minimon 寫道:
gardenwoods,
唔好掌佢咀仔啦, 好慘呀~ :-( :-( 我都會因為個女咁而令到我發哂忟憎, 即時黑面, 不過我都唔會打佢, 事實佢真係唔識/唔知.
gardenwoods, 我哋一齊努力吖, 我都remind緊我自己一定要改善自己d eq.[quote]
gardenwoods 寫道:
睇左大家咁多感想之後,我唔想再多講喇,只係想響呢度同我個仔講聲對唔住(雖然佢唔會睇到),因為我有時會為左佢唔肯飲奶仲發憫憎大喊時掌佢個嘴(人人都話我衰,個仔得三幾個月都打佢,不過響當時我真係控制唔到自己)。![]()
![]()
![]()