夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3900

畀面勳章


21#
發表於 12-5-24 13:00 |只看該作者

引用:帶你老公去上堂?

原帖由 XLAN 於 12-05-24 發表
帶你老公去上堂?
叫佢上堂=叫佢比人睇佢訓覺



點評

suiyiu922  訓教算好...口不擇言仲火...  發表於 12-5-24 13:04
suiyiu922  ME 2  發表於 12-5-24 13:03


男爵府

積分: 6645


22#
發表於 12-5-24 13:06 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子

其實我每次鬧完都要解釋好耐...
但我老公就為左鬧而鬧...
佢覺得-----鬧=教


大宅

積分: 3900

畀面勳章


23#
發表於 12-5-24 13:11 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 其實我每次鬧完都要

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

其實我每次鬧完都要解釋好耐...
咁你點解決?真係當佢透明?
但我同我老公只會因為個仔而鬧交
其他野....好少,少到可以話無
好煩呀,鬧得多又怕影響感情




男爵府

積分: 6645


24#
發表於 12-5-24 13:21 |只看該作者
回覆 emma_luk 的帖子

唔會當佢透明既~~~~ 同屋住囉...

同個仔講對大人(係任何)要有禮貌...

人地唔明白佢唔緊要...媽媽明就得喇...

有咩唔開心同我講返,,一齊去解決!!!

解釋每個人脾氣都唔同,,但大同小異...

或者等老豆下左火先再搵佢傾...正等如自己發緊脾氣都聽唔入耳啦...

如果老豆打緊機唔肯聽,,咪順便學下寫字寫信比佢老豆囉...

老豆睇唔睇就另一件事...起碼佢表達左佢既不滿先啦...


男爵府

積分: 6645


25#
發表於 12-5-24 13:22 |只看該作者
本帖最後由 suiyiu922 於 12-5-24 13:22 編輯

可以話解決佢地既糾紛仲難過婆媳關係!!!!


大宅

積分: 3900

畀面勳章


26#
發表於 12-5-24 17:08 |只看該作者

引用:回覆+emma_luk+的帖子 唔會當佢透明既~~~~

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
回覆 emma_luk 的帖子

唔會當佢透明既~~~~ 同屋住囉...
我個仔知道對任何人都要有禮貌
不過對爸爸就.....
但你呢個解釋方法都幾好,我又試下先
咁你仔識寫信?我仔K2仲學緊寫好多字
有時我唔舒服叫我老公教,佢係幫佢寫囉
仲有唔知係咪我陀緊個關係,定係我老公縱慣佢...佢對住我老公d行為好bb,乜都要我老公幫,有時我忍唔住好想鬧佢,不過只得我同佢,佢又好正常變返乜都自己黎




別墅

積分: 634


27#
發表於 12-5-24 20:03 |只看該作者

回覆:如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

我覺妳c6對住小朋友係好懶!好多野都懶得理懶得教同懶得去照顧!




男爵府

積分: 6645


28#
發表於 12-5-24 20:09 |只看該作者

回覆 回覆:emma_luk的帖子

一齊坐低,問佢想寫咩。。佢唔識既你拎白紙寫一次比佢睇。。




男爵府

積分: 6645


29#
發表於 12-5-24 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表

原帖由 emma_luk 於 12-05-24 發表
我個仔知道對任何人都要有禮貌
不過對爸爸就.....
但你呢個解釋方法都幾好,我又試下先
你老公太勤力,同佢傾唔掂。。就同阿仔傾下,如果唔洗爸爸幫有獎勵!或者解釋比佢聽,佢做左哥哥,要自己做,第日弟弟妹妹仲要佢幫。。




大宅

積分: 3686


30#
發表於 12-5-24 20:22 |只看該作者

如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

我覺得你湊緊兩個“仔” 我想問佢係咪好細下,係咪身邊無其他朋友做緊爸爸可以交流下咧?




大宅

積分: 3900

畀面勳章


31#
發表於 12-5-24 20:26 |只看該作者

引用:我覺妳c6對住小朋友係好懶!好多野都懶得理

原帖由 maggie1602002 於 12-05-24 發表
我覺妳c6對住小朋友係好懶!好多野都懶得理懶得教同懶得去照顧!
咁我知佢平時已經好多野煩
但真係好想佢知生左出黎要照顧埋佢
身心發展,唔係只搵錢返黎就得
其他野佢掉低舊錢唔理無所謂,但個仔
生得出就成世都係自己個仔,第時大左變成點嘅人,都係睇父母點教
佢成日話個仔大左唔好煩佢就得
咁生出黎做乜呢?仲要係初初係佢堅持要生
當然佢唔講我都會照生,不過心態會唔同囉




大宅

積分: 3900

畀面勳章


32#
發表於 12-5-24 20:26 |只看該作者

引用:一齊坐低,問佢想寫咩。。佢唔識既你拎白紙

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
一齊坐低,問佢想寫咩。。佢唔識既你拎白紙寫一次比佢睇。。





男爵府

積分: 8311


33#
發表於 12-5-24 20:49 |只看該作者

回覆:如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。




男爵府

積分: 6645


34#
發表於 12-5-24 22:03 |只看該作者

引用:同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-24 發表
同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。
個男人冇異議?




男爵府

積分: 6645


35#
發表於 12-5-24 22:08 |只看該作者

如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。。最多分開住。。不過情況暫時又未懷到要行呢步。。




大宅

積分: 3900

畀面勳章


36#
發表於 12-5-24 22:35 |只看該作者

引用:我覺得你湊緊兩個“仔”+++我想問佢係咪好

原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表
我覺得你湊緊兩個“仔” 我想問佢係咪好細下,係咪身邊無其他朋友做緊爸爸可以交流下咧?



...
佢86
但佢無朋友,平時同公司同事傾計多
仲要佢不嬲同d呀嬋傾得埋
差唔多年紀嗰d佢同人無野講嫁喎
湊b問題人地識,可能始終上一代人
人地粗生粗養,教育方面真係無聽佢講
可能佢無問人,佢姑姐大佢幾年都有小朋友
算岩傾,不過佢姑姐都係唔研究呢方面嘅野,養得大就算




大宅

積分: 3900

畀面勳章


37#
發表於 12-5-24 22:36 |只看該作者

引用:同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-24 發表
同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。
我有諗過,但同佢本身無感情問題
離婚好似好ON居




大宅

積分: 3900

畀面勳章


38#
發表於 12-5-24 22:39 |只看該作者

引用:有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。。最多分開住。。不過情況暫時又未懷到要行呢步。。



...
我肯我老公都唔肯啦
佢同你老公一樣鬧極唔走嫁
but我諗呢刻會著手向個仔方面
但遇著d十萬個為什麼真係唔知點應對
救我!




大宅

積分: 3686


39#
發表於 12-5-24 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表

原帖由 emma_luk 於 12-05-24 發表
佢86
但佢無朋友,平時同公司同事傾計多
仲要佢不嬲同d呀嬋傾得埋
咁唔怪得了,我同老公都係86年,我覺得佢身邊有個好爸爸朋友好重要,好似我老公有個BEST FD係個好爸爸 (都係86年,有個三歲嘅仔宜家又有多件) ,成日同我老公講湊仔經,我老公就有所感觸以後點教育我地個仔…嘗試發掘呢種朋友~




大宅

積分: 3900

畀面勳章


40#
發表於 12-5-25 00:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emma_luk+於+12-05-24+發表佢

原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表
咁唔怪得了,我同老公都係86年,我覺得佢身邊有個好爸爸朋友好重要,好似我老公有個BEST FD係個好爸爸 (都 ...
佢一日對呢樣野唔上心
一日都發掘唔到。佢個圈子好細
可能以前我都要返工唔覺啦
初初日見夜見唔係問題,但結婚後到我生埋b長期喺屋企就發覺佢真係好悶,佢真係返工出去,放工即刻返屋企,放假唔出街,電話長期唔嚮,無人搵佢,唔會有節目,乜興趣都無




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo