母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2092


21#
發表於 12-7-21 05:23 |只看該作者

引用:我仲諗住買定支看門口,見你講到甘難飲...

原帖由 cfho1216 於 12-07-20 發表
我仲諗住買定支看門口,見你講到甘難飲...考慮食卵磷脂好似好D
請問卵磷脂可以係邊到買得到?




禁止訪問

積分: 2142


22#
發表於 12-7-21 06:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BOBO8634+於+12-7-20+11:49+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1478


23#
發表於 12-7-21 07:02 |只看該作者

回覆:TabbyDong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 660


24#
發表於 12-7-21 09:00 |只看該作者

引用:食第一次後已feel+到見效 +

原帖由 netbc2001 於 12-07-21 發表
食第一次後已feel 到見效
我都係(雖則難飲)





別墅

積分: 660


25#
發表於 12-7-21 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BOBO8634+於+12-07-19+發表本

原帖由 2010媽媽 於 12-07-21 發表
我幾次塞都係靠佢,第一次飲真係想嘔,但慣左之後又ok喎
Yes!掂到“喉嚨定”果下堅想嘔!




禁止訪問

積分: 5250


26#
發表於 12-7-21 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2092

畀面勳章 陪月勳章


27#
發表於 12-7-21 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2092


28#
發表於 12-7-21 11:37 |只看該作者

回覆:akichan 的帖子

Thx
我想問下卵磷脂好,還是通乳寶效果好啲?




別墅

積分: 660


29#
發表於 12-7-21 12:05 |只看該作者

引用:我都買左支食左,食完兩次已經淋左,按摩下已

原帖由 chrisbaby 於 12-07-21 發表
我都買左支食左,食完兩次已經淋左,按摩下已通晒,不過係幾難食,個sales話塞得緊要仲最好頭兩次隔三個鐘一次, ...
係啊。佢係好work,但留黎看門口都好




別墅

積分: 660


30#
發表於 12-7-21 12:11 |只看該作者

引用:Thx 我想問下卵磷脂好,還是通乳寶效果好啲

原帖由 Cute美女 於 12-07-21 發表
Thx
我想問下卵磷脂好,還是通乳寶效果好啲?
我係食左幾日卵磷脂都通唔到先靠通乳寶搞掂,如果唔太嚴重可食卵磷脂先




大宅

積分: 2092


31#
發表於 12-7-21 13:21 |只看該作者

回覆:BOBO8634 的帖子

明白, thx




大宅

積分: 3780


32#
發表於 12-7-21 23:47 |只看該作者
chrisbaby 發表於 12-7-21 09:12
我都買左支食左,食完兩次已經淋左,按摩下已通晒,不過係幾難食,個sales話塞得緊要仲最好頭兩次隔三個鐘一次, ...

請問係通返已經唔使食,定跟instruction要食3日?


珍珠宮

積分: 30854


33#
發表於 12-7-22 01:23 |只看該作者
我已經食GNC只胡蘆巴子増奶,都少奶如果食哩只通乳寶會多D奶嗎?同埋幾錢?只有Mama⋯有售嗎?


別墅

積分: 660


34#
發表於 12-7-22 01:39 |只看該作者

引用:我已經食GNC只胡蘆巴子増奶,都少奶如果食

原帖由 十分鐘 於 12-07-22 發表
我已經食GNC只胡蘆巴子増奶,都少奶如果食哩只通乳寶會多D奶嗎?同埋幾錢?只有Mama⋯有售嗎? ...
通乳寶係for塞左用架,如果要增奶,佢都有架,你上 mamabbshop.com 睇佢d產品




禁止訪問

積分: 5250


35#
發表於 12-7-22 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2243


36#
發表於 12-8-9 11:07 |只看該作者
我個乳暈附近有硬塊, 推又推唔走,
俾阿囡啜又啜唔走... 而家隱隱作痛..
好驚會惡化..
準備買樽通乳寶試下..


男爵府

積分: 7523


37#
發表於 12-8-9 12:04 |只看該作者
請問生完幾日,個胸硬到兩舊石頭咁好痛,啱飲嗎?
[url][/url]


男爵府

積分: 7523


38#
發表於 12-8-9 19:47 |只看該作者
[url][/url]


大宅

積分: 2243


39#
發表於 12-8-10 01:30 |只看該作者
miaooo 發表於 12-8-9 19:47
泵唔泵到出來?泵唔到就係塞左,可以試下


男爵府

積分: 5744


40#
發表於 16-11-6 23:04 |只看該作者
回覆 bobo1101 的帖子

me too ar, 講問幫唔幫到手?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo