自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 781


21#
發表於 12-6-11 14:23 |只看該作者

野蠻伯伯






水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-6-11 14:23 |只看該作者
維港 發表於 12-6-11 13:44
上次又係係大x活食早餐 有位操濃厚鄉音的二十多歲女人 排係我後面取餐時向職員要求一杯淨紅茶 職 ...
好心啦... 一杯奶茶都買得咁CHEAP~


男爵府

積分: 6295


23#
發表於 12-6-11 14:23 |只看該作者


伯爵府

積分: 17450


24#
發表於 12-6-11 14:25 |只看該作者

野蠻伯伯

塊面幾尺厚





男爵府

積分: 8380


25#
發表於 12-6-11 14:27 |只看該作者


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-6-11 14:28 |只看該作者

回覆:野蠻伯伯

我見個伯伯拎住張咭仔,應該係有優惠,但係都要合理嫁




水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-6-11 14:34 |只看該作者
rilley 發表於 12-6-11 13:48
世事無奇不有!!
上次我去大快活食野,
有個男人大鬧經理,話佢隻煎蛋一d都唔脆,
之前去茶記... 有幾個男人一齊既... 叫了幾碗鵝瀨... 一路食... 一路話人地果D唔係鵝... 不斷叫人地改番張單... 叫人地收鴨瀨錢... 跟住不得要領... 就賴型咁話叫個鴨瀨睇下同唔同味... 等緊果陣又話人地一定今次會比鵝瀨佢... 咁咪唔同味囉... 到鴨瀨到左... 又話D鴨瀨好味D... 乜乜物物咁... 不過就冇再提之前果D唔係鵝... 又話人地 "裕記" 果D鵝都唔係咁既味...
我心諗... 哥哥... 你冇野呀化?? 茶記 $4X 同 "裕記" 果D鵝比較??


公爵府

積分: 25655


28#
發表於 12-6-11 14:57 |只看該作者


珍珠宮

積分: 44373


29#
發表於 12-6-11 14:59 |只看該作者

引用:Quote:維港+發表於+12-6-11+13:44+上次又係

原帖由 超級特務 於 12-06-11 發表
跟住佢又話要多d花奶分開裝 又要多兩包沙糖




輸入搜索內容


禁止訪問

積分: 7799


30#
發表於 12-6-11 21:51 |只看該作者

野蠻伯伯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo