美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-6-27 23:37 |只看該作者
回覆 塵大聞 的帖子

岩岩生左一粒大瘡.....而家厚FULL.....希望聽日消腫


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 12-6-28 00:01 |只看該作者
我買到CREAM乍, 希望有用啦!

點解尋日勁讚D JM唔見晒? 希望佢地唔係打手啦!


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-6-28 00:03 |只看該作者
補充, 尋晚搽左, 今朝滿面油光


大宅

積分: 3107


24#
發表於 12-6-28 00:12 |只看該作者

引用:我用黎搽暗瘡一流 +

原帖由 塵大聞 於 12-06-27 發表
我用黎搽暗瘡一流
薄搽mask and then sleep or use cream?





子爵府

積分: 14008

陪月勳章


25#
發表於 12-6-28 08:47 |只看該作者
效果係有嘅, 但要俾啲耐性囉, 話哂佢都只係15度, 唔好諗住會好似出去做果酸treatment咁即刻白好多, 滑好多

除非你死皮勁多, 如果唔係效果唔會好明顯地好咗, 但keep住用一排, 一定會有改善
今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-6-28 08:53 |只看該作者
尋晚厚full,今早收哂水,不過仲有d紅,搽多兩次應該會消~~


禁止訪問

積分: 7995


27#
發表於 12-6-29 09:26 |只看該作者

有冇jm用gel plus係有效果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo