興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4018


21#
發表於 12-5-29 13:15 |只看該作者


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 12-5-29 15:59 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-5-29 10:36
depend on 咩生果la, 榴槤,提子咪唔得law, 蘋果,雪梨就ok la.(我家狗狗係雪梨怪,好鍾意食雪梨)

煲 ...
粟米食得, 但比較難消化, 特別係個粟米衣. 好多時都消化唔到痾返出嚟~雪梨唔可以比太多, 如果唔係會輕瀉家....


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 12-5-29 16:01 |只看該作者
ricohui 發表於 12-5-29 13:07
佢地專吼我99……嗰隻腳系99黎架佢地响度等執c雞
我嗰兩隻就專吼我阿媽同老豆.一帶佢哋上外家食飯, 佢哋就伴到兩老實一實.....


男爵府

積分: 6921

BB防敏心得分享勳章


24#
發表於 12-5-29 16:31 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 12-5-28 10:32
我個隻都係禁....

仲要望住你流晒口水....

我屋企只大狗就系咁了...
流到一地都系...
搞到個地下好污糟...
唔知果個仲以為我哋虐待佢,無俾飽飯佢食啊...


禁止訪問

積分: 7799


25#
發表於 12-5-31 12:29 |只看該作者

真系好為食!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo