自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   11


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-7-1 02:47 |只看該作者

引用:Me+2.++我大女讀緊迦南,細女九月n1.++一心

原帖由 aaaiqc 於 12-07-01 發表
Me 2. 我大女讀緊迦南,細女九月n1. 一心諗住兩個一齊返放學,細女又可以執大女的校服。
而家要楂楂林搵 ...
見步行步!個天晤會待你差




大宅

積分: 1303


22#
發表於 12-7-1 02:56 |只看該作者
回覆 winnieong 的帖子

唉~ 我都想知! 但即使想轉又唔知可以轉邊間? (我屋企附近好多幼稚園都冇N班), 真係煩到瞓唔著!


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-7-1 07:10 |只看該作者

回覆:cherishbaby 的帖子

大女有學卷,每月六百幾。我冇留意原本學費幾錢喎。




公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-7-1 07:13 |只看該作者

回覆:funbi0816 的帖子

多謝你。





子爵府

積分: 11172

畀面勳章


25#
發表於 12-7-1 07:25 |只看該作者

點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

我個仔都係迦南,而家想跳都唔得啦,好多學校都收哂生註哂冊,唯有讀一年我都好後悔揀左佢,之前仲放棄左幾個好好既offer




水晶宮

積分: 52056


26#
發表於 12-7-1 07:39 |只看該作者
... 原來迦南都唔太用學券!
咁老老實實要比[原價]又大把選擇唔駛讀佢了
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


27#
發表於 12-7-1 07:42 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

早走早著



點評

milktealai    發表於 12-7-1 13:05


子爵府

積分: 14194


28#
發表於 12-7-1 07:43 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

我朋友係迦南做,佢地都係早你地派通告前一星期先知,老師都嚇親!佢地想行雙班主任制,一中一鬼!但如果我俾得呢個學費,我去國際幼稚園或直資讀好過啦!




男爵府

積分: 8729


29#
發表於 12-7-1 07:46 |只看該作者
K1轉校了,依該慢慢搵

點評

alicialee1210    發表於 12-7-3 10:42


禁止訪問

積分: 5417

好媽媽勳章 陪月勳章


30#
發表於 12-7-1 07:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


31#
發表於 12-7-1 07:53 |只看該作者
本帖最後由 方麗娟 於 12-7-1 07:54 編輯
angelyip0507 發表於 12-7-1 07:43
我朋友係迦南做,佢地都係早你地派通告前一星期先知,老師都嚇親!佢地想行雙班主任制,一中一鬼!但如果我 ...

其實迦南係唔係想行「本地國際幼稚園」呢條路線...
(我講的本地國際學校, 是指本地人辦學, 收本地學生, 課程內容和活動是參照國際學校的,
並非真正的國際學校)

由原本可用學券(幾百蚊學費), 到脫離學券制 (還原返3-4千蚊學費),
是否想同其他本地幼稚園睇齊, 例如學x園, st. cat, YOXK等,
如果...我指如果,
佢哋有心搞好間學校, 實行本地國際化, 可能日後迦南都有一定的競爭力呢.
不過相信要好幾年才能見到成績和口碑.

唯一唔好的是處理手法, 太太太遲公佈.


大宅

積分: 1704


32#
發表於 12-7-1 10:13 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

教育局真係每年咁遅先批新學費,學券來年每個學生$16800一年,跳船即每年要俾多呢個數,黎緊會越來越多學校跳船!




禁止訪問

積分: 10253


33#
發表於 12-7-1 10:22 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-7-1 10:29 |只看該作者
patpat234 發表於 12-7-1 01:19
我係你我會拿拿聲搵過第二間
ME TOO mouth:


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


35#
發表於 12-7-1 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherishbaby+於+12-07-01+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8276

叻叻勳章 畀面勳章 睛靈勳章


36#
發表於 12-7-1 10:36 |只看該作者

引用:Quote:peachcreamy+發表於+12-7-1+02:03+好

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
唉~ 一心諗住讀得好好哋就唔駛轉, 屋企有老人家要照顧, 學校近屋企, 接送小朋友方便啲~ 如果買晒校服用品( ...
唔好太擔心,起碼你仲有1個學年部儲。如果你未交晒錢或者可以試吓找第二間N1,但係有學券的Kg又有N好像唔多。(睇你邊區)




禁止訪問

積分: 24651


37#
發表於 12-7-1 10:37 |只看該作者

引用:K.1轉校啦,+仲有時間選擇...+加油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


38#
發表於 12-7-1 10:38 |只看該作者

引用:我都唔明教育局點做野,+幼稚園加學費要佢地

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8757


39#
發表於 12-7-1 11:04 |只看該作者

引用:我今日去迦南開N1家長會先知"迦南"由2013年

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
我今日去迦南開N1家長會先知"迦南"由2013年起取消學券, 嘩~ 我知道後簡直呆咗, 因為之前一心捱一年N1, 就可 ...
如取消學券就讀此校.又貴又唔值.

只可勸告.不如另作它選.






珊瑚宮

積分: 102188

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-7-1 12:01 |只看該作者

Quote:patpat234+發表於+12-7-1+01:19+我係

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
我真係好無奈! 屋企附近冇咩選擇, 好多鄰居小朋友都係讀依間(話K1-K3扣埋學券每月學費約$800-$1000), 我先 ...
唔好介意我講句,迦南一直俾我印象都係學店一間,向錢看!
收學卷要俾數人睇,又要俾錢老師進修,佢緊唔制啦!



點評

reginacpk  同意  發表於 12-7-3 11:36
doris880  agree  發表於 12-7-2 23:57
玉桂狗yan  大家想法一樣  發表於 12-7-2 04:18


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo