自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31135


21#
發表於 12-7-2 13:35 |只看該作者
真係有呢種人架,好得人驚,好得人驚,記住,世上真係咩人都有!!!!!如你唔佢知佢呢個行為係佢不對,佢會真係會一世人都唔會知道自己有任何問題!

點評

chelsea_jbb  agree  發表於 12-7-2 13:40


珍珠宮

積分: 31135


22#
發表於 12-7-2 13:36 |只看該作者
本帖最後由 up88 於 12-7-2 13:40 編輯
張秋 發表於 12-7-2 13:34
老公個女友

SORRY!引用錯了!


珍珠宮

積分: 31135


23#
發表於 12-7-2 13:39 |只看該作者
yamfok 發表於 12-7-2 13:27
我老公家人系咁!琴日老公個女友上黎攝時間、之後佢地買lunch上黎食....兩次都系就咁噤鐘!當呢度上樓cafe ...

老公個女友?勁勁勁,佩服!!


男爵府

積分: 6029


24#
發表於 12-7-2 13:40 |只看該作者

版主 的帖子

我99仲好笑!
上黎之前又唔打個電話黎!黎到自己用鎖匙開門囉!過份





珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


25#
發表於 12-7-2 13:40 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 13:36
你都好OPEN!!!!!!

open個果唔係我


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


26#
發表於 12-7-2 13:42 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 13:36
SORRY!引用錯了!

仲以為你咁都俾你睇到我open天


珍珠宮

積分: 31135


27#
發表於 12-7-2 13:45 |只看該作者
我阿媽都係呢種人,一直忍咗多年,無人敢反抗佢,佢永遠是對的,所以在佢身邊的人無一個人係開心的,好痛苦的,但我這數年已想通了,忍到就忍,忍唔到真係要開口話佢,唔想令自己一家人咁痛苦!佢真係很多年前有天試過無啦啦買了很多東西話要攞入來比我,但一直沒有通知我們,這天剛好遈我老公生日,全家都出街了,佢突然晚上7:00多話已攞緊入來,要我哋快回家,痴線!!!!!!!!!!!!!!!我話你又唔一早講,我一定24小時ON CALL嗎,在家隨時等你嚟嗎?我沒有錯呀!我不是未卜先知呀!!依家佢我講明佢知,你要來預早通知我,如不,你自己山長水遠來都沒用,沒人在家的!


珍珠宮

積分: 31135


28#
發表於 12-7-2 13:46 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-2 13:40
open個果唔係我

比你發現咗快我一步,我已改了,我看錯了

點評

張秋    發表於 12-7-2 14:11


珍珠宮

積分: 42543


29#
發表於 12-7-2 13:46 |只看該作者
我去探望外婆時,會預早一日通知。


珍珠宮

積分: 31135


30#
發表於 12-7-2 13:47 |只看該作者
k0dy 發表於 12-7-2 13:40
我99仲好笑!
上黎之前又唔打個電話黎!黎到自己用鎖匙開門囉!過份

原來你哋會比KEY佢哋架,一定無可能,我接受唔到!!!!


珍珠宮

積分: 37866

睛靈勳章


31#
發表於 12-7-2 13:55 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

我有比鎖匙我媽,但佢好識做,每次上黎之前會打比我,話聲先,如果我地喺屋企,佢到咗會襟鐘,只有我地唔响屋企,佢先會用鎖匙,我媽年紀唔細,所以係關性格事。




男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 12-7-2 13:59 |只看該作者
係咪老公阿哥既女友?
老公細佬既女友?
老豆既女友?


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-2 13:59 |只看該作者
我唔會理佢囉
幸福就是平淡


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


34#
發表於 12-7-2 14:05 |只看該作者
我都唔明白d人心態是如何?

不會怕無人係屋企或人地唔方便接待佢架咩?


男爵府

積分: 8008


35#
發表於 12-7-2 14:05 |只看該作者
係咪老公既女性朋友 = 老公女友???


大宅

積分: 1649

陪月勳章


36#
發表於 12-7-2 14:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yamfok+於+12-07-02+發表我老

原帖由 Rain~* 於 12-07-02 發表
老公個女友??????
哈哈!寫錯!系老公細佬的女友!




大宅

積分: 1649

陪月勳章


37#
發表於 12-7-2 14:07 |只看該作者

引用:係咪老公阿哥既女友?老公細佬既女友?老豆

原帖由 Domo君 於 12-07-02 發表
係咪老公阿哥既女友?
老公細佬既女友?
老豆既女友?
你好叻!哈哈!估唔到我居然打漏咗咁重要的字!哈哈!笑c我!




禁止訪問

積分: 1416


38#
發表於 12-7-2 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


39#
發表於 12-7-2 14:10 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 13:45
我阿媽都係呢種人,一直忍咗多年,無人敢反抗佢,佢永遠是對的,所以在佢身邊的人無一個人係開心的,好痛苦的,但 ...

俾我都會咁同佢講,

當初我都怕我父母係咁,

所以結婚都住遠d,

免得佢地咁樣


珍珠宮

積分: 38085


40#
發表於 12-7-2 14:12 |只看該作者
我阿爸朋友遇過仲經典:
大陸親友聲都唔聲落來香港玩, 當然冇BOOK任何酒店, 直接到阿爸朋友屋企, 到之前電話都冇個, 殺你一個措手不及
之後當然住幾日, 仲要阿爸朋友駛錢招呼佢地

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo