自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9326


21#
發表於 12-7-6 13:10 |只看該作者

回覆:打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

我覺得正常囉!:;pppp:




水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


22#
發表於 12-7-6 13:17 |只看該作者
叫長毛交返公屋出黎要去嘈人地。

n年前既事糸到嘈,果個糸當時英治時代俾既offer。再嘈同英政府嘈囉。
不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2052


23#
發表於 12-7-6 13:18 |只看該作者
本帖最後由 erinlo 於 12-7-6 13:18 編輯

對於呢個報導, 我只覺得麥生夠醒目, 搵個醒目人做局長唔係一件壞事


禁止訪問

積分: 8126


24#
發表於 12-7-6 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8126


25#
發表於 12-7-6 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59773

畀面勳章


26#
發表於 12-7-6 13:50 |只看該作者

版主 的帖子

好正常呀,問心呀,佢自己咪又一樣:;pppp:




公爵府

積分: 27550


27#
發表於 12-7-6 13:55 |只看該作者
CD_BB 發表於 12-7-6 12:05
甘.....亞曾生打份工攞到盡,貪到盡, d 綜援戶攞到盡,貪到盡,d 蝗虫在hk攞到盡,貪到盡, 大家都唔好嘈la, 政 ...

同意!

曾特首無違法呀,你地又嘈到拆天?
麥生明顯踩界啦!
莫非梁生連他的新任班子要話佢地幾句都要撲出來呵住?


大宅

積分: 3822


28#
發表於 12-7-6 14:00 |只看該作者

回覆:打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

果條長毛又咪係!人工7萬住公屋。




大宅

積分: 4907


29#
發表於 12-7-6 14:02 |只看該作者

回覆:打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

冇問題呀!人人都係咁架啦,你估d記者冇咩!乜都講得一餐




公爵府

積分: 29804


30#
發表於 12-7-6 14:04 |只看該作者
係啦!而家的政治新聞煩到嘔!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


男爵府

積分: 8171


31#
發表於 12-7-6 14:14 |只看該作者
我記得早前有報導各立法會議員申領實報實銷津貼時,有些議員為求用盡個人限額,咪一樣趕在限期前買埋晒D非必要物品,如高檔電子產品


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


32#
發表於 12-7-6 14:21 |只看該作者
佢又冇違法, 只係好聰明咁利用員工福利黎得益, 可以話佢 d 咩??


男爵府

積分: 8171


33#
發表於 12-7-6 14:27 |只看該作者
我好像見過有報導說有泛民人士的辦公室也有互相租用的情況


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 12-7-6 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11028


35#
發表於 12-7-6 14:28 |只看該作者

回覆:打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

份報紙都係想遂個局長抹黑啫。。。居心叵測。。。
我唔覺得麥齊光有咩錯囉




翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-7-6 14:32 |只看該作者
我會讚佢有本事!
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-7-6 14:33 |只看該作者
又唔係犯法,有福利緊係要到盡啦. D人都傻既,係都要找D野黎炒作.


男爵府

積分: 9937


38#
發表於 12-7-6 14:35 |只看該作者

回覆:打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

我覺得佢冇錯咼,反而仲好聰明添




珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-7-6 14:35 |只看該作者
只可講, 呢個現實情況, 全世界D人都會有呢個想法.

咁會行動都有7-8成人.

我本人覺得無問題. 總之跟足制度就可以.

今次主要問題: 高官互換單位出租, 拎津貼.

咁如果唔係2個高官, 而只係一般公司職員, 咁D政黨/傳媒又會唔會周圍嘈呢???


男爵府

積分: 7911


40#
發表於 12-7-6 14:36 |只看該作者

打工的, 攞盡公司給的福利有問題嗎?????

http://the-sun.on.cc/channels/news/20050722/20050722022708_0001.htm
自己人就無問題l




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo