夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5016

認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


21#
發表於 12-6-7 03:54 |只看該作者
協議介洒or分居,不能活在驚慌中
桐桐bb出生2003-5-5 嵐嵐bb出生2012-7-20


大宅

積分: 1686


22#
發表於 12-6-7 04:03 |只看該作者
酒醉三分醒!都重識返屋企,直頭借酒行兇,搵老婆做發洩對象!冇品!


男爵府

積分: 9320


23#
發表於 12-6-7 07:29 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

報警,不可姑息、縱容此等賤男,否則苦了自己和子女。現在面上仍有傷勢嗎?馬上帶埋子女去醫院急症室,那裏有當值警員,他們一定可以幫到你討回公道。




子爵府

積分: 13193


24#
發表於 12-6-7 08:27 |只看該作者

如果每天生活在恐懼......

揾社工啦。。。。打人唔可以忍架。。忍即係縱容d衰人。。





大宅

積分: 1105


25#
發表於 12-6-7 08:31 |只看該作者

如果每天生活在恐懼......

報警




子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 12-6-7 09:11 |只看該作者
離婚.......


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-6-7 09:15 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

如果我係你,第一時間抱埋個B去婦女中心住上一排先,個到好多專業人士同過來人可以幫你教你點做!

一定唔可以啞忍,一個發酒癲,一個好賭男人都係唔要得




水晶宮

積分: 73358


28#
發表於 12-6-7 09:32 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

佢咁樣係唔愛你既表現:;pppp:,報警,離婚!




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


29#
發表於 12-6-7 09:50 |只看該作者
從第一次開始就唔會忍...就係因為有小朋友..
就更加唔可以姑息...第時小朋友有樣學樣咪死得..


伯爵府

積分: 16757


30#
發表於 12-6-7 10:53 |只看該作者
回覆 carrie720 的帖子

你係咪應該在佢清醒時同佢講呀???


男爵府

積分: 5331


31#
發表於 12-6-7 10:58 |只看該作者

引用:你都有責任,死唔開口做乜?

原帖由 星堤 於 12-06-07 發表
你都有責任,死唔開口做乜?
型囉





男爵府

積分: 5331


32#
發表於 12-6-7 11:02 |只看該作者

引用:我依家每日對住c6我都覺得好驚,怕佢會發癲

原帖由 carrie720 於 12-06-07 發表
我依家每日對住c6我都覺得好驚,怕佢會發癲傷害我同d仔女,我成日都唔想返屋企,一星期起碼有三四日唔返屋企煮 ...
想問事既起因都係幾日前,但點解你又講一星期幾晚唔敢返屋企見到佢?
怕見到佢,又話佢夜返
sorry理解較差,唔太明添mouth:





大宅

積分: 2132

叻叻勳章 爸B勳章


33#
發表於 12-6-7 12:10 |只看該作者
FSangel 發表於 12-6-7 03:15
看完觉得楼主都好吾啱,虽然吾知你老公的脾气,但我觉得两公婆应该互相尊重、体谅!



...
HA??? are you serious???
俾人打都唔o岩??..... 點先o岩呢??

LOVE LOVE LOVE


侯爵府

積分: 21125


34#
發表於 12-6-7 12:15 |只看該作者
我覺得樓主唔開口唔係問題喎,唔開口就可以打人呀?根本咩情形下都唔可以郁手,男人打女人,唔洗講咩原因, 一定係唔啱,仲要嚇親埋細路,樓主老公好賤格,垃圾!

呢樣嘢唔可以忍,一定要解決,我都覺得酒醉三分醒,佢唔可以賴醉咗所以咁做!

在佢清醒時同佢討論,你要說明你唔可以忍受佢的暴力,你會同佢離婚同埋帶細路走,如果佢賴醉咗,同佢講咁以後唔好飲,如果佢要飲的話,你話一係搵專業人士介入,一係就鎖大門唔比佢入門口(但如果樓主唔想佢有籍口唔返屋企呢招就唔work),一係離婚!因為你而家咁係好危險,連細路都好危險。唔可以姑息!討論時平心靜氣,一定唔可以撈埋其他不滿一齊講(例如夜返等等),要比個清楚信息佢係暴力問題令你覺得唔可以忍受,唔關其他嘢事。再有發生強烈建議你要報警,有D人係要嚇吓先會知驚。以我所見,暴力問題好難解決,樓主真係深愛佢或佢有其他優點的話,或者你可以同佢一齊面對及解決,但如唔係的話,我覺得會打女人的男人十個有九個都難改,而且心理有問題,多數人品唔方好得去邊。

你老公攪埋個細路好離譜,直情係無人性!


大宅

積分: 1743


35#
發表於 12-6-7 13:15 |只看該作者
飲完酒打女人既男人,你要佢改難過登天~~~
我老公個表弟又係咁,唔飲酒就對老婆好好,直頭係好好先生,
但一飲完酒就發酒癲,對d仔女郁手郁腳,佢老婆一出聲就俾佢打到飛起,
仲要唔係普通打,係叉頸、膝撞、打肚、打頭乜都齊,佢兩個小朋友由細睇到大,
但佢老婆每次都俾佢氹番,每次都話飲醉左唔知,但邊有可能會唔知?
試過一次佢o係屋企打老婆,佢個女忍唔住報警(當時佢個女得6歲),你話有幾咁嚴重?所以樓主千祈唔好心軟,要o係佢冷靜既時候同佢傾,如果佢唔想傾/唔會承諾你改,我勸你都係離開好d,如果唔係家庭悲劇好可能發生~~~
(我唔係想嚇你,其實我一直都好驚我表弟婦遲早有一日會俾佢斬死~~~)
但冇辦法~~~


已刪除用户

積分: 2339


36#
發表於 12-6-7 13:23 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9320


37#
發表於 12-6-7 16:20 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

點解唔報警 ?點解唔同呢個賤男分居?因為愛佢?因為靠佢養?因為無家可歸?

但佢愛你哋咩?愛你哋嘅話,絕不會傷害你們哋!

靠佢養咩?呢啲衰人靠唔住,遲早連你哋啲子女都打,你忍心咩?

無家可歸嘅話,明愛向晴軒幫到你!




男爵府

積分: 9320


38#
發表於 12-6-7 16:27 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

你都識講,以前打死物,依家打你,唔知幾時連子女都打。你話要捱,點解要捱?要忍?你有權選擇一條光明大道俾子女同啲子女。同情你的遭遇,更擔心你的子女。真的,勇敢離開呢個鬼地方!




大宅

積分: 3232


39#
發表於 12-6-7 16:40 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

打死物又點及打人嘅肉體有快感?加上佢睇到你為咗對仔女啞忍,你又靠佢先有飯食,佢更加有持無恐。持強凌弱俾到佢快感,打你只會越來越更重手,次數更密。你愛你仔女的話,你要堅強起來,要諗辦法救自己。




大宅

積分: 3193


40#
發表於 12-6-7 16:53 |只看該作者

乜個99咁衰唔理架~聽到自己個仔發癲都唔幫手~~~
呢d男人唔死都冇用啦~自己係出面受到d氣就發係個老婆身上~
我老公都係咁有時返工唔知發左d咩氣返黎就發洩係我身上~
好彩我仲未有小朋友~樓主你有小朋友就更加唔可以姑息呢d賤男~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo