自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15215


21#
發表於 12-7-1 23:24 |只看該作者
本帖最後由 mrsjacky 於 12-7-1 23:26 編輯
無望 發表於 12-7-1 23:19
mrsjacky 份量﹖mixed後加入定各自倒入﹖放機糟定洗衣粉格﹖加左之後洗唔洗浸機﹖

我用一個飯碗嘅份量( ...

即係打開機門,倒一碗醋入洗衣糟,再倒一豌梳打粉入去,然後當正有衫咁開佢一機,right?
梳打粉嗎﹖唔係小梳打呀何﹖我驚攪錯﹖成日mixed呢兩隻野,梳打粉邊度買架﹖


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


22#
發表於 12-7-1 23:25 |只看該作者

回覆:洗衣機好似碎茶葉既污漬

大眼仔定日本機?



點評

mrsjacky  大眼  發表於 12-7-1 23:26


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-7-1 23:30 |只看該作者
mrsjacky 發表於 12-7-1 23:24
即係打開機門,倒一碗醋入洗衣糟,再倒一豌梳打粉入去,然後當正有衫咁開佢一機,right?
梳打粉嗎﹖唔係小 ...

我嗰部係頂掲,裝咗水打開機門,先倒梳打粉,之後先倒白醋,好似平時洗衫咁,對

我係惠x買,$10.9可用兩次

點評

mrsjacky  唔係wor,我部大眼,唔可以裝水先,洗衣粉格入得冇﹖或者加左料先裝水﹖  發表於 12-7-1 23:37
mrsjacky  明呀!thx  發表於 12-7-1 23:35
幸福就是平淡


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-7-2 00:03 |只看該作者
mrsjacky 唔係wor,我部大眼,唔可以裝水先,洗衣粉格入得冇﹖或者加左料先裝水﹖ 發表於 20 分鐘前

大眼雞可以先倒白醋係筒入面,梳打粉倒係洗衣粉格度,之後由得佢得佢自己洗,有浸洗功能就用浸洗,無就用最長時間嗰個洗

幸福就是平淡


伯爵府

積分: 15215


25#
發表於 12-7-2 00:10 |只看該作者
無望 發表於 12-7-2 00:03
mrsjacky 唔係wor,我部大眼,唔可以裝水先,洗衣粉格入得冇﹖或者加左料先裝水﹖ 發表於 20 分鐘前

...

浸洗即係浸一輪先洗﹖要check下先wor,如果無,我注左水之後(大眼頂多1/3滿架咋),人手off部機,357個鐘之後先由頭run過咪得lor﹖


大宅

積分: 1892


26#
發表於 12-7-2 00:12 |只看該作者

回覆 回覆:mrsjacky的帖子

我都想知呀




侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-7-2 00:14 |只看該作者
本帖最後由 無望 於 12-7-2 00:16 編輯
mrsjacky 發表於 12-7-2 00:10
浸洗即係浸一輪先洗﹖要check下先wor,如果無,我注左水之後(大眼頂多1/3滿架咋),人手off部機,357個鐘之 ...

先洗3-5分鐘,熄機浸2個鐘,再開機直接洗就得,因為我部機有洗機呢個功能,所以方便好多,如果無就要靠人手

點評

mrsjacky  一於咁話!  發表於 12-7-2 00:16
幸福就是平淡


伯爵府

積分: 15543


28#
發表於 12-7-2 00:29 |只看該作者
我都想知D茶葉係咩黎

平時間唔中會有幾片茶葉黐係D衫到,但次數唔會好頻密。

反而每次用洗衣槽清潔劑空機洗完一次,會有勁多茶葉,要空機過水洗4、5次先可以冇晒

點評

hung1224  我又係  發表於 12-7-2 13:23
mrsjacky  BINGO!!  我又係,一洗完係勁多,多到嚇死自己!要空機洗好多次先得!  發表於 12-7-2 00:34
正義或會遲來但不會缺席


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


29#
發表於 12-7-2 00:36 |只看該作者
我都成日有d咁既野,99仲屈我地唔知邊個件衫~~~可以伸冤喇


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 12-7-2 01:06 |只看該作者
我覺得似銹跡, 我冇用柔順劑, 又係耐唔時會見有哩啲啡黑點整污糟啲衫, 要再洗過, 我部又係大眼雞.


大宅

積分: 1409


31#
發表於 12-7-2 01:15 |只看該作者

洗衣機好似碎茶葉既污漬

上次cs答我,話係水垢或洗衣液/粉既殘留物喎! 我屋企係用西x子大眼雞,用洗衣液,無用柔順劑!




翡翠宮

積分: 78964


32#
發表於 12-7-2 01:44 |只看該作者

回覆:洗衣機好似碎茶葉既污漬

以往每當我用洗衣機清潔劑洗洗衣機之後就會有,唔用好地地



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo