婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5056


21#
發表於 12-6-14 00:31 |只看該作者
siupin 發表於 12-6-13 23:14
嗯~其實番99家住係我嘅主意黎,因為想慳錢~~
但係我c6唔制~因為c6話二人住自由自在d ...
梗係啦,如果你老公都唔制,咁就更加唔好孝慮了。
始終相見好,同住難,如果同住得唔開心,搞衰左d關係,就返唔到轉頭架啦。


大宅

積分: 2806


22#
發表於 12-6-14 00:38 |只看該作者

回覆:siupin 的帖子

有工人應該好D,如果你有番工就更加好喇,費事日對夜對。



命里有時終須有,命里無時莫強求。


大宅

積分: 1670


23#
發表於 12-6-14 00:40 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

我唔會攞。




大宅

積分: 1042


24#
發表於 12-6-14 00:45 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

JM~ 三思呀~~~~:;pppp:





珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-6-14 02:10 |只看該作者

正考慮同奶奶住

祝好運




侯爵府

積分: 22916

畀面勳章


26#
發表於 12-6-14 02:15 |只看該作者
真係視乎你99係D咩人喇,起初我都以為應該冇問題吖(我係會自動自覺做晒D家務果隻),點知原來佢好執著屋企既擺設,唔啱佢feel既野就丟...我d野俾佢丟左唔少喇....唉...


別墅

積分: 980


27#
發表於 12-6-14 02:18 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

99覺得係邊個主場,係睇佢點諗。間屋c6有份,99都可以覺得係佢主場架。
既然連C6都反對就更加唔好諗啦!到時想搬番出來分開住會好麻煩。




大宅

積分: 4434


28#
發表於 12-6-14 06:38 |只看該作者
回覆 siupin 的帖子


你老公都不太贊成一定有他的原因和看法, 畢竟他了解你和自己亞媽, 真是相見好, 同住難。

我和99相處得很好, 但我都沒有勇氣接受与她同住的考驗。



大宅

積分: 4082


29#
發表於 12-6-14 07:27 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

三思!!




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


30#
發表於 12-6-14 08:58 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

真係諗清楚啦?!




大宅

積分: 2601


31#
發表於 12-6-14 09:04 |只看該作者

引用:嗯~咁如果係我主場,99係咪不會有權干涉我請

原帖由 siupin 於 12-06-13 發表
嗯~咁如果係我主場,99係咪不會有權干涉我請工人?
補充:有99既地方,佢會覺得都係佢主場,即使原本呢個地方係你屋企



點評

karisyam  係, 因為99輩份永遠高過你, 即使年代唔同都冇得講  發表於 12-6-14 14:51
fattymama    發表於 12-6-14 09:25


伯爵府

積分: 16331


32#
發表於 12-6-14 09:25 |只看該作者
都有人同99住而冇問題嘅,不過極少囉.
既然你老公都唔想,咁第時你真係住得
唔開心你都冇得呻,因為係你攞嚟攪嘅.


點評

karisyam    發表於 12-6-14 14:51


複式洋房

積分: 493


33#
發表於 12-6-14 09:41 |只看該作者
siupin 發表於 12-6-13 23:14
嗯~其實番99家住係我嘅主意黎,因為想慳錢~~
但係我c6唔制~因為c6話二人住自由自在d ...
連 c6 都唔制.. 第日你有咩唔開心預左佢唔會撐你
甚至話你自己攞嚟..

慳錢有好多方法, 只怕行左呢步..回頭太難!!!!


大宅

積分: 4596


34#
發表於 12-6-14 09:47 |只看該作者

引用:好睇你99性格及為人,祝你好運 +

原帖由 piggylily 於 12-06-13 發表
好睇你99性格及為人,祝你好運
Agree!




大宅

積分: 4596


35#
發表於 12-6-14 09:49 |只看該作者

回覆:Lovely_4 的帖子

樓主你非回去不可?
請到工人為何不買樓?




伯爵府

積分: 16651


36#
發表於 12-6-14 09:50 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

我結婚初期搬出去兩年,之後想省錢就搬返去同99住,大家客客氣氣,做人媳婦要識做,入屋一定大大聲叫人。早放工見佢煮飯時一定要幫手,食完飯一定要洗碗。如遲放工幫唔到手佢都唔會怪你,知你返工搵錢嘛。家用一定比足,我就叫c6將以前交的租金俾99做家用




伯爵府

積分: 16651


37#
發表於 12-6-14 09:53 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

佢不知几開心,雖然把口成日話唔夠。同相處落,佢都覺得我地唔錯,所以暫時住左一年都無乜野。




別墅

積分: 534


38#
發表於 12-6-14 10:01 |只看該作者
住左冇得話返轉頭唔住返, 請三思丫


大宅

積分: 3786


39#
發表於 12-6-14 11:01 |只看該作者
現實D講, 根本慳唔到好多
工人 6000/月 (薪水之外, 仲有食+雜費, 唔生性嘅24小時開3部冷氣)
你兩公婆水電煤 2000/月
家用至少 6000/月
=14000/月
仲有, 以前過時過節你可能唔一定同男家慶祝食飯, 依家一定要陪6299食, 又要買禮物, 計落, 分分鐘多過自己住



大宅

積分: 4328


40#
發表於 12-6-14 11:01 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

做咩都無用,除左一個字「忍」,你咩都good一聲吞左佢可能會無事




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo