時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2836


21#
發表於 12-5-27 11:18 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-5-26 22:28
唔好將歪理當真理,香港不是落後地方,上次港大公投罷免學生會主席呢d叫進步,衝擊呢d叫落後



...
yes
呢班人常常 歪理當真理 , 重常常長篇大論, 晒長長臭腳布甘 真討厭



男爵府

積分: 5973


22#
發表於 12-5-27 12:37 |只看該作者
同意!
佢地仲係繼續堅持,長篇大論。


禁止訪問

積分: 67964


23#
發表於 12-5-28 22:52 |只看該作者

引用:先唔好妖魔化D學生+!!D學生點差都好,+都係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


24#
發表於 12-5-29 00:54 |只看該作者
依家香港的文化
只要一有不滿
就要大聲疾呼、鬧、鬧、鬧
再唔係訴諸「武力」
大力拍枱、破門而入


禁止訪問

積分: 6849


25#
發表於 12-5-29 08:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


26#
發表於 12-5-29 09:32 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+12-5-28+22:52+香

原帖由 danieltung 於 12-05-29 發表
e+ 唔係包尾的有問題, 係多數都有問題!!

如果只係少數, 當然係人既問題....... 但e+ 係大多數都係咁wor
我諗除左教改方面問題,那班80/90後亦是一班港孩,受父母溺愛過渡!我眼見不少80/90後,難得有幾個生性發奮懂感恩,其他都是得過且過,自以為是和基本尊重人的禮貌也不懂!00後的孩子,要引以為鑑!




點評

danieltung  受父母溺愛過渡 !! agree !!  發表於 12-5-29 09:40


珍珠宮

積分: 44658


27#
發表於 12-5-29 09:41 |只看該作者
本帖最後由 bobosweet 於 12-5-29 09:44 編輯
BEACHLADY 發表於 12-5-26 21:20
何來妖化?
做得出就預左要了承擔,
如果連批評都不能接受, 將來點出來社會做事 ...

如果連批評都不能接受, 將來點出來社會做事<-- 講得好!

到時真正現實社會就在他們眼前, 工作只會留比克制同有耐性嘅人!

以前嘅學生同而家真係差好遠, 以前做好本份讀好書最緊要畢到業, 而家總有小部份學生出來攪事! 以前學校行政邊有學生理架? 以前真係純品好多!


禁止訪問

積分: 17448


28#
發表於 12-5-29 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44658


29#
發表於 12-5-29 11:38 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-29 11:21
利申:科大舊生,好舊果隻
而家好多學生太乖啦,唔敢係工作上提不同意見,難得請到d肯頂撞上司既,都要有d ...

我只可以話, 職場世途險惡, 大公司咩人咩嘴臉都有, 除左要醒目之外仲要有人緣! 溝通技巧好緊要, 唔係個個老板接受到員工頂撞! 幾做到野都係咁話, 人夾人緣!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


30#
發表於 12-5-29 12:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+thinkpanda+於+12-5-29+11:24+

原帖由 thinkpanda 於 12-05-29 發表
本帖最後由 thinkpanda 於 12-5-29 11:24 編輯
難得請到d肯頂撞上司既,都要有d感恩?咩理論?有料就要吋上司吋教授?唔係應該謙卑請前輩指教?看來太自以為事了,仲有大把野學呀,人生道理成世都學唔完!

唉,唔怪之得港大校長都要比班學坐批判,又比學生鬧無恥!同情校長!



點評

bobosweet  咩理論? 咩就係歪理囉!  發表於 12-5-29 14:19


男爵府

積分: 5973


31#
發表於 12-5-29 12:45 |只看該作者
嗶 ! 有料就可以吋上司.....
讀咁多書.. 連基本尊重都無...
有錢俾家用阿媽就可以吋佢地... ....


禁止訪問

積分: 105


32#
發表於 12-5-29 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44658


33#
發表於 12-5-29 14:18 |只看該作者
bigc 發表於 12-5-29 12:45
嗶 ! 有料就可以吋上司.....
讀咁多書.. 連基本尊重都無...
有錢俾家用阿媽就可以吋佢地... ....

就係囉, 連基本尊重都無就....

真係唔知而家d人咩思想? 係香港教育教到佢地咁, 定係比人洗腦洗到咁!

有料都唔可以下下認叻扮代表啦! lee d人咩就係黑人憎囉!


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


34#
發表於 12-5-29 14:18 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-29 12:38
難得請到d肯頂撞上司既,都要有d感恩?咩理論?有料就要吋上司吋教授?唔係應該謙卑請前輩指教?看來太自以 ...
我都係第一次聽請到d肯撞上司員工要感恩

點評

bobosweet  仲要係難得, 真係O晒嘴!  發表於 12-5-29 14:45


大宅

積分: 2836


35#
發表於 12-5-29 18:01 |只看該作者
呢 D 人真系歪理滿咀

若甘樣嘅 人系大學生 真系登呢一代大學生可悲
若甘樣嘅質素 邏 輯思維 都有大學收 就真系大學 淪落了
但睇佢 D 行 文

真系登佢老板 , 佢間 "大學" 可悲 ,若真!!!!


禁止訪問

積分: 17448


36#
發表於 12-5-29 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


37#
發表於 12-5-29 22:25 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-29+12:

原帖由 thinkpanda 於 12-05-29 發表
做創意工作既識位,唔係yes man 可以勝任。
咩野創意工作甘巴閉?吋人仲話醒!扮藝術家?
你攪錯左,真係有料嘅高手,係低調㗎,知冇?唔好扮勁!
謙卑請教前輩,並不是yes man! 識分冇?



點評

BEACHLADY    發表於 12-5-29 23:56


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 12-5-30 00:07 |只看該作者
創意工作? 就算4A度橋人都係同老闆「據理力爭」
駁嘴都留3分,
句句頂到老闆'反肚' 個d只會在港產喜劇片出現


禁止訪問

積分: 17448


39#
發表於 12-5-30 02:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5973


40#
發表於 12-5-30 14:10 |只看該作者
yes man = 等如說係咁解咩 !
我讀得書少....讀得書少 . 希望有高人指正 !!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo