親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6972


21#
發表於 06-2-7 10:34 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

我都join egl tours, 領隊唔係咁好


複式洋房

積分: 345


22#
發表於 06-2-7 11:12 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Hi YOBO,
請問你BB幾大? 個團每日是否好早Morning Call ? 我都想帶我囡囡(4歲)去北海道玩, 本想自由行, 但又怕交通麻煩(凍C )跟團又怕趕鴨仔, 你知啦, 有個小朋友, 食飯都慢過人, 朝早起身又搞一輪......依家都心大心細, 唔知跟團好定自由行好, 我都只係想去扎幌,登別及小樽啫, 去過嘅媽咪請比比意見啦. Thanks!



05年聖誕, 我們一家三口自由行去了札幌, 小樽, 登別和東京. 如果唔一定要去好多地方, 他他條條咁, 自由行的確不錯.

交通不是太煩, 有無試過東京自由行? 天氣唔係想像中咁凍, 著夠衫就OK. 囝囝(8歲)大部分時間是短袖底衫+長袖T-shirt+雪褲, 最重要係件羽絨褸同鞋. 自由行可以安排啱自己同小朋友的食物, 價錢方面豐儉由人.



Fireman



Fireman


大宅

積分: 4616


23#
發表於 06-2-7 11:54 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Hi Fireman,

我緊係想自然行啦! 但第一次去北海道, 怕盲摸摸, 好鬼頭痛......
買咗D旅遊書,仲刨緊....
Anyway, Thanks~


別墅

積分: 746


24#
發表於 06-2-7 12:11 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

mandy,

請你pm比我你係跟邊個領隊丫 ! 唔該 !


複式洋房

積分: 345


25#
發表於 06-2-7 12:22 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Hi Fireman,

我緊係想自然行啦! 但第一次去北海道, 怕盲摸摸, 好鬼頭痛......
買咗D旅遊書,仲刨緊....
Anyway, Thanks~


Hi AnnLok

唔駛太担心, 我都係第一次去北海道, 唔難架!:wink:

Fireman

Fireman


大宅

積分: 4616


26#
發表於 06-2-7 12:44 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Hi Fireman,

Thanks! 但我老公怕麻煩, C6....
你上個xmas 去完, 有冇行程編咗? 可否給我參考一吓? Thanks!


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 06-2-7 16:22 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

mandy,

Let me know your tour guide name pls. I will departure tomorrow morning.


複式洋房

積分: 345


28#
發表於 06-2-7 17:02 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Hi Fireman,

Thanks! 但我老公怕麻煩, C6....
你上個xmas 去完, 有冇行程編咗? 可否給我參考一吓? Thanks!


以下是我們的行程:

DAY 1
香港 -- 成田 -- 新千歲 -- (JR火車) -- 札幌

DAY 2
札幌 -- (JR火車) -- 小樽 -- (JR火車) -- 札幌 -- (地下鐵) -- 電視塔, 大通公園聖誕燈飾

DAY 3
(地下鐵) -- 白之戀人樂園 Chocolate Factory -- (地下鐵) -- Sapporo Factory -- (的士) -- 狸小路

DAY 4
JR札幌站附近逛街 -- (Hotel Shuttle Bus) -- 登別 -- 極樂通溫泉街

DAY 5
(巴士) -- Marine Park -- (巴士) -- 熊牧場 -- (步行) -- 地獄谷

DAY 6
(Hotel Shuttle Bus) -- 新千歲 -- 羽田 -- (Airport Limousine) -- 新宿 -- (地下鐵) -- 東京站睇"東京Millenario" -- (地下鐵) -- 新宿

DAY 7
新宿 -- (地下鐵) -- 東京迪士尼 -- (地下鐵) -- 新宿

DAY 8
新宿區逛街 -- (Airport Limousine) -- 成田 -- 香港


Fireman


Fireman


大宅

積分: 4616


29#
發表於 06-2-8 10:08 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Thanks Fireman!
我諗, 我都係去扎幌,登別,小樽. 咁都唔係好麻煩啫交通方面,
請問你在扎幌住邊間酒店?我想住近車站o的,乘車方便D麻.

Annlok


子爵府

積分: 13946


30#
發表於 06-2-8 11:28 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Thanks Fireman!
我諗, 我都係去扎幌,登別,小樽. 咁都唔係好麻煩啫交通方面,
請問你在扎幌住邊間酒店?我想住近車站o的,乘車方便D麻.

Annlok
You can refer to HERE!


複式洋房

積分: 345


31#
發表於 06-2-8 12:20 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

AnnLok 寫道:
Thanks Fireman!
我諗, 我都係去扎幌,登別,小樽. 咁都唔係好麻煩啫交通方面,
請問你在扎幌住邊間酒店?我想住近車站o的,乘車方便D麻.

Annlok


Hi Annlok

你的問題已在"肥仔媽咪"給你的link中討論過, 請click入去睇吧!

Fireman




Fireman


大宅

積分: 4616


32#
發表於 06-2-8 15:51 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Thank You Fireman and 肥仔媽咪! :-P


複式洋房

積分: 150


33#
發表於 06-2-8 22:33 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Dear all,

有冇人知道, 如果我會於 2月中去東京, 仲有減價嗎? 仲會有[福袋]賣嗎? 唔該~~

YOBO 寫道:

購物方面 ~~ 唔使講大家都知日本買野好, 剛巧1月份仲係減價月, 連factory oulet都減, 真係抵上加抵....


大宅

積分: 1295


34#
發表於 06-2-9 00:14 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

通常大減價至到1月15日咋
jm03 寫道:
Dear all,

有冇人知道, 如果我會於 2月中去東京, 仲有減價嗎? 仲會有[福袋]賣嗎? 唔該~~


男爵府

積分: 9720


35#
發表於 06-2-9 00:18 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

Fireman:
請問如果自由行, package幾錢左右? 每個大人要預幾多呢(機票+食宿)? Thx!


大宅

積分: 3283


36#
發表於 06-2-9 00:42 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

請問有無人去日本帶菲傭去呀, 簽證果封信點寫呀 ??

謝謝指點!!


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 06-2-9 12:59 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 345


38#
發表於 06-2-9 15:01 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

HeiHeiMa 寫道:
Fireman:
請問如果自由行, package幾錢左右? 每個大人要預幾多呢(機票+食宿)? Thx!




我是 join JAL package 的. 聖誕期間4日3夜雙人房加機票每位由$5150 至 $5870 (另加機票 surcharge 大人$1250 小童 $940), 睇妳喜歡住邊間酒店. 不同日期出發, 不同價錢, 相信妳要自己check吓.

如果無須停留東京或大阪, 可以考慮國泰直航, 慳好多時間, 航班時間好啲.

食方面, 彈性很大, 我們食過 YEN 10,000 一餐, 亦有食過路邊拉麵檔和McDonald. 我在JR札幌站附近的McDonald食過, 他們的漢堡飽好juicy, 唔似香港的咁乾.

Fireman :wink: :wink:


Fireman


子爵府

積分: 13946


39#
發表於 06-2-9 15:25 |只看該作者

Re: 我剛剛去完日本 - 東京 + 北海道

fireman 寫道:

我在JR札幌站附近的McDonald食過, 他們的漢堡飽好juicy, 唔似香港的咁乾.

Fireman :wink: :wink:
我個仔都係咁話好好味喎!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo