自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-7-2 19:10 |只看該作者
我都見到新聞講...感覺真係....


禁止訪問

積分: 2223


22#
發表於 12-7-2 19:11 |只看該作者

Quote:noella+發表於+12-7-2+18:55+我無去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-7-2 19:12 |只看該作者

版主 的帖子

香港人





男爵府

積分: 5227


24#
發表於 12-7-2 23:46 |只看該作者
回覆 noella 的帖子

唔亂掉,就唔洗執啦!!!
咁仲乜要亂掉垃圾呢?
亂丟垃圾是要罰$1500喎.

點評

newbiee  同意! 真係好唔明點解遊行要撤溪錢.   發表於 12-7-3 12:59


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


25#
發表於 12-7-2 23:48 |只看該作者
noella 發表於 12-7-2 18:55
我無去遊行,但成幾萬人一齊行既時候,點拾?

大家行街見到垃圾會唔會拾O家?

雙非遊行,無人會掉垃圾。見到有道具,糸連小朋友都幫手執。

但糸一家無人掉溪錢囉。

佢地,有咩做唔出?
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-7-2 23:51 |只看該作者
自己連簡單的公德心都唔識, 有咩資格要求人地點點點?

點評

bobosweet    發表於 12-7-3 14:45


男爵府

積分: 8111

好媽媽勳章


27#
發表於 12-7-2 23:53 |只看該作者

Quote:原帖由+noella+於+12-07-02+發表我無

原帖由 jacksonpong 於 12-07-02 發表
咁首先唔製做垃圾,
咁咪已經好好,
真係小學雞都識!





水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


28#
發表於 12-7-3 00:04 |只看該作者
noella 發表於 12-7-2 18:55
我無去遊行,但成幾萬人一齊行既時候,點拾?

大家行街見到垃圾會唔會拾O家?

唔係執唔執垃圾,就算得一個人行,唔係我掉ge我唔會執!
係唔應該掉垃圾


別墅

積分: 779


29#
發表於 12-7-3 00:05 |只看該作者

當年的韓農係HK示威過後會執乾淨地上的垃圾

佢地以為自己好型。




水晶宮

積分: 56754


30#
發表於 12-7-3 00:31 |只看該作者
真係香港之恥
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 17166


31#
發表於 12-7-3 00:31 |只看該作者

回覆:當年的韓農係HK示威過後會執乾淨地上的垃圾






侯爵府

積分: 23412


32#
發表於 12-7-3 07:56 |只看該作者
huisylvia 發表於 12-7-2 19:07
係時候班所謂"政客"為hk人做下野啦,
xx力量,x民聯等,
成日話咁既"行為"係為hk人出聲,爭取,


公爵府

積分: 29215


33#
發表於 12-7-3 08:01 |只看該作者
正刁民


翡翠宮

積分: 86771


34#
發表於 12-7-3 12:48 |只看該作者

回覆:當年的韓農係HK示威過後會執乾淨地上的垃圾






伯爵府

積分: 19174

牛年勳章


35#
發表於 12-7-3 12:52 |只看該作者
香港的未來 .....


珍珠宮

積分: 40137


36#
發表於 12-7-3 12:55 |只看該作者
部分過激既人根本就係借遊行為藉口攪事,覺得呢個時候唔會俾人拉....

平時佢地夠膽掂架警車?
平時佢地夠膽鬧D差人?
平時佢地夠膽隨街掉垃圾?
平時佢地夠膽亂衝馬路?........

呢D人根本平時就係唔敢出聲既人,但一有多數人集會就借D意攪事,並唔係為民請命,係利用遊行黎滿足自己出位既欲望....
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


禁止訪問

積分: 21456


37#
發表於 12-7-3 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12243


38#
發表於 12-7-3 14:00 |只看該作者

回覆:ntefamily 的帖子

Agreed




子爵府

積分: 11428

畀面勳章


39#
發表於 12-7-3 14:04 |只看該作者


公爵府

積分: 29126

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-7-3 14:38 |只看該作者

回覆:當年的韓農係HK示威過後會執乾淨地上的垃圾

滿足了班癈青的破壞慾!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo