想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13784


21#
發表於 12-6-9 12:17 |只看該作者
回覆 omax 的帖子

3次機會, 放雪胎不另計1次,

e.g. 第一次抽卵有6個胚胎可用, 咁>35歲的, 會放2pcs, 剩下4個胚胎做雪胎, if 新鮮胎不成, 下次自然cycle放雪胎, 此次仍計第1次ivf, 直到完畢所有雪胎, 仍未成功, 才開始第2次ivf


打針+抽血+ultra-sound另計, 也不過是$60/次, 1次ivf 咪最多去1x次, 就算20次 x $60 = HKD1200!!!





男爵府

積分: 9515


22#
發表於 12-6-10 02:58 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

其實我第一次見威記不育科醫生時多口問下做IVF幾錢,佢就答我4-5萬.其他細節我就無問到啦!我會係8月份第二次見醫生時問下佢究竟4-5萬係做幾多次先.


別墅

積分: 918


23#
發表於 12-6-11 00:50 |只看該作者
mapp2009 發表於 12-6-9 12:12
回覆 omax 的帖子

1) 我肯定現在 HK公家醫院仍有ivf: QM, 廣華 + 威爾斯, 當然, if排到時已40, 醫院會要求 ...

mapp2009 的答案係正確嘅, 因為我剛做完第一次ivf, 依家等返去驗 bingo!
等我把我個case給大家做個實例:我係day8開針,我唔需要噴鼻, 但需要係開針第6日開始每日打多一支抑制排卵針, 所以係基本藥錢方面要另加$2000 = $6000 + Lab: HK$4700.00, 一定要收嘅 (但如果不幸冇卵子用得或冇卵可以受到精,咁個收費係會平D....最好唔好發生啦)。因為我得一粒卵子受到精,所以我冇雪胎同埋唔需要做ICSI, 我就唔洗比冷存胚胎費及ICSI費, 最後我埋單大約束11,000。
第一次收錢係你開針當日要比基本藥費, i.e. $4000, 之後尾數會係你入院抽卵當日收埋,放胎個日除左比一日住院費$100之外,係不用再比錢架喇!

政府公家政事實係要等一段幾長嘅時間,而年紀D大嘅,i.e. close to age 40, 係可以快少少,不過唔由你決定因為醫院自己會有record睇究竟邊個急切D。但快極由入紙預約到開始接受ivf treatment, 都至少要年半!

如果睇政府醫院私家政,唔洗排咁耐隊但都要等半年倒架,以我所知,私家政都係分2次收費,開針當日收$32,000, 到抽蛋當日會再收$38,000。即是一共$70,000!

希望資料幫到大家啦!

點評

mapp2009  All the best!!放咗胎後乜都唔好諗,反正bingo or not,你我也no say  發表於 12-6-11 10:23


別墅

積分: 918


24#
發表於 12-6-11 11:32 |只看該作者
mapp2009, yes.....you are right! 所以我都好平常心, 因為已經咩都試過又知道其實ivf 都只係有30%左右的成功率, 所以只係睇天意!
I wish you have all the luck!!!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo