2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14243


21#
發表於 12-7-25 12:19 |只看該作者
睇你地啲B扭得咁勁, 原來我果個只係小兒科.

我果個都扭, 不過抱住佢un下, 一陣就會瞓. 或者比個nipple佢啜, 啜啜下都瞓. 十零分鐘到三十分鐘度.

好好笑既係, 佢臨瞓前會大喊兩聲,好淒厲, 初初唔知以前邊度整親佢, 點知佢大喊完一兩分鐘, 就會瞓著...而家慣左...


男爵府

積分: 6810


22#
發表於 12-7-25 14:10 |只看該作者
pibb 發表於 12-7-23 14:36
自己屈幾下膝都攰, 仲要抱住佢, 諗起都攰!
不過我都會試下既. Thanks!
...

我禽晚試左呢個方法喇...
但個仔以為我同佢玩, 喺度笑! 仲要笑出聲果隻!!


子爵府

積分: 12567

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-7-25 22:00 |只看該作者
我個女指定工人抱


大宅

積分: 2728


24#
發表於 12-7-25 22:37 |只看該作者

回覆:rosmama 的帖子

起碼有人搞得惦... 唔洗喊得咁慘...





大宅

積分: 2728


25#
發表於 12-7-25 22:41 |只看該作者

引用:Quote:pibb+發表於+12-7-23+14:36+自己屈幾

原帖由 pibb 於 12-07-25 發表
我禽晚試左呢個方法喇...
但個仔以為我同佢玩, 喺度笑! 仲要笑出聲果隻!!
...
咁,都唔知好嬲定好笑喎... haha




男爵府

積分: 6810


26#
發表於 12-7-26 10:06 |只看該作者
lilyho1211 發表於 12-7-25 22:41
咁,都唔知好嬲定好笑喎... haha

唔喊就得喇!


大宅

積分: 2728


27#
發表於 12-7-26 10:51 |只看該作者

引用:Quote:lilyho1211+發表於+12-7-25+22:41+咁

原帖由 pibb 於 12-07-26 發表
唔喊就得喇!
咁又係...
我呢排下午同BB玩多d,玩到佢攰,咁佢夜晚瞓覺就冇扭咁耐,同埋快d瞓著。不過佢最多瞓六個鐘,之後一定要起身飲奶玩一陣先肯再瞓過。




男爵府

積分: 6810


28#
發表於 12-7-26 10:59 |只看該作者
lilyho1211 發表於 12-7-26 10:51
咁又係...
我呢排下午同BB玩多d,玩到佢攰,咁佢夜晚瞓覺就冇扭咁耐,同埋快d瞓著。不過佢最多瞓六個鐘, ...

我個囝夜晚一覺瞓到9個鐘. 但我想佢瞓到12個鐘!
不過咁既話佢就會食少一餐, 但佢個胃又唔夠大一次飲太多.
所以都係維持現狀...


大宅

積分: 2728


29#
發表於 12-7-26 13:14 |只看該作者
pibb 發表於 12-7-26 10:59
我個囝夜晚一覺瞓到9個鐘. 但我想佢瞓到12個鐘!
不過咁既話佢就會食少一餐, 但佢個胃又唔夠大一次飲太多.
...

你仔仔好叻呀, 瞓到9個鐘... 我個仔一日4餐, 每餐7-8安. 之前健康院既姑娘話佢高瘦, 咁我想個仔肥返dd, 所以半夜堅持餵佢食奶.


男爵府

積分: 6810


30#
發表於 12-7-26 13:37 |只看該作者
lilyho1211 發表於 12-7-26 13:14
你仔仔好叻呀, 瞓到9個鐘... 我個仔一日4餐, 每餐7-8安. 之前健康院既姑娘話佢高瘦, 咁我想個仔肥返dd, ...

一日4餐再加夜奶? 定加埋夜奶先4餐呀?
我個仔180ml x 5.
佢出世係細碼b, 自從上個月轉左全奶粉之後就愈來愈肥...


大宅

積分: 2728


31#
發表於 12-7-26 15:11 |只看該作者

引用:Quote:lilyho1211+發表於+12-7-26+13:14+你

原帖由 pibb 於 12-07-26 發表
一日4餐再加夜奶? 定加埋夜奶先4餐呀?
我個仔180ml x 5.
佢出世係細碼b, 自從上個月轉左全奶粉之後就愈來 ...
加埋夜奶一日四餐。我仔出世中碼B,不過懷孕時臍帶得兩條,比正常既BB少咗一條,所以醫生話佢有機會會瘦d。




男爵府

積分: 6810


32#
發表於 12-7-26 15:33 |只看該作者
lilyho1211 發表於 12-7-26 15:11
加埋夜奶一日四餐。我仔出世中碼B,不過懷孕時臍帶得兩條,比正常既BB少咗一條,所以醫生話佢有機會會瘦d。 ...

我仲以為臍帶得一條既添!
個個都話食得瞓得最長肉....
你個仔食量ok, 再俾佢瞓多d希望有幫助啦!


大宅

積分: 1781


33#
發表於 12-7-26 17:51 |只看該作者
我囡呢幾晚都扭, 直抱住佢, 佢吐清肚入面d 風再橫抱, 行一陣就瞓, 都要個幾鐘


別墅

積分: 668


34#
發表於 12-7-29 18:49 |只看該作者
我個仔都係咁,晚晚食完最後個餐(12:30),點都要玩到我3點先肯訓(已維持左成個月係咁=.=),點"乙水",點抱,點都冇用,由佢喊佢可以喊幾個鐘都得


男爵府

積分: 8784

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-7-30 03:09 |只看該作者
回覆 lilyho1211 的帖子

原來你地個個b都係咁,我以為剩係我個b係咁,佢12點最後一次奶,食完就扭計,扭到3點幾才肯瞓,晚晚都係咁.
人生就是要去面對各種遺憾


大宅

積分: 2728


36#
發表於 12-7-30 11:32 |只看該作者

回覆:睡前扭計

呢排我個仔扭小咗啦!我夜晚七點後就唔再比佢瞓,同佢去行吓商場或者喺屋企玩吓,唱吓歌。咁到大概到十點佢就會極度眼瞓,之後再抱佢大概十分鐘就可以放落床仔 ^^




禁止訪問

積分: 3903


37#
發表於 12-8-3 01:00 |只看該作者

回覆:睡前扭計

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2728


38#
發表於 12-8-3 03:41 |只看該作者

引用:原來個個b都會扭眼訓,+咁我個仔算扭得短時

原帖由 美加 於 12-08-03 發表
原來個個b都會扭眼訓, 咁我個仔算扭得短時間,通常扭半個鐘左右,但果半個鐘佢係瘋癲狀態,勁尖叫!全身狂 ...
每當我個仔大喊既時候我就會抱佢入廚房,然後開抽油煙機。佢一聽到抽油煙機d聲就會即刻收聲,萬試萬靈。不過壞處係需要長期留喺廚房,一定要放定張櫈喺廚房。




男爵府

積分: 6810


39#
發表於 12-8-3 15:23 |只看該作者
風筒或者吸塵機都得!


男爵府

積分: 6810


40#
發表於 12-8-3 15:23 |只看該作者
風筒或者吸塵機都得!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo