婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1656


21#
發表於 12-6-14 21:05 |只看該作者

回覆:chrislpy 的帖子

完全明白啦!




男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 12-6-14 22:26 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔睇,叫左set dinner就話自己食唔晒,成日將d餸菜夾來夾去俾人食,一d禮儀都無




琥珀宮

積分: 169645


23#
發表於 12-6-14 22:56 |只看該作者

引用:但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔

原帖由 chrislpy 於 12-06-14 發表
但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔睇,叫左set dinner就話自己食唔晒,成日將d餸菜夾來夾去俾人食 ...
話之佢啦!佢做得衰你老公有眼睇,等老公都唔鍾意同佢去街!



點評

WHCS  似乎都幾難,因為果個係佢亞媽  發表於 12-6-16 12:38


大宅

積分: 1642


24#
發表於 12-6-15 16:23 |只看該作者
回覆 tatanewmum 的帖子

哇~完完全全係我心聲,請6299放手吧!!
個仔已經廿幾,三十歲人架勒!!唔好再一日一電話問返唔返黎食飯啦!!
又唔係同住,我地有自己小朋友,有自己屋企架勒!!
已經一星期返黎一次,都仲話我地唔係成日返黎食飯
唔好再覺得自己個仔係bb咁好唔好
餓佢自己會食野,凍會識得著衫,叫個仔早d返屋企唔好咁夜返,聽日要返工,要個仔報告行蹤等等.....
放過我地吧啦~~~~我真係受夠勒!!!


大宅

積分: 2529


25#
發表於 12-6-15 22:25 |只看該作者

回覆:Rachel0208 的帖子

一個家有兩個女主人(無論同唔同住都好),如果99唔放手比d後生作主,兩虎雙爭,必有一傷。兩個女人同時仲意同一個男人,如果無人肯讓步,大家都諗到結果會係點,未日日吵鬧囉!如果你生左個仔就仲死,兩個女人同時仲意兩個男人,99又覺得無左個橙要反個桔都好,最好兩樣都要,呢個四角關係就真係complicate!

Rachel0208, you are not alone... 大家都明啦,唉...




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo