自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


21#
發表於 12-6-7 11:46 |只看該作者
hikiki 發表於 12-6-7 11:33
我三年前打左一次,無哂,之後三年後出番(曬完),再打一次!千零蚊!



...

3年前一次做晒, 唔使分幾次?


伯爵府

積分: 15032

環保接龍勳章


22#
發表於 12-6-7 11:55 |只看該作者
siukuen_mak112 發表於 12-6-7 10:40
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
可以介紹下嗎?


男爵府

積分: 9589


23#
發表於 12-6-7 12:24 |只看該作者
我依家都係醫生到做緊,效果滿意,我做左依家4次d班都無左89成,我朋友介紹我的,佢做左幾年到依家塊面都好白淨1粒班都無,做完又唔會結蕉,我媽咪仲勁塊面有達好大好深色,依家做左2次已經淡左4,5成,不過做完要保持防晒工乎,我就鍾意做完唔會結蕉一達達咁肉酸,我都後悔點解唔到d做呢,唔洗望見d班黑人曾,不過都要比醫生睇過你係咩班先,如果係雀斑好快就無的,我媽咪唔係雀斑都淡左,佢都好滿意


別墅

積分: 631


24#
發表於 12-6-7 12:31 |只看該作者

引用:我5年前做咗,+做第2次已經無咗+7,8+成斑,+

原帖由 mimiso 於 12-06-07 發表
我5年前做咗, 做第2次已經無咗 7,8 成斑, 好神奇, 後悔唔早D做, 到衣家都仲好理想, 但我有朋友做咗有反黑問 ...
我都係遺傳性架,但我聽人講呢種係會反出既,你係美容院定醫生度做呀?介唔介意pm資料俾我?





男爵府

積分: 7633

畀面勳章


25#
發表於 12-6-7 12:41 |只看該作者
babelover 發表於 12-6-7 12:31
我都係遺傳性架,但我聽人講呢種係會反出既,你係美容院定醫生度做呀?介唔介意pm資料俾我?



...
我係醫生做, 呢幾年都有多少出番架, 但我絕對可以接受, 但已經5年la wor, 我唔知醫生質數有無變咗 wor!!!


大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


26#
發表於 12-6-7 16:41 |只看該作者

引用:Quote:hikiki+發表於+12-6-7+11:33+我三年

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
會否衰過未打之前架?
唔會,不過都係個d 位出班law!




伯爵府

積分: 18374


27#
發表於 12-6-7 16:51 |只看該作者

引用:聽聞有d做5-10次, 有d 話一次搞掂? 有無人

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
聽聞有d做5-10次, 有d 話一次搞掂? 有無人試過呢? 效果理想嗎? 有無出現反黑呢?
...
駁架,見过burn 了,但有人靚左一段時間




大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


28#
發表於 12-6-7 16:52 |只看該作者

引用:Quote:hikiki+發表於+12-6-7+11:33+我三年

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
3年前一次做晒, 唔使分幾次?
做左一次咋,結焦,甩焦,有個小小白色烘,一個星期就同其他地方一樣膚色了!我個d 係深啡色既雀斑,只係權骨位,化妝遮唔到




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo