自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 875


21#
發表於 12-6-7 15:27 |只看該作者
回覆 bing-jing 的帖子

可否教我點煲, 唔該.


男爵府

積分: 8786

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-6-7 16:15 |只看該作者
小師妹008 發表於 12-6-7 12:47
回覆 winglongyan 的帖子

咁麥皮算唔算係殿粉質,食唔食得, 頭先唔記得問下E生
食麥皮係唔可以減少血糖,佢主要是降低膽固醇對心臟好.
妳係要減少食殿粉質及糖份高食物.少食多餐.
飯可白米加糙米/紅米,但唔可以太大碗.
水果唔可以多吃,糖份好高.


大宅

積分: 1789

畀面勳章


23#
發表於 12-6-7 16:46 |只看該作者
少食多餐. 你睇E生係政府定私家? 個時我有妊娠糖尿病, 政府安排營養師跟進, 控制飲食, 有餐單話俾你知食幾多卡路里, 有什麼特別食物要注意, 例如蕉食半隻, 提子食幾多粒etc. 仲有飯後散步. 有幫助降低血糖.


珍珠宮

積分: 34173


24#
發表於 12-6-7 16:52 |只看該作者

回覆:驗血糖, 空腹9.2度, 是否真的很高, 有咩方法可減低呢,

係好高,飯後7度已高,你仲要係空腹,如果你35歲以下,平均血糖達6已經高,6.5要食藥。





大宅

積分: 2204


25#
發表於 12-6-7 16:58 |只看該作者
你有冇肚腩呀?

肚腩會增加細胞胰島素抗性


珊瑚宮

積分: 112028


26#
發表於 12-6-7 17:24 |只看該作者
小師妹008 發表於 12-6-7 15:27
回覆 bing-jing 的帖子

可否教我點煲, 唔該.

其實呢度之前有人問過 ......... 我問完老人家之後 post 咗上嚟,但詳情我已經..... mouth:mouth:

記憶中 係用一隻苦瓜去核 加 十隻八隻 淡菜仔 (去雜貨買),洗淨之後幾碗水煲(滾) 大半個鐘,出咗味就得飲得


你試吓响度 search 糖尿病既 帖,睇吓揾到咩,半年前左右有人問過, 印象中 d 回應都多方面架




翡翠宮

積分: 86053

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-6-7 17:26 |只看該作者
做運動呢點好重要


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


28#
發表於 12-6-7 18:50 |只看該作者
好高!!!!!!!! 唔係減食咁簡單, 仲上BK, 仲唔快D 揾個醫生做一次詳細的糖尿病檢查


伯爵府

積分: 19230


29#
發表於 12-6-7 19:10 |只看該作者
食意粉都得.

我老公最高試過21度, 未食藥前平均11-14度, 食咗藥至今四個月, 每日量兩次, 平均都6度以下. 但佢全戒飯, 雖然醫生話唔好, 點都要食一小碗, 但佢食酒樓碗仔咁少, 都升返到11度以上, 試食不同主糧...最後只得意粉係無影響, 所以家陣以意粉為主糧, 多菜少肉糖全戒, 全用代糖. 我老公以往三十幾年, 每晚都食4碗飯飲三碗湯架.

仲有, 做運動都令度數有非常明顯下滑, 若唔想食藥住, 就先多做運動, 記住每日量度, 自己先知食咗咩嘢會有變化.

剛知道時, 大部份食療都有試, 秋葵浸水, 青檸燉雞, 苦瓜水, 牛蒡茶, 豬橫脷粟米鬚, 真係食到苦口苦面, 當時堅持咗兩個月左右, 度數維持8-11, 最後佢決定先食藥, 等度數維持正常一段時間, 先再試自行減藥試返食療.

多得佢有呢個病, 我陪佢一齊青菜戒飯, 佢由38腰到家陣32, 我都減咗9磅喇.

點評

caryfox  非常認同.....運動令度數有非常明顯下滑  發表於 12-6-7 20:21


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


30#
發表於 12-6-7 19:14 |只看該作者
好高 !


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


31#
發表於 12-6-7 19:15 |只看該作者

回覆:驗血糖, 空腹9.2度, 是否真的很高, 有咩方法可減低呢,

見已你轉醫生,再驗血check 詳細D,有病就有病唔食薬,唔知幾時惡化,
我06年病發一直食藥,亦穩定,通常6-7、上年check竟然話我輕微上眼
如唔食藥你估下後果




男爵府

積分: 8013


32#
發表於 12-6-7 19:22 |只看該作者

引用:食意粉都得.我老公最高試過21度, 未食藥前

原帖由 mameme 於 12-06-07 發表
食意粉都得.

我老公最高試過21度, 未食藥前平均11-14度, 食咗藥至今四個月, 每日量兩次, 平均都6度 ...
請問一下,你只係比意粉,多菜少肉,就可以? 我老公都係有遺傳糖尿,由16度,減到而家空肚8-10度, 我想大家交流下心得




伯爵府

積分: 19230


33#
發表於 12-6-7 19:45 |只看該作者
本帖最後由 mameme 於 12-6-7 19:55 編輯

回覆 sweet_baby0921 的帖子

係呀, 午餐一定係意粉, 因佢要小食多餐, 所以有時5點左右佢會食小食, 晚餐就會只食餸飲湯, 若無下午茶...晚餐就加意粉先夠飽. 下午茶佢有時食兩小包梳打餅, 有時食麥記漢堡包甚至杯麵, 又估唔到杯麵同漢堡包唔大影響, 但薯條就有影響喇. 初時, 每餐食完兩小時後就會量, 我地自己有做紀錄, 所以食咗啲乜會有影響就會留意到, 但睇住佢日日督三次手指, 真係心都痛.

因我倆每日都要出街午餐, 佢同樓下茶餐廳熟落, 就連蒸餸套餐都可以俾佢轉意粉, 仲刻意俾多啲菜佢. 餐茶主要飲涷齋啡, 自己用一啖熱水開好代糖溝好先飲囉.

可惜佢完全唔肯運動, 多多借口, 但佢自己又試過做運動既大分別, 只係唔肯堅持, 迫都迫佢唔到.

但佢有食藥喎. 所以我都唔敢話只食意粉多菜少肉就得, 醫生一定要睇, 佢地量度唔係只睇血糖度數, 所以真係要KEEP住覆診. 但當然....自己就梗係唔想食藥到老啦. 唯有了解多啲, 搵多啲資料, 積極面對乜都試.



伯爵府

積分: 19230


34#
發表於 12-6-7 20:02 |只看該作者
仲有, 調味醬料都有轉變, 大部份會用魚露代替豉油, 真要落豉油就用某兩隻牌子頭抽...係無糖既. 家陣去超市買任何食品, 第一時間就係睇糖含量. 當中我留意到萬字有隻豉油, 好奇怪...吉吉島買既係無糖, 但扒佳買同一樣既, 就有少量糖.

另外要留意唔只係食物既糖含量, 最重要係留意不同食品既GI值, 呢樣好重要.

點評

BB.Mummy  可唔可以提供係邊隻牌子頭抽呀?唔該!  發表於 12-6-8 14:00


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-6-7 20:03 |只看該作者
本帖最後由 Karen124 於 12-6-7 20:07 編輯
小師妹008 發表於 12-6-7 12:36
E生都有提議食藥, 但又唔係強硬, 佢都話試下做運動,食少啲飯, 睇下點喎, 我都唔係好想食藥, 因要食一世, 而 ...

我又唔係好明點解個醫生只叫你減食唔食藥住
糖尿病係因為胰臟不能夠產生足量的胰島素以降低血糖的濃度
而且你空腹都咁高,唔係話減食就可以落番
如果一個人既胰島素夠,就算佢食俾比其他人幾倍既食物都唔會有事

你有無check到自己係埋有左bb,因為有可能係妊娠期糖尿病!
另外,你有無發覺自己去夜尿多左?

糖尿病要戒食好多野,甜既野就一定,市面上就算寫住低糖都唔一定飲得,因為唔係真係低糖。
另外生果都唔係樣樣食得,好似banana..pineapple...mango...仲有好多都不宜吃。
白米飯、米粉、米線都要少吃,可以食粉絲代替,因為用綠豆造唔會增加血糖。
lemon tea少甜可以,coca cola zero都可以飲。

飲番石榴好有用,不過要有恆心去飲。
另外做運動係唔少得!

我家中有3位2型糖尿病病人,所以我好理解,糖尿病會引發其他疾病,痛風...眼...腳有事,所有你要留意同小心飲食。

Never Too Late!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


36#
發表於 12-6-7 20:09 |只看該作者
Karen124 發表於 12-6-7 20:03
我又唔係好明點解個醫生只叫你減食唔食藥住糖尿病係因為胰腺不能夠產生足量的胰島素以降低血糖的濃度
而且 ...

我唔記得我糸一型定二型。

醫院驗過,醫生話我唔糸無胰島素,糸我缺乏左一個荷爾蒙,所以對胰島素不敏感,以為無/唔夠。

無咩解決方法,糸要飲食節制。。。最重要糸唔好食有味精既野。
不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 19230


37#
發表於 12-6-7 20:09 |只看該作者
係呀係呀....cola zero真係常備, C6話好過無喎. 佢以前....無味既液體唔入得口架! 佢有今日...只因晨早用晒啲quota囉!


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-6-7 20:14 |只看該作者
其實如果2型糖尿病病人,有機會係情緒困擾而引致。
我都家族無人有糖尿病,但偏偏我地一家5口有3個上年紀中左。
我爸爸係 retire之後出事
我媽媽係同爸爸關係有問題出事
我阿哥就係工作精神壓力太大出事

雖然好似係咩醫學根據,不過醫生都話係有好多咁既case
Never Too Late!


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-6-7 20:15 |只看該作者
chowqv 發表於 12-6-7 20:09
我唔記得我糸一型定二型。

醫院驗過,醫生話我唔糸無胰島素,糸我缺乏左一個荷爾蒙,所以對胰島素不敏感 ...
荷爾蒙影響真係好大我受緊荷爾蒙分影響到我體重出現左問題 ><
Never Too Late!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 12-6-7 20:17 |只看該作者
mameme 發表於 12-6-7 20:09
係呀係呀....cola zero真係常備, C6話好過無喎. 佢以前....無味既液體唔入得口架! 佢有今日...只 ...

唔好飲大多。會骨頭痛。飲落糸甜,不過入到身體,會變好酸既物質。
不知所謂的乙陸!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo