自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 46300


21#
發表於 12-6-22 10:17 |只看該作者

回覆 回覆:cherry4的帖子

我由iphone轉s3,用法的確係超唔慣…
.



幸福肥師奶


珍珠宮

積分: 46300


22#
發表於 12-6-22 10:20 |只看該作者

回覆 回覆:mannok媽咪的帖子

但速度的確比蘋果快,
頭一兩日有小小後悔…用侈幾日就好多了,可能適應左掛



幸福肥師奶


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 12-6-22 10:23 |只看該作者
岩岩轉左~~~尚在了解中~~~而家對佢有d好感, 可能遲d會熱戀

但game就真係唔夠風多


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 12-6-22 10:25 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-6-22 10:14
我比哂錢, 要等2-3星期呀

白色就下星期有, 但我要藍色
禾即買有現貨bor


子爵府

積分: 13126


25#
發表於 12-6-22 10:28 |只看該作者

回覆:samsung galaxy S III 好用嗎??

老公出左了!未知好冇用,但琴晚搵d app就搵5到,例如九巴,六合彩!之前用4s,有Lee 2個Apps 好好用!
myphoto.jpg



點評

alice44  係搜尋嗰度打關鍵字就會快d搵到, 我都有download.  發表於 12-6-22 15:22


洋房

積分: 41


26#
發表於 12-6-22 10:40 |只看該作者
白色好靚!!


伯爵府

積分: 17854


27#
發表於 12-6-22 10:41 |只看該作者

回覆:samsung galaxy S III 好用嗎??

朋友話好正!




水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-6-22 10:41 |只看該作者
C6買咗, 真係好快、畫面勁靚、好多小改變令佢比S2更更更user friendly, 攪到我都愛上了它
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 12-6-22 10:43 |只看該作者
bylobb 發表於 12-6-22 10:25
禾即買有現貨bor



再一次証明我一屇草民要排隊

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-6-22 10:47 |只看該作者
好多朋友換左, 攪到我心思思, 不過見老闆佢由iphone轉呢部, 攪左差唔多兩星期, 都仲未攪好, 有無咁難
BK の 會員
Merry X'mas!!!


男爵府

積分: 8008


31#
發表於 12-6-22 10:49 |只看該作者
我都想轉


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


32#
發表於 12-6-22 10:50 |只看該作者
淚城堡 發表於 12-6-22 10:28
老公出左了!未知好冇用,但琴晚搵d app就搵5到,例如九巴,六合彩!之前用4s,有Lee 2個Apps 好好用!

...
search 就搵到
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


33#
發表於 12-6-22 10:57 |只看該作者

回覆:samsung galaxy S III 好用嗎??






子爵府

積分: 13126


34#
發表於 12-6-22 10:57 |只看該作者

引用:Quote:淚城堡+發表於+12-6-22+10:28+老公出

原帖由 steffany 於 12-06-22 發表
search 就搵到
搵到!但5係平時用開的Apps!



點評

alice44  要接受改變先得o架!  發表於 12-6-22 15:23


大宅

積分: 3193


35#
發表於 12-6-22 11:00 |只看該作者

回覆:samsung galaxy S III 好用嗎??

我用慣apple iOS system,之前試過用android機,用唔慣又慢,即放,但呢部又心思思想試




男爵府

積分: 6191

畀面勳章


36#
發表於 12-6-22 12:38 |只看該作者

回覆:samsung galaxy S III 好用嗎??

我都係iphone轉samsung.. 依家好怕個phonebook會唔見左.. 又怕唔慣..



點評

bkfans  我要從頭人手入一次風BOOK, 頭一個星期唔慣到想死............  發表於 12-7-11 17:10


男爵府

積分: 6972

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-6-22 12:43 |只看該作者

samsung galaxy S III 好用嗎??

用緊男色好好用,我響偉訊出加多$250換多個原裝charger&多舊原裝電,好正




侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-6-22 12:47 |只看該作者
請問galaxy S II 同 galaxy S III 有咩大分別呢, 因我用緊GSII, 老公成日叫我換GSIII, 如果冇咩好大分別都唔想換,因為部機用左1年左右咋.


禁止訪問

積分: 81803


39#
發表於 12-6-22 12:53 |只看該作者

引用:我都係iphone轉samsung..+依家好怕個phoneb

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-6-22 12:54 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-6-22 10:14
我比哂錢, 要等2-3星期呀

白色就下星期有, 但我要藍色

邊度訂機都咁耐, 我11/6喺SMARTONE訂左白色藍色各1部(買淨機), 白色上星期拎左, 藍色今日可以拎喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo