在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 290


21#
發表於 12-6-29 18:27 |只看該作者
係咁架, 我9月生,我老頂係咁迫我寫個半年既handover report俾佢,又不停迫我過料俾我個assistant, 好似唔想我返去咁.

BB緊要, 多D望下BB既衫仔同用品, 真係唔開心就拎假休息下lor. 理得佢:;pppp:


複式洋房

積分: 181


22#
發表於 12-7-3 08:54 |只看該作者

回覆 回覆:arshan的帖子

為左產假加油呀,我有左bb個陣同你一樣唔想返工,而家捱多一個星期就可以同公司say goodbye,加油!




禁止訪問

積分: 1340


23#
發表於 12-7-3 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-7-3 13:07 |只看該作者
同得到嘅工事咪盡力做。就量公司d人唔想你放假都知你盡咗力。
返到嚟照做嘢就冇事。如果公司想趕你走就另計啦。大計較的公司咪等放完假唔做囉。
加油呀

work hard PLAY hard


大宅

積分: 4615


25#
發表於 12-7-3 15:10 |只看該作者

回覆:工作不愉快,仲有三個月先放產假

冇心工作->做錯嘢->俾人鬧-> 唔開心->冇心工作。。一個惡性循環

冇法放開懷抱,有排捱到放假




大宅

積分: 2358


26#
發表於 12-7-3 15:28 |只看該作者

工作不愉快,仲有三個月先放產假

我比老闆調舖!調到人工無左2分1都要撐!之後產假有糧出!加油!我都捱左半年




別墅

積分: 988


27#
發表於 12-7-4 19:01 |只看該作者

回覆:工作不愉快,仲有三個月先放產假

我都同你一樣...番工唔開心...又要捱落去...




男爵府

積分: 5479


28#
發表於 12-7-4 21:58 |只看該作者

Auyeung29 的帖子

我都係比公司調舖,人工無左一半,得幾千元,仲要住元朗返香港區




男爵府

積分: 5479


29#
發表於 12-7-4 21:59 |只看該作者

Auyeung29 的帖子

我都係比公司調舖,人工無左一半,得幾千元,仲要住元朗返香港區




男爵府

積分: 6507


30#
發表於 12-7-11 01:35 |只看該作者
我都做得唔開心,好大壓力,我個ah head仲要講左句:"你都快做人阿媽啦,我expect你的工作能力會有所提升架wor" ....言下之意即係我升呢做阿媽,我的工作能力都一定要同步升呢先算"達標"?!!


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 12-7-11 03:21 |只看該作者
我仲有4個半月生bb,打算做埋十一月唔撈,而家都係捱緊日子...


男爵府

積分: 9042


32#
發表於 12-7-11 11:20 |只看該作者
唉.......我要捱多半年至放產假。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


33#
發表於 12-7-11 11:23 |只看該作者
rayrayus 發表於 12-7-11 03:21
我仲有4個半月生bb,打算做埋十一月唔撈,而家都係捱緊日子...

你11月開始放產假同生BB? 即係放緊產假辭職?

睇錢份上,我要忍忍忍~


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 12-7-11 20:04 |只看該作者
貓 發表於 12-7-10 21:23
你11月開始放產假同生BB? 即係放緊產假辭職?
我預產期係十二月頭啊,唔等產假我就唔撈了,免得受氣


男爵府

積分: 9042


35#
發表於 12-7-12 08:43 |只看該作者
rayrayus 發表於 12-7-11 20:04
我預產期係十二月頭啊,唔等產假我就唔撈了,免得受氣

等到都唔放埋好"side"喎。
好奇一問,咁又點解唔早D辭職0既?
睇錢份上,我要忍忍忍~


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 12-7-12 09:19 |只看該作者
貓 發表於 12-7-11 18:43
等到都唔放埋好"side"喎。
好奇一問,咁又點解唔早D辭職0既?
因為都係需要錢,不過又唔想放產假後再返工囉~


男爵府

積分: 9042


37#
發表於 12-7-12 09:33 |只看該作者
rayrayus 發表於 12-7-12 09:19
因為都係需要錢,不過又唔想放產假後再返工囉~

哦....明白,不過都係個句,等到都唔攞埋個產假至走,好"side"喎。
如果係我,反正都等到肯定放埋佢先啦,大不了佢唔俾我產假當通知期,我咪返工第一日辭職,再用大假扣返工日,咁應該唔使返好多日。如果連返都唔想返,咪賠錢囉。
你公司唔會要3個月通知期呀?

睇錢份上,我要忍忍忍~


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 12-7-12 10:34 |只看該作者
本帖最後由 rayrayus 於 12-7-11 20:35 編輯
貓 發表於 12-7-11 19:33
哦....明白,不過都係個句,等到都唔攞埋個產假至走,好"side"喎。
如果係我,反正都等到肯定放埋佢先啦, ...

其實我在美國的,通知期係2星期,不過美國冇香港產假有4/5 pay咁多,我放產期一定要先用哂自己假,唔夠的公司幫你申請short term disability,得好少錢,我上一胎都係咁,而家既然我都打算做stay at home mom, 我都唔想又再返公司捱兩星期先走,大家好來好去佢早d搵人吧啦


男爵府

積分: 9042


39#
發表於 12-7-12 10:39 |只看該作者
rayrayus 發表於 12-7-12 10:34
其實我在美國的,通知期係2星期,不過美國冇香港產假有4/5 pay咁多,我放產期一定要先用哂自己假,唔夠的 ...

哦.....原來美國放產假要用晒自己D大假先架,而且產假人工連4/5都冇,生BB福利仲差過香港?!
按你咁講,放假前辭職都好0既。
睇錢份上,我要忍忍忍~


別墅

積分: 692


40#
發表於 12-7-12 16:45 |只看該作者
如果就黎放, 緊係唔走住啦, 唔想蝕俾公司
我剛剛有果陣, 我成日嘔同暈, 請左唔少病假, 個上司都有說話俾我聽....
我真係話之佢呀!!!!我係地鐵/ 街有咩事, 係唔係佢負責丫

現在我一唔太妥都會請, 因為阿B最緊要, 咩都唔重要!!
同埋係呢段時間睇清楚間公司, 係衰既, 放埋假走人, 好既放完假返黎要努力過啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo