自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


21#
發表於 12-7-2 16:11 |只看該作者
YURICKY 發表於 12-7-2 16:00
唔落就話做左特首唔落區,落區又話做show,你講x晒啦

係啦, 好似僭建單嘢, 人地即拆報紙就話"毀屍滅跡".

我唔係話撐 CY, 之不過真係"欲加之罪 何患無辭"


伯爵府

積分: 16360


22#
發表於 12-7-2 16:14 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

做有嘈,唔做又嘈,想點




侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-7-2 16:29 |只看該作者
幸福就是平淡


公爵府

積分: 25798


24#
發表於 12-7-2 16:45 |只看該作者
CY同李x人邊個做得show多
大家有眼睇啦


禁止訪問

積分: 3746


25#
發表於 12-7-2 16:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


26#
發表於 12-7-2 16:56 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

:;pppp::;pppp::;pppp:




禁止發言

積分: 27682


27#
發表於 12-7-2 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40978

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


28#
發表於 12-7-2 17:02 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

好憎個d政棍




禁止訪問

積分: 2980


29#
發表於 12-7-2 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4661


30#
發表於 12-7-2 17:09 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

佢真係好搞笑話cy今日落區做show,點解唔尋日落?尋日就職典禮,番工都要報到先喇!講嘢唔駛理據,廢up佢至叻。




男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-7-2 17:15 |只看該作者

引用:李生先係show王,仲有係抽水王 +

原帖由 Keroro_stephen 於 12-07-02 發表
李生先係show王,仲有係抽水王
我超憎佢,睇親新聞一定見到佢,超黑人憎成日以為自己係華叔二世!痴缐!:;pppp::;pppp:




禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


32#
發表於 12-7-2 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28336


33#
發表於 12-7-2 17:24 |只看該作者

ntefamily 的帖子

痴線架,人地落區話人做蘇,唔落區又話人拒納民意,究竟想人點做先滿意?







男爵府

積分: 8815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-7-2 17:57 |只看該作者
meimei11 發表於 12-7-2 15:58
好似李x人自己都有僭建喎,又唔見佢自己出黎交代

有無多的資料?


大宅

積分: 2313


35#
發表於 12-7-2 18:02 |只看該作者

回覆:ntefamily 的帖子

食C,人地點做都反



切勿讓偏見蒙蔽自己的雙眼


大宅

積分: 3014


36#
發表於 12-7-2 18:31 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40137


37#
發表於 12-7-2 18:41 |只看該作者
你卓人條友都幾厚面皮,自己成日抽水,仲好意思話人??
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-7-2 18:41 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

收聲啦反反反




子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


39#
發表於 12-7-2 18:44 |只看該作者

版主 的帖子

我真係超憎佢,成日o係天水圍見到佢,佢扮哂代表咁話自己做過d乜乜乜,幾有民心,但上次地區選舉佢已經輸左啦!見到都心涼!!!大家其實有眼見佢為雙飛而出賣香港人,佢只係得把口,實則行為其實係賣港賊!!!!!!!!!




伯爵府

積分: 15625


40#
發表於 12-7-2 18:45 |只看該作者

回覆:李卓人:梁振英落區只是「做秀」

佢都好煩喎,淨係識煽動人去吵吵鬧鬧



test test

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo