自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11945


21#
發表於 12-6-5 14:38 |只看該作者

回覆:番茄去核?

我唔會去皮去核,只去蒂

咁樣先可以有多啲纖細




珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-6-5 14:39 |只看該作者
只去皮,因為怕有農藥.

唔會去核,因為要去核就一定要去咗成堆透明野,堆嘢好有營養,有好多糖份同汁.

唔去就唔需要再另加糖,就夠甜.


水晶宮

積分: 59759

畀面勳章


23#
發表於 12-6-5 14:41 |只看該作者
你地唔講我都唔知


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-6-5 14:41 |只看該作者
未試過去核

幸福就是平淡


大宅

積分: 3332


25#
發表於 12-6-5 14:41 |只看該作者

番茄去核?

我都係去皮去核㗎!



◇◆◆◇


大宅

積分: 1939


26#
發表於 12-6-5 14:43 |只看該作者

回覆:番茄去核?

吾該晒,我咁多年都吾知要去核。




伯爵府

積分: 19465

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


27#
發表於 12-6-5 14:43 |只看該作者
我都會去核, 煮出來唔會水汪汪同味"農"d
我~好~幸~福~呀~


男爵府

積分: 9872


28#
發表於 12-6-5 14:44 |只看該作者

回覆:CandyMom 的帖子

習慣去皮去核




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo