夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 38


21#
發表於 06-2-1 21:08 |只看該作者

Re: 賤女佣

我已與佢分居, 之前我還想辦法挽救婚姻, 一次錯誤, 我為了家庭的完整只要佢悔改...仍可以原諒佢

後來知道佢用賤女佣d野, 我已死心! :evil:

我係可以black list 佢, 佢地當住我個女面前造野, 已是sexual abuse child!


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 06-2-1 22:21 |只看該作者

Re: 賤女佣

佢兩個真係超級賤格.


大宅

積分: 1167


23#
發表於 06-2-1 22:26 |只看該作者

Re: 賤女佣


禁止訪問

積分: 12931


24#
發表於 06-2-1 22:27 |只看該作者

Re: 賤女佣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 183


25#
發表於 06-2-1 23:22 |只看該作者

Re: 賤女佣

好在已與你個c6分居, 佢咁cheap...遲早有性病, 唔好話我黑心 :evil:
Apple2008 寫道:
我已與佢分居, 之前我還想辦法挽救婚姻, 一次錯誤, 我為了家庭的完整只要佢悔改...仍可以原諒佢

後來知道佢用賤女佣d野, 我已死心! :evil:

我係可以black list 佢, 佢地當住我個女面前造野, 已是sexual abuse child!


複式洋房

積分: 183


26#
發表於 06-2-1 23:56 |只看該作者

Re: 賤女佣

Apple2008 寫道:
我已與佢分居, 之前我還想辦法挽救婚姻, 一次錯誤, 我為了家庭的完整只要佢悔改...仍可以原諒佢

後來知道佢用賤女佣d野, 我已死心! :evil:

我係可以black list 佢, 佢地當住我個女面前造野, 已是sexual abuse child!


支持你,有冇搞錯呀,係個女面前造,都唔係人,你最好揾專業人仕 or 社工可唔可以輔導你個女,睇吓對佢心理有冇影响,至於個C6 唔好放過佢......啲錢,有幾多囉幾多!


男爵府

積分: 5940


27#
發表於 06-2-2 10:41 |只看該作者

Re: 賤女佣

個工人賤真係無得好講, 但係點解你老公可以賤得咁厲害.
可以咁不知廉恥, 係自己個女面前同個工人攪野.
你唔洗再諗點樣bad list個工人, 好難嫁. 不過佢遲早比天收.
都係儘快忘記呢兩個"狗男女"好過啦.
好明白你嘅心情, 因我睇完之後都覺得好


大宅

積分: 1148


28#
發表於 06-2-2 13:21 |只看該作者

Re: 賤女佣

小UU 寫道:
支持你,有冇搞錯呀,係個女面前造,都唔係人,你最好揾專業人仕 or 社工可唔可以輔導你個女,睇吓對佢心理有冇影响,至於個C6 唔好放過佢......啲錢,有幾多囉幾多!


agree


洋房

積分: 236


29#
發表於 06-2-2 15:36 |只看該作者

Re: 賤女佣

點解只向工人出氣, 你應該向你c6出氣
聰爸太縱亞仔, 聰聰變咗頑皮仔, 聰媽就變咗長氣鬼


複式洋房

積分: 312


30#
發表於 06-2-2 15:41 |只看該作者

Re: 賤女佣

兩個咁有問題既人,早d遠離好d!


侯爵府

積分: 21529


31#
發表於 06-2-2 16:11 |只看該作者

Re: 賤女佣

Mini-mummy 寫道:
嘩!真係好賤格呀
我都贊成你告佢啦!!!!

me too


洋房

積分: 38


32#
發表於 06-2-2 17:53 |只看該作者

Re: 賤女佣

我已將佢地D醜事 e-mail 比佢d 親戚知, 佢賤到話我自己出走唔要佢...

很痛苦...一個自己深爰的人變成這樣...每晚午夜總是難眠!!

我可以一天掉了千多條頭髮...白髮也生了不少!一個月瘦了22lbs!

初時竟然有整整一個星期, 我是無法吃喝入睡...由上年7月,到現在也沒有死去....

有時痛苦得想用刀介手...

但不值得...真的不值得!!!


複式洋房

積分: 183


33#
發表於 06-2-2 21:35 |只看該作者

Re: 賤女佣

要振作呀,姊妹, 唔好衰比個c6睇, 活得更好呀, 努力!!
忘記左佢喇, 嬲人都係辛苦自己, 不如多d諗個女囡囡好過, 你個女e+係唔係跟你住呀


大宅

積分: 2190


34#
發表於 06-2-2 21:42 |只看該作者

Re: 賤女佣

Dear Apple2008,

U will have a new life with your child, don't hurt yourself, it does not worth! I always believe that those evil people will pay for what they have done in front of the God after they die. So, now, just take care of your child and I am sure U will have another good husband in the future!


複式洋房

積分: 490


35#
發表於 06-2-2 22:15 |只看該作者

Re: 賤女佣

Apple2008 寫道:
我已將佢地D醜事 e-mail 比佢d 親戚知, 佢賤到話我自己出走唔要佢...

很痛苦...一個自己深爰的人變成這樣...每晚午夜總是難眠!!

我可以一天掉了千多條頭髮...白髮也生了不少!一個月瘦了22lbs!

初時竟然有整整一個星期, 我是無法吃喝入睡...由上年7月,到現在也沒有死去....

有時痛苦得想用刀介手...

但不值得...真的不值得!!!


你不要為這種人傷害自己, 不值得, 你有囡囡, 時間可証明一 切一切, 過了之後就覺得不值得.......你重要照顧囡囡...你要加油.....努力以赴.....囡囡好雖要你...明天會更好...


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 06-2-2 22:22 |只看該作者

Re: 賤女佣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3684


37#
發表於 06-2-3 11:17 |只看該作者

Re: 賤女佣

apple2008,
有9成生活在印尼的人都識用降頭, 我曾經聽過有case都你差唔多, 個印印用降頭迷惑男主人, 搶走佢之後偷偷匯走佢地d錢, 仲用降頭令到女主人繼續做牛做馬, 總之o係間屋裡面都聽晒佢話。
男人事小, 至緊要睇下你地戶口d錢, 保障自己日後的生活嘛!


禁止訪問

積分: 1430


38#
發表於 06-2-3 17:16 |只看該作者

Re: 賤女佣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18456


39#
發表於 06-2-3 18:03 |只看該作者

Re: 賤女佣

賤男同賤女傭都有問題,離開吧!呢家野唔值得再留戀 :-x
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


複式洋房

積分: 285


40#
發表於 06-2-3 21:35 |只看該作者

Re: 賤女佣


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo