AnnLok 寫道:
Hi YOBO,
請問你BB幾大? 個團每日是否好早Morning Call ? 我都想帶我囡囡(4歲)去北海道玩, 本想自由行, 但又怕交通麻煩(凍C)跟團又怕趕鴨仔, 你知啦, 有個小朋友, 食飯都慢過人, 朝早起身又搞一輪......依家都心大心細, 唔知跟團好定自由行好, 我都只係想去扎幌,登別及小樽啫, 去過嘅媽咪請比比意見啦. Thanks!
![]()
AnnLok 寫道:
Hi Fireman,
Thanks! 但我老公怕麻煩, C6....![]()
你上個xmas 去完, 有冇行程編咗? 可否給我參考一吓?Thanks!
HeiHeiMa 寫道:
Fireman:
請問如果自由行, package幾錢左右? 每個大人要預幾多呢(機票+食宿)? Thx!