自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 886


21#
發表於 12-7-19 10:32 |只看該作者
請大定正視呢個問題!


侯爵府

積分: 24377


22#
發表於 12-7-19 11:07 |只看該作者

回覆:佘謹申為左駁上位真係當警察唔係人

呢D政棍只懂出位,搗亂,傳媒又追捧;其實香港警察係世界上係優秀隊伍,香港治安有規有距,國泰民安,全頼優秀隊伍;政棍出黎呱呱嘈,真正嘅請願就做唔到,但為求得大眾目光,就將警察做目標,呢D就係今時今日的遊行請願嘅最終結果。




禁止訪問

積分: 6711


23#
發表於 12-7-19 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1127


24#
發表於 12-7-19 19:11 |只看該作者

引用:佢一向都係"反"警方架啦...+

原帖由 mario_888 於 12-07-16 發表
佢一向都係"反"警方架啦...
如果監察係你所說的"反",我不能應同!





別墅

積分: 886


25#
發表於 12-7-20 09:45 |只看該作者
positivepiggy 發表於 12-7-19 19:11
如果監察係你所說的"反",我不能應同!
司馬昭之心, 路人皆見 就係呢個意思
你本身個人已經比左個憑警察必反既感覺...仲講乜野監察 監察都只係你既藉口黎


大宅

積分: 1127


26#
發表於 12-7-20 20:39 |只看該作者

引用:Quote:positivepiggy+發表於+12-7-19+19:11

原帖由 Sunday_Tea 於 12-07-20 發表
司馬昭之心, 路人皆見 就係呢個意思
你本身個人已經比左個憑警察必反既感覺...仲講乜野監察 監察都只係你既 ...
都能見到你明顯為民建聯宣傳!蛇齋餅糭不缺吧?




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


27#
發表於 12-7-20 20:46 |只看該作者

回覆:佘謹申為左駁上位真係當警察唔係人

:;pppp:




男爵府

積分: 6633


28#
發表於 12-7-20 23:02 |只看該作者
Sunday_Tea 發表於 12-7-16 10:58
民主派真係變曬質 語言爆力 惡意中傷警察 比係立法會講粗口嘅個班人更衰 ...

無分彼此, 一樣咁衰.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo