時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1170


21#
發表於 12-5-26 00:51 |只看該作者
即係咁上次改組要用多幾百萬一年
而家改組係要用多幾千萬一年
問多D 清楚D 唔得?公帑黎嫁
我地市民最介意點洗公帑嫁啦


禁止訪問

積分: 17448


22#
發表於 12-5-26 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10600


23#
發表於 12-5-26 08:11 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-26 01:25
按無心快語君既資料

政務司司長
諗熊貓兄,你引用埋中國前朝以前果d分工問題所帶來的後果對比下,解釋下會出現咩問題


大宅

積分: 3834


24#
發表於 12-5-26 08:19 |只看該作者

回覆:立法會雙重標準對待架構重組

新架構洗多咁多錢都唔洗審,咁立法會用來做咩呀?





男爵府

積分: 8158


25#
發表於 12-5-26 09:23 |只看該作者
想問下,
1.立法會議員加人工,用多幾多錢一年?市民有咩架構可咨詢可提出反對?
2.五區公投,用左幾錢?有無向市民進行事前咨詢?
3.今次拉布用左幾多公帑?如日後再拉布時,大部份市民反對,費用可否由該位進行拉布的議員及其支持者付費?

點評

Nomisskill    發表於 12-5-26 13:46


子爵府

積分: 10600


26#
發表於 12-5-26 09:39 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 09:39 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 09:23
想問下,
1.立法會議員加人工,用多幾多錢一年?市民有咩架構可咨詢可提出反對?
2.五區公投,用左幾錢?有 ...

唉 又來又來 拉布又好 公投又好果班人都係民選議員,有問題就會有人用選票懲罰佢地架啦
拉布果pt..你睇完上集新聞透視睇下d例子先再講

議員加人工係立法會秘書處搞的,即係未必所有議員都支持加人工
至少你黃毓民、梁國雄果d都公開講過反對加人工


男爵府

積分: 8158


27#
發表於 12-5-26 10:23 |只看該作者
回覆 peoplepower 的帖子

呢位會員你無野呀? 我發表我自已的意見同問題之喎,唔係咁都唔得?
咩叫民主?你地講到幾公義都好,全部媒體為你們歌頌都好,我作為香港土生土長的一份子,我就係唔同意拉布,唔得架?連發表意見都唔得?咩叫"又黎,又黎"呀?唔通你不斷重覆你的見解就得?我就唔得?

你又知我無睇過"上集新聞透視"?睇完唔認同,發表我意見又唔得?即使無睇過的會員,就唔發表得意見?咩叫"睇下d例子先再講"?

版主,我係唔係唔可以發表我自己的意見呀?係唔係要"睇完上集新聞透視睇下d例子"先可以係度發言呀?



我從來對事唔對人,我幾時話你個兩個偶像支持加人工呀?係你自己對號入座。



子爵府

積分: 10600


28#
發表於 12-5-26 11:08 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 11:13 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 10:23
回覆 peoplepower 的帖子

呢位會員你無野呀? 我發表我自已的意見同問題之喎,唔係咁都唔得?

我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
如果你覺得我的睇法有唔妥,你可以從論點中質疑我

其實你有無睇上集新聞透視呢,我係話唔好講到拉布好似香港獨有咁,只係今次咁樣拉法係香港係先例,係外國好早已經有,我講得唔夠清楚sorry
至於拉布有無問題,就要睇下為咩而拉同埋選民普遍認唔認同,而就今次來講認同大約係4-5成之間

民主係大家可以發表唔同意見,又要尊重其他人的意見~


對唔住 呢兩個唔係我偶像,我只係話立法會加人工,唔係由立法會主動要求提出,呢個係立法會秘書處的事宜



男爵府

積分: 8158


29#
發表於 12-5-26 12:32 |只看該作者
"我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
如果你覺得我的睇法有唔妥,你可以從論點中質疑我"

要討論,請先看清楚別人的意見/提問。請問我第一次的發言,有那些是對"立法會議員加人工"、"五區公投"及"拉布"作出"正面"或"反面"的批評/意見?有那句是要為呢d議題作討論及定調?我只係作為一個無知婦孺,想了解下呢d數據同資料。你有咪俾出黎law,但你一個題問都無答,就話我,一開口就"又黎又黎",我真係覺得你阻止緊我發言羅。而呢度每日咁多議題,我又唔係打手,唔係個個都有參與討論,唔知道,唔可以?你幾時出過通知俾我,呢個問題討論過,唔可以講番?再者,呢度係公開論壇,對咩議題,幾時討論,幾時重覆討論,係各人的自由,你唔喜歡可以唔理我。呢d唔係我地香港人一直堅持的核心價值之一咩?


"其實你有無睇上集新聞透視呢,我係話唔好講到拉布好似香港獨有咁,只係今次咁樣拉法係香港係先例,係外國好早已經有,我講得唔夠清楚sorry
至於拉布有無問題,就要睇下為咩而拉同埋選民普遍認唔認同,而就今次來講認同大約係4-5成之間"

請問我幾時話"拉布好似香港獨有",唔該你唔好亂扣人帽子,將自己的想像硬加在別人身上,我完全無興趣同d活在自我想像中的人討論。

點評

Nomisskill  唔洗驚。。你一定絕對唔係無知婦孺~~  發表於 12-5-26 13:54


禁止訪問

積分: 476


30#
發表於 12-5-26 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 866


31#
發表於 12-5-26 13:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10600


32#
發表於 12-5-26 21:45 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 21:48 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 12:32
"我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
...

sorry,係我問題,我見得太多呢類問題,又解釋過幾次
忽略左你好少來依度

肯去了解就一定唔係無知婦孺
咁你有無睇過上集新聞透視同埋議事論事呢?


其實你話果兩個係我偶像又算唔算係扣帽子呢?..

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo