自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6912


21#
發表於 12-6-2 23:39 |只看該作者

回覆:水果過敏

奇異果!食親都好辛苦!直頭聽到個名都怕怕




水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-6-2 23:44 |只看該作者
我朋友本身乜都食得.大肚食車厘子全身出疹.眼腫面腫.

諗住生完再食都係甘.從此遇車厘子絕緣.


子爵府

積分: 14143


23#
發表於 12-6-3 00:21 |只看該作者

引用:波羅,一吃條舌好痕

原帖由 candywong2010 於 12-06-02 發表
波羅,一吃條舌好痕
試下浸完鹽水先食^_^




珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-6-3 00:22 |只看該作者

引用:講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令

原帖由 gilkathy 於 12-06-02 發表
講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令人想打冷震嘅感覺,仲有楊桃同菠蘿近芯果啲位,條利會好痕



...
me2




唔好點評我,電話睇唔到點評


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-6-3 00:24 |只看該作者
我芒果,食完由頭痕到落腳
順順利利 大吉大利       


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 12-6-3 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xxamiamixx+於+12-06-02+發表

原帖由 gilkathy 於 12-06-02 發表
蘋果?已經係好正氣,居然敏感?!
我都識人對蘋果敏感啊, 佢係對蘋果皮敏感, 食蘋果肉就ok




珍珠宮

積分: 37295


27#
發表於 12-6-3 00:44 |只看該作者

回覆:水果過敏

食奇異果咀痕,少問題可食,但食金奇異果冇事




禁止訪問

積分: 8076


28#
發表於 12-6-3 03:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6121


29#
發表於 12-6-3 03:34 |只看該作者

水果過敏

蜜瓜…食完喉朧痕



  My sweet family  


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


30#
發表於 12-6-3 03:36 |只看該作者
gilkathy 發表於 12-6-2 22:38
講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令人想打冷震嘅感覺,仲有楊桃同菠蘿近芯果啲位,條利會好痕



...
你講個3樣我都有,仲有蜜瓜同哈蜜瓜


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


31#
發表於 12-6-3 03:37 |只看該作者

回覆:gilkathy 的帖子

我有時食菠蘿會




水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


32#
發表於 12-6-3 03:38 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-6-3 00:40
我都識人對蘋果敏感啊, 佢係對蘋果皮敏感, 食蘋果肉就ok
會唔會係對蘋果皮既"立"呢???


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


33#
發表於 12-6-3 03:38 |只看該作者

回覆:史奴比 的帖子

我浸咗食都會痕




大宅

積分: 2452

好媽媽勳章


34#
發表於 12-6-3 04:00 |只看該作者

回覆:水果過敏

上星期食左兩次菠蘿,浸左鹽水至食,食完"利"鞋曬,以為冇事,點知今個星期日日都身痕,係由頭皮痕到腳板!




侯爵府

積分: 24828


35#
發表於 12-6-3 04:01 |只看該作者

引用:大家有無對某啲水果過敏?食左會有咩反應?

原帖由 gilkathy 於 12-06-02 發表
大家有無對某啲水果過敏?食左會有咩反應?
未去到過敏咁緊要,但食親蜜瓜喉嚨都會好痕同想咳想咳咁




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


36#
發表於 12-6-3 04:11 |只看該作者

引用:Quote:sfmeow+發表於+12-6-3+00:40+我都識

原帖由 hinwaimama 於 12-06-03 發表
會唔會係對蘋果皮既"立"呢???
應該係. 佢係咀唇痕 & 腫, 佢平時唔食蘋果, 有次佢想食, 又唔想麻煩我幫佢批皮, 用熱水洗過浸過, 佢話無咁痕wo... 即係痕啦, 我即刻幫佢批皮.




珍珠宮

積分: 45360


37#
發表於 12-6-3 04:25 |只看該作者
水蜜桃 同佢嘅 family.食左會喉嚨痕,連耳仔入面都痕埋



大宅

積分: 4785

畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-6-3 04:35 |只看該作者

引用:波羅,一吃條舌好痕

原帖由 candywong2010 於 12-06-02 發表
波羅,一吃條舌好痕
Me too!




伯爵府

積分: 15425


39#
發表於 12-6-3 05:01 |只看該作者

回覆:水果過敏

蜜瓜食咗喉嚨痕到跳舞或喉嚨痛




男爵府

積分: 7827


40#
發表於 12-6-3 06:21 |只看該作者
我囝對蘋果敏感,唔關從邊度的蘋果,我住歐洲,生果全部歐洲貨,我囝一食就喉嚨痕,跟隨面上有紅色試過唔同蘋果都係一樣,現在唔再食蘋果。
囡就對奇異果敏感,食少少都口膧鼻膧
Nijnje

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo