自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-6-20 12:41 |只看該作者
凡係對方一開口就知係sale野個d,我唔會比機會佢繼續講,直接話「唔需要喇!唔該!」即刻cut,唔想麻煩又"side"時間~


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


22#
發表於 12-6-27 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


23#
發表於 12-6-27 13:35 |只看該作者
收佢線咪得囉, 樓主勞咩氣呢?

點評

dada~0w0~  CALL 得好密, 10日call左4次.......2次冇聽, 1次office, 1次响那打素睇ing e生  發表於 12-6-27 13:40
Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-6-27 13:41 |只看該作者
我試過一間BANK打黎話出張卡比我,(個NO. 唔係3字頭, 以前又冇打過黎,我唔覺訛接左) 但我本身已有佢講個張CARD , 我問點解我已組有你地唔知, 仲有係同一款卡, 佢啞左之後話唔好意思就CUT我線


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


25#
發表於 12-6-27 13:43 |只看該作者
用小熊來電apps block左個no.咪得囉, 大把方法
Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


26#
發表於 12-6-27 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 12-6-27 14:13 |只看該作者
你同佢講,再打黎就報警同去金管局投訴


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


28#
發表於 12-6-27 14:20 |只看該作者
因為呢d電話我無辦法保持禮貌,你如果比佢講野,有排要應酬佢,所以最多講句「唔需要喇.. 唔該」就即cut線,連「點解呀」都唔比機會佢問。

點評

dada~0w0~  明白~我學到野ga la~~~~  發表於 12-6-27 14:23


男爵府

積分: 8621


29#
發表於 12-6-27 14:52 |只看該作者
之前佢地又係咁, 已經有張普通卡, 又話要出左張白金卡比我, 我一路冇用, 之後收我年費, 我填左表cancel....
佢地就打幾次黎叫我留返張卡, 又話免多2年年費, 我堅持話唔要

隔幾日有個話係高級既打黎叫我留卡, 火火地話佢:"唔要就唔要啦! 做咩迫人要呀!?已經有一張喇, 開咁多張把鬼咩!" 之後就冇人再打黎了

點評

dada~0w0~    發表於 12-6-27 14:55


大宅

積分: 4907


30#
發表於 12-6-27 15:15 |只看該作者
mouth:


大宅

積分: 1644


31#
發表於 12-6-27 15:21 |只看該作者
其實佢寄到張咭嚟,妳唔確認新咭,佢又冇妳符啫!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


32#
發表於 12-6-27 15:25 |只看該作者
間間都係咁架啦


男爵府

積分: 7280


33#
發表於 12-6-27 15:27 |只看該作者
dada~0w0~ 發表於 12-6-19 17:40
day day 都有個 3752 0726....打比我.......
我見 3字頭, 仲估係 大新銀行, 問我借唔借 $$
真係好煩


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-6-27 15:34 |只看該作者
間間銀行都係咁架!
I 大蚊豬   


珍珠宮

積分: 31854


35#
發表於 12-6-27 17:35 |只看該作者
有次有個自稱係中銀既職員打黎話sell我借錢,我話唔駛佢即刻cut我線,超無禮貎.......
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


男爵府

積分: 5812

好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 12-6-27 17:39 |只看該作者

回覆:中銀好有問題, 中銀信用咭客戶入~~~

D銀行最乞人憎係手提搵你唔到,夠膽死打去你屋企同公司搵你,我仲以為咩緊要事,cold call cold得咁乞人憎




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


37#
發表於 12-6-27 17:41 |只看該作者

回覆:中銀好有問題, 中銀信用咭客戶入~~~

我會用好重語氣兇佢唔可以同我出卡,但我都收過佢自己寄card來,不過如我冇activate,就唔用得。果次我落分行好似顛婆咁鬧佢地,後來就冇收過。



點評

dada~0w0~    發表於 12-6-27 18:00

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo