自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 12-7-1 09:55 |只看該作者
本帖最後由 LedTV 於 12-7-1 09:55 編輯

囝有咩好??佢自己都有個囝啦~~
你咪直接同佢講,我睇唔到細佬對你有幾好囉
你覺得細佬有咩好??

跟住咪同佢講返呢堆嘢囉..

"我睇見我細佬拍拖呢幾年,多數都唔係屋企,星期六日肯定同女友出去,唔返去瞓,未結婚已經癡實個女友,又成日鬧阿媽,但佢都仲係覺得個仔好好"

我都係陀囡..但係我好開心喎...我媽都好開心..我只會生一個..
我阿媽一樣咁開心
因為我媽有2囝2囡...佢都覺得囡好
但係D囝都唔錯既...唔會好痴女朋友~~


男爵府

積分: 5614


22#
發表於 12-7-1 09:56 |只看該作者

引用:老實講,+如果樓主媽媽一向刀係咁重男輕女

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 12-07-01 發表
老實講, 如果樓主媽媽一向刀係咁重男輕女而你呢家聽到佢一句說話就咁放唔低咁唔開心,
我怕你有產前抑鬱多 ...
以前佢無咁明顯架,係呢幾年,我有自己家庭,我細佬又畢業出身,拍拖,佢又開始年紀大,同聽親戚講得多所有嘢一定都係要俾仔開始先變成咁架…我有咗以來,次次唔開心都係因為佢,平時見唔到佢,我無嘢架




男爵府

積分: 5614


23#
發表於 12-7-1 09:57 |只看該作者

引用:Quote:juliababy+發表於+12-7-1+09:14+尋晚

原帖由 zone 於 12-07-01 發表
咁我好奇問句,你呀媽都係女,咁你呀媽會唔會唔鐘意自己架,你有無問過佢呀.
問過啦!!佢話傳統思想就係咁!中國人就係咁!




男爵府

積分: 8503


24#
發表於 12-7-1 09:59 |只看該作者
樓主, 不如你試下GUM 諗, 你阿媽佢GUM諗都係受到DE害人GE傳統思想荼毒, 佢唔明白GUM樣係破壞緊佢同個女同孫女GE關係, 傳統思想害左佢一生, 佢都好可憐. 佢GUM大年紀改唔到GA LA, 你惟有睇開D, 佢一講果DE野時你就諗佢真慘, 又發作, 當聽唔到算, 唔好諗改變佢, 無得變GE. 做好自己本份就夠, 唔洗為討好佢而做更多辛苦自己. 呢DE 縁份黎, 無得勉強. 唔洗同細佬比較, 你大個啦有自己家庭, 老公阿B 鍚晒你就得, 知無?

點評

juliababy  嗯嗯....我有時都係咁安慰自己~始終一家三口先係我的新家~  發表於 12-7-1 10:34


珍珠宮

積分: 45773

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 12-7-1 09:59 |只看該作者
唔好話你亞媽老人家咁諗啦..我果個衰前夫咁後生都係重男輕女.

點評

juliababy  好怕呢D思想嘅人!!  發表於 12-7-1 10:35
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 45773

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-7-1 09:59 |只看該作者
唔好話你亞媽老人家咁諗啦..我果個衰前夫咁後生都係重男輕女.
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 45773

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-7-1 10:00 |只看該作者
唔好話你亞媽老人家咁諗啦..我果個衰前夫咁後生都係重男輕女.
我的生命由我主宰.


男爵府

積分: 5614


28#
發表於 12-7-1 10:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+LedTV+於+12-7-1+09:55+編輯+\

原帖由 LedTV 於 12-07-01 發表
本帖最後由 LedTV 於 12-7-1 09:55 編輯

囝有咩好??佢自己都有個囝啦~~
我都係吖!醫生同我講係囡囡,我好開心,之後會部買曬粉紅色嘢!其實我只要BB健健康康,就覺得好幸運啦!




子爵府

積分: 10780


29#
發表於 12-7-1 10:01 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

我阿爸阿媽都係咁啦,你唔使唔開心喎



點評

juliababy  握下手先!!  發表於 12-7-1 10:36


水晶宮

積分: 50254


30#
發表於 12-7-1 10:07 |只看該作者

juliababy 的帖子

自己阿媽講又真係幾hurt, 不過bb係您既,要開開心心唔好影響到佢,其他人講什麼,盡量平常心(雖然好難,但您控制唔到其他人想法,只可調節自己,加油!)



點評

juliababy  講得啱!做好自己就得啦!!  發表於 12-7-1 10:38

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


禁止訪問

積分: 1258


31#
發表於 12-7-1 10:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52056


32#
發表於 12-7-1 10:08 |只看該作者
其實正如樓上jm所講
你媽媽年紀大, 你無可能要求佢改變思想
佢咁講, 你咪一笑置之算囉
我阿媽夠成日拎人哋啲女婿泥比, 以顯得我同家姐個c6窮, 無出色
聽到都係梗耳o架, 再聽咪話 係咩, 係呀? 咁咪好囉


做人識得調適自己好緊要o架~
大把人大把唔好聽o既說話
只不過果個係你阿媽, 你會特別唔開心啫

點評

juliababy  有時真係要選擇性失聰,唔啱聽就當聽唔到!  發表於 12-7-1 10:39
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


子爵府

積分: 14104


33#
發表於 12-7-1 10:11 |只看該作者

回覆:juliababy 的帖子

我媽都係咁既喎,慣晒,唔當一回事了




水晶宮

積分: 50254


34#
發表於 12-7-1 10:16 |只看該作者

我愛小魔怪 的帖子

係,所以俾我知道咗我99對阿女同男孫有好大分別。亦試過大圍食飯,我女唔知,見有位便坐咗99隔離,佢叫我女坐它處,留番過位俾男孫,好老土。既然佢都無想個他人感受,我都唔會理佢感受



點評

juliababy  係吖~做人要顧人地感受,又要顧自己感受,真係好難~自己對得住自己算啦..  發表於 12-7-1 10:41

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


35#
發表於 12-7-1 10:22 |只看該作者

因為咁嘅事唔開心咗成晚,佢真係越來越明顯

原帖由 juliababy 於 12-07-01 發表
因為咁嘅事唔開心咗成晚,佢真係越來越明顯…我真係唔識點睇開D…



...
小D見令自己吾開心既人,對你同BB都有好處



點評

juliababy    發表於 12-7-1 10:42


禁止訪問

積分: 10253


36#
發表於 12-7-1 10:24 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


37#
發表於 12-7-1 10:28 |只看該作者

引用:你真係唔好唔開心,老一輩的想法真係好老土

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


38#
發表於 12-7-1 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10111


39#
發表於 12-7-1 10:32 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

唔好理佢啦,我99夠成日話隔離屋個女生左兩個仔,佢老公實開心死,之後有次我老公同佢講生仔生女都唔係我決定,況且仔女都係自己既,有咩所謂,從此99無係我面前提過生仔生女,就算佢講我會唔應佢




子爵府

積分: 13695

畀面勳章


40#
發表於 12-7-1 10:39 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 10:01
我都係吖!醫生同我講係囡囡,我好開心,之後會部買曬粉紅色嘢!其實我只要BB健健康康,就覺得好幸運啦!



...

傻妹, 真係好在你自己唔係咁諗咋!!! ^^
我有個朋友生第1胎, 照左係女, 喊左2日, 佢自己, 老公, 99都勁恨仔.
跟住就話擔心男少女多嫁唔出, 自己唔識幫個女扎辯等等

女有咩唔好? 我朋友自己阿媽都係重男輕女, 重哂佢阿哥, 唔錫佢.
但佢選擇將個不幸延續下去......

你要睇開d....唔好學佢..............
只要bb 健健康康就好了.... 真的....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo