婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 8067


21#
發表於 12-7-2 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 305


22#
發表於 12-7-2 19:30 |只看該作者
如你買來整條阿膠, 建議找人幫你打粉, 如果不是, 可自行弄碎後"烊化"兌服, 即是隔水煮溶後再混入藥汁或熱水內, 如已是阿膠粉, 可混和熱水沖服, 不過阿膠作用補血, 中醫要視乎你患上肌瘤是甚麼原因, 中醫稱本病為癥瘕, 有氣滯 / 血瘀 / 血熱 / 痰濕 / 寒凝等不同表現, 用藥也不相同.
香港註冊中醫師


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


23#
發表於 12-7-2 20:38 |只看該作者
我都諗住明天去睇中醫


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


24#
發表於 12-7-3 12:08 |只看該作者
剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見,牛肉一定要,蟹,鴨,鵝,雞都唔好吃咁多(除非無激素)就可以,當歸唔可以,阿膠可以,不過少吃.....,要吃清d


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-7-3 12:31 |只看該作者
tallgirl810 發表於 12-7-3 12:08
剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見,牛肉一定要,蟹,鴨,鵝,雞都唔好吃咁多(除非無激素)就可以,當歸唔 ...
牛都唔食得?請問中醫有冇講點解呀


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 12-7-3 12:32 |只看該作者
creative28 發表於 12-6-28 23:17
含激素(即賀爾蒙)少食,例如,燕窩、花膠、雪蛤膏、鷄翼尖都唔得呀!早前那些什么含素化膠的也是!小心ke ...
花膠都唔可以 ?
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


27#
發表於 12-7-3 12:45 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-3 12:47 編輯

回覆 catcat@cat 的帖子

牛肉最毒,不過佢無講點解....一開口就叫我唔好吃牛.....


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-7-3 14:58 |只看該作者
tallgirl810 發表於 12-7-3 12:45
回覆 catcat@cat 的帖子

牛肉最毒,不過佢無講點解....一開口就叫我唔好吃牛..... ...
會唔會因為妳係敏感底呢?
我諗要跟返每個人嘅體質來戒口, 醫師冇特別叫我戒咩, 但話我係寒底, 一定一定一定一定要戒生冷寒涼嘢, 咁我問佢番茄食唔食得, 佢話番茄偏涼, 如果要食就要加薑 / 同牛肉一食熟, 因為牛肉燥 "和" 返佢就食得, 我超開心, 因為番茄+牛肉尼個配答係我嘅致愛


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


29#
發表於 12-7-3 17:17 |只看該作者
回覆 catcat@cat 的帖子

可能我係燥濕底,所以叫我唔好吃牛


大宅

積分: 2701


30#
發表於 12-7-3 21:23 |只看該作者
回覆 maywon 的帖子

想問下有冇中醫介紹專睇子宮有個瘤!


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-7-4 23:49 |只看該作者

引用:剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見

原帖由 tallgirl810 於 12-07-03 發表
剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見,牛肉一定要,蟹,鴨,鵝,雞都唔好吃咁多(除非無激素)就可以,當歸唔 ...
我有左7wks,今日睇中醫問當歸係咪唔得,佢話無就唔得,要安胎,所以我見我劑茶都有,可能少少呱,未煲。

有冇人知子宮瘤又有左,有乜係唔食得唔煲得?




男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


32#
發表於 12-7-5 00:07 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-5 00:10 編輯

回覆 kittymilo 的帖子

你有無同個中醫講,話你子宮有個瘤?我問中醫阿膠吃唔吃得,佢話可以,不過只可以間中吃,因為入面可當歸成份(不過好少),佢話補血既野都唔好吃咁多.如果你個中醫話無問題,你應該信佢


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-5 09:19 |只看該作者
tallgirl810 發表於 12-7-5 00:07
回覆 kittymilo 的帖子

你有無同個中醫講,話你子宮有個瘤?我問中醫阿膠吃唔吃得,佢話可以,不過只可以間中 ...

有呀, 我有講呀, 我話人地話有子宮瘤既就唔可以吃當歸..........佢話黎個階段要安胎, 無係唔得, 叫我咪聽人講..........咁我唯有相信喇。

其實我想知個瘤係咪同時跟bb會一齊變大?


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-7-5 09:58 |只看該作者
kittymilo 發表於 12-7-5 09:19
有呀, 我有講呀, 我話人地話有子宮瘤既就唔可以吃當歸..........佢話黎個階段要安胎, 無係唔得, 叫我咪聽 ...
我係去搵中醫醫朱古力瘤, 醫師間唔中(通常都係谷緊M, 最虛弱嗰時) 都會加少少當歸俾我, 所以唔使驚嘅, 自己亂咁煲就唔好, 但中醫開得應該冇問題, 有其他藥材和返啲藥性架嘛, 放心飲啦


禁止發言

積分: 8067


35#
發表於 12-7-5 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-7-5 10:44 |只看該作者
maywon 發表於 12-7-5 10:21
我唔識有中醫係專睇子宮肌瘤,不過,以我知,係要整體調理身體,需要很長時間!我有朋友經期問題,
都睇左 ...
同意呀!睇中醫係長期作戰, 如果唔就腳/成日要請假去睇/收得好貴, 幾好嘅中醫都冇用, 因為根本就唔會有恆心/能力長久咁去睇...
千其唔好信話飲幾次就醫得好嗰啲!


禁止發言

積分: 8067


37#
發表於 12-7-5 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


38#
發表於 12-7-5 11:12 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-5 11:13 編輯

回覆 maywon 的帖子

我係同x堂買,入面說明書係咁講,連我個中醫都係咁講.....請問你係邊到買?


禁止發言

積分: 8067


39#
發表於 12-7-5 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 8067


40#
發表於 12-7-5 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo