懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20707


21#
發表於 12-6-26 17:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 玫瑰花茶 於 12-06-26 發表我

原帖由 moon070208 於 12-06-26 發表
濕疹一出世就有???
咁又唔係,我見佢地大約2-3個月大先開始出。




子爵府

積分: 11392


22#
發表於 12-6-26 19:25 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

除左皮膚之外,戒口對bb脾氣全會會有影響?




大宅

積分: 2520


23#
發表於 12-6-26 19:36 |只看該作者

回覆 回覆:manyinsum的帖子

我陀2個都勁食,BB出世皮膚靚靚完全冇



美素又無貨啦,仲貴0坐添


侯爵府

積分: 21308


24#
發表於 12-6-26 19:54 |只看該作者

引用: 我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲

原帖由 ryanne 於 12-06-26 發表
本帖最後由 ryanne 於 12-6-26 16:53 編輯

我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲食,係唔係應該話所 ...
我覺得係,但當然一定要係乾淨嘢,生嘢會驚中李斯特菌,其它嘢如果你食完唔覺有嘢其實無乜所謂





大宅

積分: 3294


25#
發表於 12-6-26 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ryanne+於+12-06-26+發表本帖

原帖由 華美 於 12-06-26 發表
我覺得係,但當然一定要係乾淨嘢,生嘢會驚中李斯特菌,其它嘢如果你食完唔覺有嘢其實無乜所謂



...
等我俾老公睇先




別墅

積分: 674


26#
發表於 12-6-26 20:41 |只看該作者
我媽媽陀我一D都冇介過口,香蕉、西瓜、荔枝、羊、牛、蝦乜都食!我由細皮膚好好,蚊咬都冇印留低,似媽媽!而我個姑媽有戒口,我表姐皮膚好差,成日出疹!所以我大肚都冇介過口!我同我老公皮膚都好,希望BB似我地!


別墅

積分: 674


27#
發表於 12-6-26 20:45 |只看該作者
ryanne 發表於 12-6-26 16:11
我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲食,係唔係應該話所有嘢其實都可以食,只係食多與少嘅問題?
有益 ...
樣樣食最好!均衡飲食,心情開朗!我地屋企都討厭食魚,極少食魚!我都好聰明!我樣樣都食,現在陀住大隻B!

點評

ryanne   我都覺得係!均衡飲食嘛!  發表於 12-6-26 21:11


子爵府

積分: 11325


28#
發表於 12-6-26 20:48 |只看該作者

究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

有研究顯示,過度活躍同咖啡因食品有關。所以少食為妙



點評

amyluilove  Yes  發表於 12-6-29 00:14


大宅

積分: 1132


29#
發表於 12-6-26 21:44 |只看該作者

引用:有研究顯示,過度活躍同咖啡因食品有關。所

原帖由 Sweetkiki 於 12-06-26 發表
有研究顯示,過度活躍同咖啡因食品有關。所以少食為妙
姐係奶茶咖啡可樂薯片個啲!
但我都食唔少!




子爵府

積分: 11392


30#
發表於 12-6-27 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sweetkiki+於+12-06-26+發表

原帖由 c_cbread 於 12-06-26 發表
姐係奶茶咖啡可樂薯片個啲!
但我都食唔少!
薯片有咖啡因架?




琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-6-27 00:43 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世後,嚴重濕疹,阿b 成個面仔得1/3無紅同出血水。

連飞機都唔比上,要睇醫生,等醫生出信先比佢離港。




大宅

積分: 2704

BK Milk勳章


32#
發表於 12-6-27 00:59 |只看該作者
我陀住呀B, 戒得最清係咖啡, 一杯都無飲過
魚生食過一兩次, 雪糕同凍飲太熱真係戒唔到
M記都有食
呀B無咩問題, 皮膚正常


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-6-27 08:44 |只看該作者

引用:+唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素

原帖由 fifihon 於 12-06-26 發表
唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素,食完BB就一定會有濕疹! 醫生話既~ ...
No no, 我生兩個時食唔少,佢地都冇呢個問題




大宅

積分: 2218


34#
發表於 12-6-27 14:21 |只看該作者

引用:+唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素

原帖由 fifihon 於 12-06-26 發表
唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素,食完BB就一定會有濕疹! 醫生話既~ ...
好彩無食,餵奶食得嗎?



加油


大宅

積分: 2218


35#
發表於 12-6-27 14:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ryanne+於+12-6-26+16:53+編輯

原帖由 ryanne 於 12-06-26 發表
本帖最後由 ryanne 於 12-6-26 16:53 編輯

我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲食,係唔係應該話所 ...
我都就係怕咩都唔食會有食物敏感



加油


大宅

積分: 2218


36#
發表於 12-6-27 14:28 |只看該作者

引用:我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世

原帖由 LedTV 於 12-06-27 發表
我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世後,嚴重濕疹,阿b 成個面仔得1/3無紅同出血水。

連飞機都唔比 ...
嘩.無營養呀B好慘呀



加油


大宅

積分: 2218


37#
發表於 12-6-27 14:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fifihon+於+12-06-26+發表唔

原帖由 angel2255 於 12-06-27 發表
好彩無食,餵奶食得嗎?
我都就係怕咩都唔食會有食物敏感
六個月後咩都食超小量,除左羊蛇之外!
希望B仔健康無皮膚病喇



加油


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-6-27 15:21 |只看該作者
angel2255 發表於 12-6-27 14:28
嘩.無營養呀B好慘呀

NONO...我朋友係藥劑師黎....飲食健康到爆個隻~~~


別墅

積分: 780


39#
發表於 12-6-27 15:33 |只看該作者
我陀 2 個, 2 個都冇乜點介口~
係陀細女時食蝦會敏感會痕~
醫生話咩濕熱毒 ge 野, 好似芒果, 蟹, 牛肉, 鵝鴨嗰 d 我全部都有食~
不過就唔係勁食, 間鐘口痕食少少~
so far 我 2 個小朋友 d 皮膚都 ok~
係細女因為早左出世, 胎毒清得唔夠, 岩岩出世時成身同面都係粒粒~
依家就黎滿月, 都冇得 7788, 又白又滑~


大宅

積分: 2542


40#
發表於 12-6-27 15:47 |只看該作者
我陀兩個b都無介口, 蝦, 蟹, 鴨, 鵝, 羊, 牛, 涼野,凍野,辣野照食(仲每朝一杯豆漿或朱古力奶), 兩個b都無咩問題, 皮膚仲白白滑滑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo