自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


21#
發表於 12-6-22 14:38 |只看該作者
回覆 blueski 的帖子

多謝你


珍珠宮

積分: 37295


22#
發表於 12-6-22 14:39 |只看該作者

引用:其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心

原帖由 Charlotte_mom 於 12-06-22 發表
其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心食素,點解要將d素扮肉?
我都想問而且很多添加物




子爵府

積分: 10780


23#
發表於 12-6-22 14:40 |只看該作者

引用:其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心

原帖由 Charlotte_mom 於 12-06-22 發表
其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心食素,點解要將d素扮肉?





伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


24#
發表於 12-6-22 14:43 |只看該作者

回覆:kuromi_kuromi 的帖子

咁人地都係驚訝廚師既厲害啫,又唔係彈佢踩佢,好似日本媽媽成日都整好cute既飯盒,我地都嘩嘩聲





大宅

積分: 3106


25#
發表於 12-6-22 14:46 |只看該作者

引用:其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心

原帖由 Charlotte_mom 於 12-06-22 發表
其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心食素,點解要將d素扮肉?
其實將啲素食嘅材料整成"仿肉"都係想吸引一啲平時少食素嘅客人一些似肉嘅選擇啫!
素食响香港唔算普及,都要諗計仔吸引客源!




珍珠宮

積分: 37295


26#
發表於 12-6-22 14:49 |只看該作者

回覆:食素肉唔使咁大驚小怪呀?

我只係擔心太多添加劑,高鹽,我認識2位素食者,很愛素肉素丸之類,她們很肥,我食肉又不方便講太多




男爵府

積分: 5644


27#
發表於 12-6-22 14:50 |只看該作者
我去過一間新潮素菜店, 連素魚生都有得食, 抵死到配埋日本豉油同芥辣, 個賣相同味道簡直同真嘅一模一樣... 我嗰時個反應就好似你D親戚咁


大宅

積分: 2123


28#
發表於 12-6-22 14:57 |只看該作者
我都間中食素, 亦為佛教徒, 其實素肉不太健康, 有防"付"及增味劑等
想食素, 其實好多方法都煮得好好味架, 唔需要素肉


大宅

積分: 1550


29#
發表於 12-6-22 14:58 |只看該作者

回覆:食素肉唔使咁大驚小怪呀?

其實只係一個賣點,試唸下如果一間齋鋪只係靠(齋口又齋心)的素食者,會唔會好快做唔住呢,而家租貴人工貴貨又貴,唔唸d賣點又點去吸引多d不同客源呢




男爵府

積分: 7371


30#
發表於 12-6-22 15:32 |只看該作者
我其實都O大鐘意食素肉,但係齋鋪點菜時叫"XX炒X肉", 都覺得好齋口唔齋心, 唔太好… 寧願D 鋪頭寫返做豆干好啦…
至於整到D 素 似咩肉咩肉, 又有D食客大驚少怪咁, 其實我冇咩所謂~ 我知我唔係平常心, 就得啦~ 而對這些人來說,素食似乎不是佢地追求的事,但既然引到這些人的興趣, 不是壞事丫!


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


31#
發表於 12-6-22 15:36 |只看該作者
回覆 Cin1010 的帖子


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


32#
發表於 12-6-22 15:44 |只看該作者
回覆 rilley 的帖子

有質感,好0趙D嘛,同埋有D人係被迫食素,咁有素肉可以心靈安慰下嘛


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-6-22 15:48 |只看該作者
賣相好, 胃口好. 咩都有毒, 食素安全 d


男爵府

積分: 9031

畀面勳章


34#
發表於 12-6-22 15:49 |只看該作者
食素肉至少踏出左唔殺生既第一步


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


35#
發表於 12-6-22 15:51 |只看該作者
小紅梅 發表於 12-6-22 14:49
我只係擔心太多添加劑,高鹽,我認識2位素食者,很愛素肉素丸之類,她們很肥,我食肉又不方便講太多:thinki ...

我老闆食素, 但佢唔食素肉素丸, 佢仲話至怕.


侯爵府

積分: 21456

牛年勳章


36#
發表於 12-6-22 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Charlotte_mom 於 12-06-22

原帖由 蕃薯仔媽媽 於 12-06-22 發表
呢D叫齋囗唔齋心
笑左




水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-6-22 16:01 |只看該作者
其實d素肉並唔係太好食,
d味有d假,反而我鍾意食粟米仔同埋豆腐,
酸齋亦係我至愛


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


38#
發表於 12-6-22 16:04 |只看該作者

引用:其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心

原帖由 Charlotte_mom 於 12-06-22 發表
其實我想問好耐(真的不是玩野):既然有心食素,點解要將d素扮肉?
我都問過呢個問題,有人答:「無咁齋囉!」咁即係點呢?好茅盾mouth:



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


子爵府

積分: 14588


39#
發表於 12-6-22 16:08 |只看該作者
你是全素者?


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-6-22 16:08 |只看該作者
少見所以覺得新奇啫, 冇野既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo