自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


21#
發表於 12-6-7 23:54 |只看該作者
有左小朋友之後,有邊個做父母o既唔係成日掛住自己仔女係口邊...藝人都係人,又有咩問題???mouth:
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 10881

環保接龍勳章


22#
發表於 12-6-8 00:02 |只看該作者
I can only tell 千嬅 is very excited to be a new Mom! Congrats to her!


水晶宮

積分: 71291


23#
發表於 12-6-8 00:04 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何況佢個兩日仔仔



點評

HY2007    發表於 12-6-8 18:40
            


大宅

積分: 1756


24#
發表於 12-6-8 00:11 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

其實佢唱歌好難聽



點評

HY2007  同意  發表於 12-6-8 18:40


大宅

積分: 4524


25#
發表於 12-6-8 00:13 |只看該作者

千嬅個B仔識唱歌?

乜佢地二個隻眼好大咩…我唔多覺喎




子爵府

積分: 14102


26#
發表於 12-6-8 00:17 |只看該作者

引用:呢度d人最鍾意係未都踩人兩腳,形容初生b既

原帖由 kitty0502 於 12-06-07 發表
呢度d人最鍾意係未都踩人兩腳,形容初生b既說話邊個未講過架?
人地生左個仔就話人囂,都唔知邊忽睇 ...
咪係囉 形容姐!

仲有佢地成日提咪又係因為記者問
佢成年咁多野搞啲記者偏要問老公同個仔都冇辦法架




大宅

積分: 4209


27#
發表於 12-6-8 00:17 |只看該作者

引用:其實.......Torres係姓唔係名囉++Torres+個

原帖由 idonno 於 12-06-07 發表
其實.......Torres係姓唔係名囉 Torres 個名係Fernando
心水清




翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


28#
發表於 12-6-8 03:45 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

誇張




珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-6-8 03:48 |只看該作者

千嬅個B仔識唱歌?

個個 bb 一出世都咀郁郁架啦,唔係點食奶



點評

topkidsmom    發表於 12-6-8 22:08
cherryblossoms    發表於 12-6-8 03:58
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


禁止訪問

積分: 280


30#
發表於 12-6-8 03:58 |只看該作者

千嬅個B仔識唱歌?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


31#
發表於 12-6-8 04:30 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

咀郁郁想唱歌啫!唔好咁敏感啦你地!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 5929


32#
發表於 12-6-8 05:09 |只看該作者
其他野唔評論; 但佢肯嘗試餵人奶, 唔係個個貪靚既女藝人都做到!


大宅

積分: 2220


33#
發表於 12-6-8 06:45 |只看該作者
本帖最後由 dgar 於 12-6-8 06:49 編輯
suetchingBB 發表於 12-6-7 23:49
人地剛剛生左個仔,唔講自己個仔,唔通講你個仔咩?

有邊對父母唔會成日將個仔掛在咀邊?有邊對 ...

咪係囉, 而且D記者, 佢地不嬲最鐘意見到情侶就問人地另一半D野, 對對都係咁架啦, 生左BB既就問人地個仔D野, 講都好正常, 仲要佢岩岩生, 個個媽媽最掛心都係自己個B架啦, 仲要有人問自己個BB點樣, 當然係不停咁講架拉, 就好似公司D生左BB既同事都係開口埋口自己個仔點點點, 大家又會覺得有問題架喎...


珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-6-8 07:40 |只看該作者
mouth:mouth:


男爵府

積分: 5337


35#
發表於 12-6-8 08:02 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

冇理由遺傳,佢亞媽到而家都未識唱歌





大宅

積分: 1821


36#
發表於 12-6-8 08:02 |只看該作者
好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過呢d說話啦~~
「bb咀郁郁,好似想講野咁呀~~
bb眼碌碌,認人呀~~」
個個BB O岩O岩出世,你都覺得佢做乜都得意O架啦…使唔使人地講句野就又要插人呢,將心比己啦…如果人地咁話你,你有咩感覺?唔通人地話「BB O岩O岩出世,乜都唔識,成碌葛咁呀~~」咁你地先高興咩~~
bb o岩o岩出世,緊係講bb o架啦…唔通講工作咩,講工作又俾人話佢掛住賺錢,唔理bb啦~~
係呢度,陳慧琳、千嬅、千億新抱、mag做乜都唔o岩,實會俾人話o既…

點評

是是但但  哈哈,睇到你個句「BB岩岩出世,乜都唔識,成碌葛咁...」忍唔住笑了!  發表於 12-6-8 09:51


禁止訪問

積分: 2481


37#
發表於 12-6-8 08:04 |只看該作者

引用:個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17450


38#
發表於 12-6-8 08:07 |只看該作者

引用:Quote:HY2007 發表於 12-6-7 22:28 仲以為

原帖由 suetchingBB 於 12-06-07 發表
人地剛剛生左個仔,唔講自己個仔,唔通講你個仔咩?

有邊對父母唔會成日將個仔掛在咀邊?有邊對 ...
同意




伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 12-6-8 08:36 |只看該作者
咪你地唔係咁樣架?我仲以為個個父母都係咁添。死囉,我又係成日掛阿仔係嘴邊,阿仔做任何野我都覺得好特別,好開心,覺得佢好晚晚都會不停咁同老公講返阿仔D野


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-6-8 08:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo