自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 107219


21#
發表於 12-6-21 19:20 |只看該作者
其實鱼販都唔好過.

佢地話上面大陸搶哂D貨,貴貴都肯買,鱼民都樂意賣上大陸,因收人仔.

香港就走哂D買鱼客.因太貴,唔買.

佢地話遲D聽執笠.
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107219


22#
發表於 12-6-21 19:26 |只看該作者
以前食蟮係cheap 野.
玩具萬歲!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 12-6-21 19:27 |只看該作者

回覆:五百蚊一條蟮






珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-6-21 19:39 |只看該作者

五百蚊一條蟮

好彩我唔食鱔



點評

sukisa  me too  發表於 12-6-23 11:37

最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


珍珠宮

積分: 33938

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 12-6-21 20:05 |只看該作者
fitfish 發表於 12-6-21 14:35
早幾日打邊爐,去九龍城諗住買蟮

有個女人叫鱼販稱半條............鱼販話..........$250啦......個女人卽 ...

鱔.....你唔好食呀....我中醫提我唔可以食.


珊瑚宮

積分: 107219


26#
發表於 12-6-21 20:10 |只看該作者
是的,係無鱗鱼
玩具萬歲!


子爵府

積分: 11349


27#
發表於 12-6-21 20:48 |只看該作者
現在d食物太貴.主婦真係唔知點買餸


男爵府

積分: 5723


28#
發表於 12-6-21 21:03 |只看該作者


侯爵府

積分: 23873

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-6-21 23:28 |只看該作者

回覆:五百蚊一條蟮

我阿媽話皮膚差既人吾好食蟮
所以我都好少買黎食




大宅

積分: 3096


30#
發表於 12-6-22 01:42 |只看該作者

回覆:五百蚊一條蟮

我買咗八十蚊得十片



點評

fitfish  如係10元/両,番屋企磅下有無8両,肯定呃2-3両.  發表於 12-6-22 01:52


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-6-22 07:16 |只看該作者


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


32#
發表於 12-6-22 07:26 |只看該作者
好耐無食 , 貴過d班


子爵府

積分: 12000


33#
發表於 12-6-22 08:34 |只看該作者


侯爵府

積分: 21498


34#
發表於 12-6-22 08:45 |只看該作者
我上年買已經是百三/百四元一斤,但我買一條只喺二百左右,都幾肥喎,咁計你嗰度一條咪成三斤幾?喺咪呃人架。


大宅

積分: 2994


35#
發表於 12-6-22 08:47 |只看該作者

回覆:五百蚊一條蟮

我昨天買魚問個姐啲鱔幾錢斤,佢話冇返貨,因為好貴,佢話賣$130/斤,冇咩人買冇返貨Lu




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-6-22 09:25 |只看該作者

回覆:五百蚊一條蟮

好貴,唔捨得食




珍珠宮

積分: 39884

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


37#
發表於 12-6-22 09:49 |只看該作者
先前起到$100/斤已好耐無買, 華, 而家要成$500/倏, 食龍蝦好過

點評

fitfish  我估龍蝦大隻都要成两千銀一隻!  發表於 12-6-22 12:11
lolo1234  totally agree^^  發表於 12-6-22 09:51


珊瑚宮

積分: 101410

醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 12-6-22 09:53 |只看該作者
E家的食材太貴了,難為了我們呢班C9每日去到街市唔知買mud


珍珠宮

積分: 43194


39#
發表於 12-6-22 09:58 |只看該作者
咁貴
出街鋸 扒好過 , 唔駛洗和煮

點評

fitfish  haha! .............. agree!  發表於 12-6-22 12:12


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


40#
發表於 12-6-22 10:05 |只看該作者
今年年頭都買過, 叫佢切片打邊爐, 要左1/3條左右, 埋單180.-

點評

fitfish  維成$540一條!  發表於 12-6-24 13:30
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo