自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9471


21#
發表於 12-6-5 12:11 |只看該作者

引用:Quote:回=ki=憶+發表於+12-6-5+11:36+次次

原帖由 yanfaifai 於 12-06-05 發表
我和你相反
三少每次返健康院都係超重,頭過大!
大小姐二少都超嘈,日間睡得少,夜間由10至早7,瞓到死咗咁!
我呢個好醒訓




男爵府

積分: 9471


22#
發表於 12-6-5 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+回=ki=憶+於+12-06-05+發表好

原帖由 angelheart 於 12-06-05 發表
餵到人奶就不要加奶粉啦。人奶係對bb最好架。慢慢來吧。bb得4個幾月。媽媽可以飲多d魚湯。豬手湯。花膠。奶 ...
我三個都係餵人奶啊,係得呢個咁




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-6-5 12:19 |只看該作者

引用:無跌出去條生長線,冇病冇痛就問題不大。講

原帖由 mixmos 於 12-06-05 發表
無跌出去條生長線,冇病冇痛就問題不大。講真,在夏天出咁多汗,一個BB出身汗都輕咗喇。果如太擔心,媽 媽 ...





水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-6-5 12:23 |只看該作者

回覆:今日健康院話三少過輕

我囡全母乳,生長線由97跌到去3,不過佢又冇病冇痛,鬼咁精靈,我又唔太擔心,而家下午茶我會俾佢食奶加其他野,儲番肥啲,其實我同老公覺得ok嫁,不過健康院唔得咋嘛





大宅

積分: 4524


25#
發表於 12-6-5 12:29 |只看該作者
回=ki=憶 發表於 12-6-5 11:36
次次來健康院都好緊張,好怕聼到佢過輕,頭仔細,真係好驚

係,真係好驚
我個囡又係唔多飲奶,次次去磅,我心諗死喇死喇...冇重過點算呢..
所以每次都同自己講合格的話要買燒豬還神



大宅

積分: 3879


26#
發表於 12-6-5 12:35 |只看該作者

回覆:今日健康院話三少過輕

人奶仔係fit啲㗎嘛,你自己都要食好啲,瞓好啲,你係工廠黎㗎




侯爵府

積分: 20144

牛年勳章


27#
發表於 12-6-5 13:38 |只看該作者
應該係唔夠訓 ,所以先唔長肉
餵奶粉唔一定肥
我細仔由出世條身長線係50樓下
(全人奶)到兩個月升到90
兩個幾月開始轉全奶粉 , 就一直跌 , 跌番去50樓下
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


男爵府

積分: 9471


28#
發表於 12-6-5 13:41 |只看該作者

引用:我囡全母乳,生長線由97跌到去3,不過佢又

原帖由 黃二少奶 於 12-06-05 發表
我囡全母乳,生長線由97跌到去3,不過佢又冇病冇痛,鬼咁精靈,我又唔太擔心,而家下午茶我會俾佢食奶加其 ...
佢平時都好精靈,但好易病。




水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-6-5 15:39 |只看該作者

今日健康院話三少過輕

餵密D,你自己飲多D奶,奶當水飲




男爵府

積分: 9471


30#
發表於 12-6-5 15:43 |只看該作者

引用:我囡全母乳,生長線由97跌到去3,不過佢又

原帖由 黃二少奶 於 12-06-05 發表
我囡全母乳,生長線由97跌到去3,不過佢又冇病冇痛,鬼咁精靈,我又唔太擔心,而家下午茶我會俾佢食奶加其 ...
佢平時都好精靈,好玩得,但唔訓得,好易病下




男爵府

積分: 9471


31#
發表於 12-6-5 15:45 |只看該作者

引用:Quote:回=ki=憶+發表於+12-6-5+11:36+次次

原帖由 6_C_9 於 12-06-05 發表
係,真係好驚
我個囡又係唔多飲奶,次次去磅,我心諗死喇死喇...冇重過點算呢..
所以每次 ...
我都係,大果兩個同而家呢個都係,一去磅重就勁大壓力




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


32#
發表於 12-6-5 15:48 |只看該作者
出世都算幾重磅
有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細路去佢地住??
等你同小B有得訓


男爵府

積分: 9471


33#
發表於 12-6-5 15:48 |只看該作者

引用:應該係唔夠訓+,所以先唔長肉餵奶粉唔一定肥

原帖由 CutieSo 於 12-06-05 發表
應該係唔夠訓 ,所以先唔長肉
餵奶粉唔一定肥
我細仔由出世條身長線係50樓下
而家著手喺佢訓果到入手先,希望有改善




男爵府

積分: 9471


34#
發表於 12-6-5 15:49 |只看該作者

引用:出世都算幾重磅有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細

原帖由 bbhappy2009 於 12-06-05 發表
出世都算幾重磅
有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細路去佢地住??
等你同小B有得訓
三個都係我自己湊渣,我媽咪要返工,奶奶睬你都傻,玩下就得




男爵府

積分: 9471


35#
發表於 12-6-5 15:51 |只看該作者

引用:人奶仔係fit啲㗎嘛,你自己都要食好啲,瞓

原帖由 奀姑姑 於 12-06-05 發表
人奶仔係fit啲㗎嘛,你自己都要食好啲,瞓好啲,你係工廠黎㗎



...
我食好多野咖,但湊住三個我自己都成日唔夠訓




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


36#
發表於 12-6-5 16:04 |只看該作者

回覆:今日健康院話三少過輕

放鬆d,佢想食就餵,
同埋播下歌,
等佢熟悉下嘈都可以訓到。

哥哥返左學會唔會好d啊!




男爵府

積分: 9471


37#
發表於 12-6-5 16:14 |只看該作者

引用:放鬆d,佢想食就餵, 同埋播下歌, 等佢熟悉

原帖由 joannewu_0302 於 12-06-05 發表
放鬆d,佢想食就餵,
同埋播下歌,
等佢熟悉下嘈都可以訓到。
大少返半日,二少要下年啱啱隔離有人搬走,又要拆之後裝修,想死




子爵府

積分: 13450


38#
發表於 12-6-5 16:24 |只看該作者
不如pump出來, 咁咪知食幾多


男爵府

積分: 9471


39#
發表於 12-6-5 16:26 |只看該作者

引用:不如pump出來,+咁咪知食幾多

原帖由 oldmongtung 於 12-06-05 發表
不如pump出來, 咁咪知食幾多
佢唔飲,要埋身




水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 12-6-5 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小虎妹媽 於 12-06-05 發表餵

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-05 發表
向下跌啊,叫我補奶粉
但係飲奶粉都唔代表會重㗎喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo