夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 858


21#
發表於 12-6-8 20:16 |只看該作者

回覆:chloe0104 的帖子

三千真係唔夠洗,我奶奶幫我湊bb,我c6一個月都最少俾六千佢,佢份糧一萬多d




大宅

積分: 3396


22#
發表於 12-6-8 20:38 |只看該作者

回覆 回覆:LittleMss的帖子

係呀…我都覺得呀…
男人唔係應該為左頭家…好努力架咩…??!!
都淨都識得講…
講真我真係想調轉呀…
不過…我驚家嘅責任去左我度…
佢會唔知變成點呀…




大宅

積分: 1686


23#
發表於 12-6-8 21:38 |只看該作者

引用:係呀…我都覺得呀… 男人唔係應該為左頭家

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
係呀…我都覺得呀…
男人唔係應該為左頭家…好努力架咩…??!!
都淨都識得講…
搵唔多唔好碌爆咭算好好啦,妳叫佢騎牛搵馬搵份人工髙小小嘅工先作儲蓄大計把啦mouth:
另外妳將每天開習低佢,費事佢幾時話妳洗大咗!有證有據大家有份用




瑪瑙宮

積分: 139677


24#
發表於 12-6-8 22:56 |只看該作者
維港 發表於 12-6-8 18:49
一家三口得$9,000 唔洗凸都偷笑 仲諗住有錢儲 唔係化~

係囉, 重叫個 ftm 睇下點整大舊錢, 好奇怪的男人啊


象牙宮

積分: 216490


25#
發表於 12-6-8 23:04 |只看該作者
$3000包3餐,c6知吾知宜家買野好貴架?咁佢自己買$4000又點洗呀?


珍珠宮

積分: 49706


26#
發表於 12-6-8 23:17 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

買餸買埋比c6家人?幾多人食?




珍珠宮

積分: 49706


27#
發表於 12-6-8 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chloe0104+於+12-06-08+發表

原帖由 creative28 於 12-06-08 發表
搵唔多唔好碌爆咭算好好啦,妳叫佢騎牛搵馬搵份人工髙小小嘅工先作儲蓄大計把啦
另外妳將每天開習 ...
認同,記低所有開支,我c6從來唔問我d錢洗佐去邊,但我堅持買幾蚊菜都寫低,c6仲成日叫我唔洗寫,但我覺得如果有一日c6想問下d錢用佐去邊,我都話到比佢知。你先記低,再同佢講3千蚊唔夠,我覺得佢應該轉工,而家男仔肯搬肯抬都過萬拉!仲有點解佢要留4千比自己咁多?而你加bb加買餸得3千?一係日日食蒸水蛋囉




大宅

積分: 1925

畀面勳章 陪月勳章 爸B勳章


28#
發表於 12-6-9 00:07 |只看該作者
$3000剩係買BB日常用品都無左啦
我C6從來唔洗我諗
每個月比1000我自己買野
BB野全部佢買,我負責格價
佢絕對知道D錢支出左去邊
我自己個D用剩我儲
佢每個月都一定儲錢
唔會為錢銀噪


大宅

積分: 1669


29#
發表於 12-6-9 00:10 |只看該作者
家庭計劃好重要,尤其是家庭開支,一定要兩個人當面講清講楚。我C6俾家用我,我都會寫清楚各項開支的約數,全月開支如何,可以save幾多。他一般不理,但我仍有本A/C BOOK AR.

你地生小孩及你husband轉工,其實都應該先考慮清楚財政的問題,才make decision。二人世界無所謂,但有孩子的家庭,一定係經濟行先。

另外,你C6自己用四千,多過家庭開支,有點不負責任。

我建議最好三口六面講清楚各項開支,每月家用條數,然後大家一齊計點點做。一係他用少點錢,多點家用,一係減家庭開支,例如叫他吃飯自己想辦法。


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 12-6-9 00:12 |只看該作者
9K真係唔夠喎
而且風險同壓力都好大
萬一份工有咩差池積蓄又用完....
樓主搵工唔好靠哂老公好D
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


公爵府

積分: 26605


31#
發表於 12-6-9 00:16 |只看該作者

引用:9K真係唔夠喎而且風險同壓力都好大萬一份工

原帖由 premum2006 於 12-06-09 發表
9K真係唔夠喎
而且風險同壓力都好大
萬一份工有咩差池積蓄又用完....
你返番工先係真正解決問題的方法!




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-6-9 01:12 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

樓主好本事,3千搞掂哂你c6仲夠膽叫你還$,好,以為三餐變一餐,日用品配給制囉



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


男爵府

積分: 6793


33#
發表於 12-6-9 01:22 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

咁既情況真係要公一份婆一份先得。好似有時bb病咗睇醫生都幾百蚊,有時weekend一家人出去逛下食下又幾百,收入唔夠的話好難慳。再講,自己有收入,間中買下衫開心下都可以。如果靠你老公三千蚊,唔好話買額外野,只係家庭開支都唔夠駛!
我都係過來人,有段時間自己湊,靠老公一份糧真係生活迫人。日喥夜喥要點先唔洗特

而家自己做埋野好好多,樓主認真考慮下啦~bb的話可以找育嬰院照顧。生活開始上番軌道再plan再唸啦




水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


34#
發表於 12-6-9 02:48 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

男人搵得個9千自己都吾夠啦
9千點養家
佢仲好意思話你
係男人就諗下點搵$啦
要個老婆捱




大宅

積分: 4312


35#
發表於 12-6-9 09:39 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

不如出返嚟做野...再請工人啦




男爵府

積分: 5267


36#
發表於 12-6-9 09:57 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

三千蚊一定吾夠啦!水電煤吾洗$!




大宅

積分: 2670


37#
發表於 12-6-9 10:04 |只看該作者

引用:我同++bb+同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都 ...
最好記低所有消費紀錄同keep單




子爵府

積分: 11392


38#
發表於 12-6-9 10:13 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

如果你出去做野搵唔搵到八九千蚊一個月?如果得不如請工人,咁一個月你家庭都多四五千蚊洗,咁應該鬆動啲,九千蚊養大養細真係唔夠!




禁止訪問

積分: 10103


39#
發表於 12-6-9 10:24 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1713


40#
發表於 12-6-9 13:13 |只看該作者
其實男人唔會去幫你計你每月夠唔夠錢用...佢只會覺得佢每月俾咗錢你,你就要搞好屋企啲嘢...我c6就係啲咁嘅人...$10$20都要同我計得清清楚楚...阿B啲嘢(不包尿片,奶粉)就全部一人一半.......所以我覺得女人係一定唔可以依賴男人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo