親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 41995


21#
發表於 12-7-13 09:54 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

好得喎,想去食添,但訂左熊一,lunch食又得唔得?預計吃多久?但老公成曰話唔好book,最好行到邊,食到邊!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


22#
發表於 12-7-13 10:07 |只看該作者
LILY媽咪 發表於 12-7-13 09:54
回覆 seaheart88 的帖子

好得喎,想去食添,但訂左熊一,lunch食又得唔得?預計吃多久?但老公成曰話唔好b ...


book 好dd ,. 我自己普通話唔掂, 所以係酒店叫職員幫我訂....

我個人比較喜歡有 planning ... 街邊小吃就會行到邊吃到邊 , 但乾杯 , 馬辣呢d 最好都係 book 好 , 老遠去到如果吃唔到... 我會失望的 , 改日子吃, 又亂我其他行程...
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 41995


23#
發表於 12-7-13 10:22 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

同意,計劃好,訂好,就最安心,到時去到,左行右行,最後都係求其食。


珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-7-13 11:10 |只看該作者

回覆:打邊爐 馬辣

我上個月既台北trip基本上全部都plan好晒,食方面都跟得足個plan, 帶住細路仲周街揾食好辛苦





男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 12-7-13 13:21 |只看該作者
請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提供, 謝謝


複式洋房

積分: 167


26#
發表於 12-7-13 21:24 |只看該作者

引用:請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提

原帖由 安安太太 於 12-07-13 發表
請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提供, 謝謝
在馬辣網頁可見到地址和訂座電話。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 46302

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-7-13 21:39 |只看該作者

回覆+juicy媽+的帖子 send+email+去訂位,

原帖由 annaanna 於 12-07-12 發表
回覆 juicy媽 的帖子

send email 去訂位,有人覆你CONFIRM O架﹗
thank you




大宅

積分: 1939


28#
發表於 12-7-15 03:37 |只看該作者

回覆:打邊爐 馬辣

我昨天去到冇book冇位,就改左去一間叫八海鍋物料理放題,因熊一食過兩次了。呢間八海很不錯,價錢跟馬棘差不多,又係名牌雪糕,啤酒、果汁、支裝氣水,好多海鮮,仲有自制綿花糖,朱古力嘖泉等,我覺得食品比熊一新鮮又多些品種,湯底係每人一個,十多種湯底,牛奶湯底好正,係西門町熊一對面新宿商場6F,開到零晨一點。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo