親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 943


21#
發表於 06-2-8 19:30 |只看該作者

Re: 好唔好去

billysim 寫道:
[quote]
kikimon 寫道:
我剛剛初八(sunday)入住, 初九out, 第一日留係酒店用下酒店d設施, 又可以俾囡囡訓午覺, 如果第一日就入theme park就好似只係訓覺, 浪費d甘啦...


妳住邊間酒店呀, 我就book咗HK廸士尼酒店, 我都想知有咩野玩 [/quote]

我住hollywood, 花園好大片草地, 有個滑梯遊戲設施, 房間有米奇裝飾, 戶外泳池應該唔係暖水, 但照樣有開亦有兩三個人游水玩滑水梯, 我住果間房係8696, 向樂園景, 第一晚在房內開著電視既煙花台睇煙花, 有埋現場音樂, 好似年初二係半島睇煙花甘呀...



大宅

積分: 2334


22#
發表於 06-2-9 03:26 |只看該作者

Re: 好唔好去

Hi kikimon

唔該哂

Hi 陳師奶

我正有借bb車既需要, 不過我住hk廸士尼酒店唔知有無得免費借等我明早問問先希望有啦


子爵府

積分: 10572


23#
發表於 06-2-9 10:34 |只看該作者

Re: 好唔好去

咁可唔可以自己帶車去架?


大宅

積分: 4462


24#
發表於 06-2-9 10:46 |只看該作者

Re: 好唔好去

如果用自己車,隨時俾人順手牽羊喎.除非你小朋友一定唔會離開架車仔去玩,或者有人同你看住啦.我見d機場遊戲旁邊一字排開十架八架樂園bb車.每架都寫住租用人既名方便記認架.


子爵府

積分: 10572


25#
發表於 06-2-9 12:00 |只看該作者

Re: 好唔好去

原來如此.


民房

積分: 1167


26#
發表於 06-2-9 12:00 |只看該作者

Re: 好唔好去


應該有.

[quote]
billysim 寫道:
Hi kikimon

唔該哂

Hi 陳師奶

我正有借bb車既需要, 不過我住hk


大宅

積分: 2334


27#
發表於 06-2-9 13:23 |只看該作者

Re: 好唔好去

今朝問

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo