嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6443


21#
發表於 06-2-3 23:27 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3159


22#
發表於 06-2-4 00:53 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6830


23#
發表於 06-2-4 13:58 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

我都買左啦! 係狗仔, 不果好似細張左小小, 諗住買多張車仔的, 希望Monday放工後仲有啦.


複式洋房

積分: 148


24#
發表於 06-2-4 19:53 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

i bought one at Baby Pro (alphabet + number 36 pcs)
only $79!!


侯爵府

積分: 21498


25#
發表於 06-2-4 23:48 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

我想買


複式洋房

積分: 382


26#
發表於 06-2-5 00:13 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

請問Baby Pro 在那裡? thanks : )

Pat


hayleybabe 寫道:
i bought one at Baby Pro (alphabet + number 36 pcs)
only $79!!


別墅

積分: 656


27#
發表於 06-2-6 22:33 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

請問UNY厚墊仲有無特價? 除了UNY, 邊度最平? 我都想知有幾厚 (cm)


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


28#
發表於 06-2-6 22:48 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

UNY 係邊架

有冇近沙田架..我都想買俾BB玩..
無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


伯爵府

積分: 15053


29#
發表於 06-2-6 23:45 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

bebema,


BeBeMa 寫道:
annaanna,

Could u post the photo? I want to see............


大宅

積分: 2399


30#
發表於 06-2-7 08:41 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

我剛剛係玩具反斗城買左,價錢係$7x有3張,都幾大張的,用左7張可以墊左一個客廳.因為都幾軟身所以唔係咁驚佢撞親囉.


大宅

積分: 1220


31#
發表於 06-2-7 09:41 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

我o係屋村商場買$29.9 - 4塊(2尺x2尺). 用水洗完後都有d味, 要風吹2-3日後就冇味. 顏色有紅, 黃, 藍, 綠 (4色).
我買o左2包砌成8尺 x 4尺地墊比bb係上面爬.
同埋大塊(2尺x2尺)易砌好多.
我覺得好用, 唸住買多1包可以砌大d一起玩.

[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/98396 ]Sample 可以睇我bb網頁內 - 爬行大賽Video.[/url]


男爵府

積分: 7009


32#
發表於 06-2-7 10:00 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

This is so good

CLICK HERE

左邊拉下: 幼兒安全地墊
**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


別墅

積分: 656


33#
發表於 06-2-7 21:57 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

Hi smallping,
請問玩具反斗城o個隻係一張過定一塊塊要砌? 同埋有無膠味?

smallping 寫道:
我剛剛係玩具反斗城買左,價錢係$7x有3張,都幾大張的,用左7張可以墊左一個客廳.因為都幾軟身所以唔係咁驚佢撞親囉.


洋房

積分: 70


34#
發表於 06-2-8 00:19 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

請問你係邊個屋苑買呀,我都想買,請send pm給我呀,謝謝
ah_wa 寫道:
我o係屋村商場買$29.9 - 4塊(2尺x2尺). 用水洗完後都有d味, 要風吹2-3日後就冇味. 顏色有紅, 黃, 藍, 綠 (4色).
我買o左2包砌成8尺 x 4尺地墊比bb係上面爬.
同埋大塊(2尺x2尺)易砌好多.
我覺得好用, 唸住買多1包可以砌大d一起玩.

[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/98396 ]Sample 可以睇我bb網頁內 - 爬行大賽Video.[/url]


大宅

積分: 1220


35#
發表於 06-2-8 09:18 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

vivisin,

Check PM.


大宅

積分: 2496


36#
發表於 06-2-8 09:56 |只看該作者

Re: 比bb係地下玩的厚墊

ah wa,
我都想知係邊度買到呀!! 麻煩你pm埋俾我丫!! Thanks!
你BB好勁呀!! 佢2個月反身個頭仔就可以抬咁耐~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo