自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


21#
發表於 12-6-30 11:07 |只看該作者
我以前細細個看電視劇就鐘意佢吖


男爵府

積分: 6006

畀面勳章


22#
發表於 12-6-30 11:07 |只看該作者


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-6-30 11:07 |只看該作者
超like 周潤發

btw.....我有屋住c6有工做,我都好唔滿意政府政策向b6人傾斜

政府福利我享受唔到,我都希望可幫到有需要人士

例如傷健人士同老人家,全面反對政府養"有手有腳四肢健全大懶人"
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


男爵府

積分: 6545


24#
發表於 12-6-30 11:11 |只看該作者

引用:如果人人有屋住有飯開,話之你坐火箭!我都

原帖由 peoplepower 於 12-06-30 發表
如果人人有屋住有飯開,話之你坐火箭!

我都好鍾意依句






男爵府

積分: 6656


25#
發表於 12-6-30 11:12 |只看該作者
發哥句句講到入我哋小市民心聲,抵我一直咁中意佢啊!如果一人一票選特首啊,佢同華仔有得揮啦!可惜呢個正苦係一個泥公仔,冇眼瞭耳口手,只會出賣香港人利益!
小日子,窮快樂


男爵府

積分: 6656


26#
發表於 12-6-30 11:15 |只看該作者
peoplepower 發表於 12-6-30 10:49
如果人人有屋住有飯開,話之你坐火箭!

我都好鍾意依句

係啊,以前成日話,只要你肯捱,就會搵到餐晏仔食,宜家,捱到熊貓眼,都冇餐好食啊陰公!小市民要求其實好低微
小日子,窮快樂


禁止訪問

積分: 17448


27#
發表於 12-6-30 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


28#
發表於 12-6-30 11:18 |只看該作者
中肯


大宅

積分: 3832


29#
發表於 12-6-30 11:23 |只看該作者
其實有邊個唔想餐餐有飯開
但阿曾生就理都唔理下
長毛果D更加唔洗講 都係得個罵字
實則無做過D乜


珍珠宮

積分: 44373


30#
發表於 12-6-30 11:27 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人





輸入搜索內容


伯爵府

積分: 18376


31#
發表於 12-6-30 11:29 |只看該作者

引用:too much words!

原帖由 yuen1818 於 12-06-30 發表
too much words!
但值得比心機看



點評

yuen1818  ok, will do!  發表於 12-6-30 13:56


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


32#
發表於 12-6-30 11:33 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13253

環保接龍勳章


33#
發表於 12-6-30 11:33 |只看該作者


子爵府

積分: 12574


34#
發表於 12-6-30 11:34 |只看該作者

版主 的帖子

支持發哥做特首




大宅

積分: 2229


35#
發表於 12-6-30 12:11 |只看該作者
夠中肯. 完全講出小市民心聲. 小市民要求就係咁簡單 . 政府/議員/民主派/長毛...... 無一個明白同正視. 真係發哥做特首就天下太平, 市民幸福啦!


男爵府

積分: 5550


36#
發表於 12-6-30 12:15 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

發哥




子爵府

積分: 11375


37#
發表於 12-6-30 12:27 |只看該作者

周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

香港人口老化,上一代冇退休準備,政府支援老人不足,其實好多獨居長者不被關注,相比80後90後買唔到樓嘅問題,呢啲被忽視嘅老弱社群,更加需要幫助,通脹對佢地影響更大,我做義工接觸到有老人家行好遠為左買兩蚊個麵飽,有87歲獨居老伯,買一個飯盒分三餐食




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 12-6-30 12:27 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


男爵府

積分: 6647


39#
發表於 12-6-30 12:29 |只看該作者
]


大宅

積分: 3293


40#
發表於 12-6-30 12:34 |只看該作者

版主 的帖子

發哥好野




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo