自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15323

2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 12-7-1 02:34 |只看該作者
遊行唔係嘉年華,唔係年年去開,人去我又去今年主題係乜先?平反六四?李旺陽事件?就算我支持,都唔會揀七.一行出嚟:;pppp:唔會俾位啲政棍入,以為多人行出嚟等如支持佢地繼續攪事:;pppp:

點評

方麗娟  所以其實我覺得, 六四晚會比七一遊行更有意義.  發表於 12-7-1 07:32
我係bearbeardo


翡翠宮

積分: 90117


22#
發表於 12-7-1 02:34 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!




Honey 生日



入境事務處24小時舉報熱線: 2824 1551
舉 報 無 牌 經 營 電 話 : 2881 7498<font color=&quot;DarkOrchid&quot;>


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-7-1 02:34 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






禁止訪問

積分: 17448


24#
發表於 12-7-1 02:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17448


25#
發表於 12-7-1 02:38 |只看該作者

引用:遊行唔係嘉年華,唔係年年去開,人去我又去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4762


26#
發表於 12-7-1 02:43 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

一定唔會去



我愛搞笑,不愛搞事~~~


伯爵府

積分: 15323

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 12-7-1 02:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dogdog918+於+12-07-01+發表

原帖由 thinkpanda 於 12-07-01 發表
佢地點搞事呢?




點評

哈爾濱    發表於 12-7-1 14:36
wewe    發表於 12-7-1 11:09
高秀平    發表於 12-7-1 02:58
我係bearbeardo


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


28#
發表於 12-7-1 02:53 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






男爵府

積分: 6099


29#
發表於 12-7-1 02:57 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!






大宅

積分: 4012


30#
發表於 12-7-1 02:59 |只看該作者


大宅

積分: 2679

醒目開學勳章


31#
發表於 12-7-1 02:59 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!






大宅

積分: 4012


32#
發表於 12-7-1 03:02 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-7-1 02:38
其實我無打算,亦無能力阻礙大家揮手既。要揮既我諗都會繼續揮。。。

不過參加遊行會點樣被利用,點樣做左 ...
你係米入錯topic呀?
要問你不如開個topic問啦


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


33#
發表於 12-7-1 03:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 thinkpanda 於 12-07-01 發表

原帖由 heichunmum 於 12-07-01 發表
咁如果寫左標題都不會看,對眼都無咩存在價值





公爵府

積分: 25627


34#
發表於 12-7-1 03:21 |只看該作者

Quote:原帖由+heichunmum+於+12-07-01+發表

原帖由 thinkpanda 於 12-07-01 發表
其實我無打算,亦無能力阻礙大家揮手既。要揮既我諗都會繼續揮。。。

不過參加遊行會點樣被利用,點樣做左 ...
好呀,答你囉... 我唔信呢個場合叫兩句口號李旺陽會沉冤得雪;唔信聽日嗌兩句後日就平反咗六四;我唔想梁振英落台,我仲支持佢施政,佢僭唔僭建嗰幾個玻璃cover唔關我事因為唔係用我啲錢我啲地方;我唔認為依家啲人有政治智慧去普選。
結論:如果我去遊行,7.2就變咗:我有份倒梁振英;我有份應xx會xx黨嘅「號召」去上行;我係班呃納稅人錢嘅政棍嘅支持者!!
為免成為後者,完全唔係我所想唔係我嘅聲音,淨係俾人利用嚟上街增大個數目,我係唔會上街,明嗎?



點評

joeywongmy  agree  發表於 12-7-1 12:14
傻豬仔  講晒我心聲  發表於 12-7-1 11:27
dearethan  good   發表於 12-7-1 09:42


公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-7-1 03:26 |只看該作者


別墅

積分: 691


36#
發表於 12-7-1 03:27 |只看該作者

回覆:ayumihamasaki 的帖子






子爵府

積分: 11487

畀面勳章


37#
發表於 12-7-1 03:47 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

唔去




別墅

積分: 830


38#
發表於 12-7-1 03:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 molasses 於 12-07-01 發表
好呀,答你囉... 我唔信呢個場合叫兩句口號李旺陽會沉冤得雪;唔信聽日嗌兩句後日就平反咗六四;我唔想梁振 ...
講得好...揮手先,我都唔會去!除非主題係「反雙非」 「反煌蟲」啦,但政棍們有為香港呢個咁迫切嘅問題發起過號召過遊行咩?:;pppp:



點評

naughtyboyma  反政棍們都會去  發表於 12-7-1 12:22


子爵府

積分: 11487

畀面勳章


39#
發表於 12-7-1 03:50 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

若果71遊行係反政棍一定去




男爵府

積分: 8793


40#
發表於 12-7-1 04:24 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo