跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 12-7-18 09:40 |只看該作者
回覆 mandybaby 的帖子

黎緊k1 多左小朋友, 希望老師可以顧及到! 佢地成班仲好似bb咁, 哈哈, 我有少少擔心的!!
今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


22#
發表於 12-7-18 11:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bastet+於+12-7-18+09:38+編輯

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
本帖最後由 bastet 於 12-7-18 09:38 編輯

我第一個小朋友,唔識比較亦要求不高,但老師係盡責的,課程 ...
想問下係咪大部份完成n班既小朋友都原校上返k1?程度怎樣呢?




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 12-7-19 11:04 |只看該作者
renee58 發表於 12-7-18 11:19
想問下係咪大部份完成n班既小朋友都原校上返k1?程度怎樣呢?

你問功課程度?
我囡囡先讀完n班, 功課得d 線條練習, 一分鐘就做晒!! k1唔知, btw, 佢課程跟教育局, 唔會深得去邊!

今晚又OT!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo