


thinkpanda 發表於 12-7-20 12:39
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5283619
。。。
唔好同我哋打官腔啦, 十年前, 莊豐源案,係李志喜為佢打, 結果搞到今日雙非局面, 令香港民怨沸騰,怨聲載道, 今日, 再一次, 為外來人士 ~ 外傭, 打居港權, 李志喜, 除咗係執業大律師, 佢都係香港人身份吧? 攞住香港身份証吧? 講到自己咁公義, 咁應該會有良知吧? 見到香港同胞今日受難, 喺佢身上,難道就只見到所謂法律精神? 人權和公義嗎?
為外來人士掠奪本地資源, 難道李志喜只見法律精神, 而妄顧法律精神背後的意義嗎? 每個地方所訂的法律, 本意係乜嘢? 難道不是為了維護每個地方的本土權益嗎? 如果李志喜的信念係講公平, 公義, 人權, 世界大同,那麼, 全世界就應該只係行一套法, 走一套律,但好明顯全世界每個地方都有佢自己的律法, 佢自己讀law, 如果要講世界公義, 叫香港人接受損害本土權益去成就世界大同, 咁即係損(香港)人去滿足完成佢自己的理想和成就佢自己的烏托邦, 哩啲咪又係自私, 佢唔覺得有矛盾嗎?
而家, 佢係用香港人的公帑, 去實現佢所謂的人權, 公義, 公平, 當中仲要犠牲香港國藉(等同賣港)哩個做法, 對香港人又公道嗎?
要講人權, 公義, 公平, 法律精神,世界大同, 點解佢唔去美國, 申請美國援助, 為被美國判斷疑似恐佈分子而未經審訊就處決的人討公道? 人權, 公義, 公平, 唔應該只喺香港講, 係全世界都應該一樣, 如果跟公文袋的說法.
好明顯, 公文袋係唔同地方講唔同律法, 講一套做一套, 咁又憑咩講人權, 公義, 公平? 堂而皇之的以法律精神為自己罪行掩飾.:;pppp:
