單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2007


21#
發表於 12-5-29 11:55 |只看該作者
DADA~無等第三次了,住緊1982年樓 既4樓=.=


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-5-29 12:14 |只看該作者
AGNESLAU1004 發表於 12-5-29 11:55
DADA~無等第三次了,住緊1982年樓 既4樓=.=

住得開心就得啦
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2007


23#
發表於 12-5-29 12:58 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

咁都算開心既~~~~


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-5-29 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3748


25#
發表於 12-5-29 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9878


26#
發表於 12-5-29 15:16 |只看該作者
ChammyMAMA都快架


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-5-29 15:17 |只看該作者
dada~0w0~ 發表於 12-5-29 14:13
哎呀~ sor~~ 誤會左tim ^^ 1982年 好年ar~~

呢年出口既紅酒同人........都好good ga~~~~~

你讚緊我呀.....
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-5-29 15:19 |只看該作者
simon73 發表於 12-5-29 15:11
恭喜你,我真羨慕你

阿囡住咗入去仲好好瞓添呀,朝朝都唔願起身

點評

小尚    發表於 12-5-29 15:23
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 9878


29#
發表於 12-5-29 15:22 |只看該作者
我日日都睇信箱,好緊張呀!仲緊張過以前等正常公屋,好唔好打去問問


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-5-29 15:30 |只看該作者
小尚 發表於 12-5-29 15:22
我日日都睇信箱,好緊張呀!仲緊張過以前等正常公屋,好唔好打去問問
4月嗰時我都好似你地咁,日日都望信箱,因為好想復活假搬,假後先收到,激死我,搞到我趕頭趕命

點評

小尚  妳有無打去問過  發表於 12-5-29 15:33
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-5-29 15:39 |只看該作者
小尚 妳有無打去問過 發表於 1 分鐘前

我有打去住緊嗰條村個主任度問架,佢都係答我,唔關佢事,因為配房組負責
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 12991

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-5-29 16:20 |只看該作者

回覆:昨天收到了配房通知信,第一次編配公屋不理想就不要

我都唔知要等到幾時先可以上樓



長期都情緒低落


大宅

積分: 2007


33#
發表於 12-5-29 16:30 |只看該作者
回覆 AGNESLAU1004 的帖子

小尚 我唔特別架V_V好正常架~~~

點評

小尚  咁你正常派唔耐,我以前等左7年先派第一次,第一二次係超舊,第三次轉左區先派新樓  發表於 12-5-29 16:46


大宅

積分: 3096


34#
發表於 12-6-5 12:12 |只看該作者
你地係咪離婚後去搵社工. 再幫你地加快羅樓??
因我見一般申請要好多年先派樓
http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/EPW6.jpg
http://lb3m.lilypie.com/EPW6p8.png


子爵府

積分: 12040


35#
發表於 12-6-6 04:51 |只看該作者
我想問........申請左公屋拎左輪候號碼要等幾耐?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo