在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1919


21#
發表於 12-7-4 23:06 |只看該作者

回覆:後悔做咗全職mama !.!

講真在職搵工轉工都難,都要時間
慢慢來




男爵府

積分: 5960

畀面勳章


22#
發表於 12-7-5 11:49 |只看該作者
Add Oil!


大宅

積分: 3453

畀面勳章


23#
發表於 12-7-5 18:02 |只看該作者

回覆:後悔做咗全職mama !.!

呢排本身個market唔好呀!唔好灰心




男爵府

積分: 7845


24#
發表於 12-7-5 18:41 |只看該作者

後悔做咗全職mama !.!

唔好咁啦, 我不知幾想做FTM



點評

洋蔥頭媽咪  me too !   發表於 12-7-21 12:23


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 12-7-6 01:27 |只看該作者
我都怕自己轉做全職媽會好唔慣呢,但繼續做野只係賺多少少(扣埋呢樣個樣真係好少)又好傻...唉,冇兩全其美...


伯爵府

積分: 15325


26#
發表於 12-7-6 11:54 |只看該作者
回覆 helenmail421 的帖子

其實我都好明白你 ... 我工作遇上不偷快事件 .. .幾日失眠 其實打份工者唔洗咁上心啦 同自己講

有時真係想回家當全職媽媽 但另一角度自問自己不太適合當全職媽媽 因為我試過...

加油吧一定找到工的
開開心心又一天


珍珠宮

積分: 41315

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-7-6 14:17 |只看該作者
加油呀.........


男爵府

積分: 8108

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-7-6 14:25 |只看該作者
ADD OIL LA, MAMI~


水晶宮

積分: 52654


29#
發表於 12-7-6 15:31 |只看該作者
我覺得樓主明知影響到個女啦,係咪要放鬆返D?!
睇你想揾工罷了,當然開始時都係難D,放鬆下先慢慢來


男爵府

積分: 6725


30#
發表於 12-7-6 21:10 |只看該作者
唔好放棄, 唔好灰心. 搵工好講天時, 地利, 人和, 唔急得. 考慮吓搵嘅工種同自己跑市場價值再慢慢定位, 好好用啲時間嚟準備面試.


男爵府

積分: 6476


31#
發表於 12-7-7 11:15 |只看該作者
加油呀


別墅

積分: 543


32#
發表於 12-7-9 07:59 |只看該作者

回覆:後悔做咗全職mama !.!

點解後悔呢?我都想做全職媽媽!




洋房

積分: 69


33#
發表於 12-7-9 09:44 |只看該作者
不要灰心, 加油!


別墅

積分: 621


34#
發表於 12-7-9 10:57 |只看該作者
我地有我地既市場, 讀書多唔等於做到野, 而家D後生樣樣都斤斤計較, 所以唔好恢心, 加油呀, 比D耐性同時間, 當然唔好忽略小朋友.


男爵府

積分: 7066

陪月勳章


35#
發表於 12-7-9 12:54 |只看該作者
queena_1218 發表於 12-7-9 07:59
點解後悔呢?我都想做全職媽媽!

我都想知點解後悔?
我做左2個月ftm, 雖然辛苦, 但好開心喎.
日日攬住8個月既囡囡鍚, 呢幾日囡囡學我鍚返我, 抱住佢, 佢會無拿拿痴個咀黎我塊面度停3秒, 跟住係度笑. 幾辛苦都值得.


男爵府

積分: 7133


36#
發表於 12-7-9 15:48 |只看該作者
add oil!!


大宅

積分: 2536


37#
發表於 12-7-9 16:27 |只看該作者

引用:Quote:pandacmlg+發表於+12-7-4+19:56+而家

原帖由 cys520 於 12-07-04 發表
AGREE~~我公司好多時請人~~~都係內定左一D人做~~請人只係門面野~所以識人先係最重要 ...
Really!唔怪得我成日冇人复啦,自問自己噶學歷同過往工作經驗都係算top噶,依家想穩份安份d噶工姐,一唔係冇人复,一唔係d獵頭公司話我overqualified 又唔想穩返舊同事推薦喔:;pppp:唯有自己漫無目的甘send CV




複式洋房

積分: 145


38#
發表於 12-7-9 16:28 |只看該作者
後悔做全職媽媽, 原因離唔開$$$這個問題...!
自從做咗10個月媽媽, 個種想自己一手一腳湊大BB嘅想法越來越強烈! 希望自己每日陪伴佢成長, 教佢多D野, 我自己剛放完2星期大假, 期間發覺BB真係會特別痴自己, 雖然婆婆同時幫手湊, 好多時工作唔開心, 會特別掛住BB, 很想即刻辭職做ftm, 因自己覺得很內疚, 無時間給BB, 睇唔到BB成長嘅每樣的第一次, 錯過咗驚後悔 !

自己而家人工接近$20K, 要跑數加壓力大, 晚上8-9點先回家, 食飯沖涼後就要喂夜奶, 根本無咩親子時間! 如果自己唔做野, 老公就要頂晒全部開支, 每月就變得很緊! 再揾過份工又唔知少幾多錢, 幾時先搵到工, 所以種種原因令到自己都好矛盾, 心裡唔知唔做好? 有時懷疑自己有點產後抑鬱!!!

點評

wcpcelia  要咁夜至收工,真係無咩時間陪小朋友了  發表於 12-7-16 09:49


大宅

積分: 2461

畀面勳章 陪月勳章


39#
發表於 12-7-9 18:36 |只看該作者
本帖最後由 maths 於 12-7-9 18:37 編輯

加油!沒有解决唔到的問題!努力!


禁止訪問

積分: 1660


40#
發表於 12-7-13 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo