跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4131


21#
發表於 06-2-20 16:45 |只看該作者

Re: 做

我未生之前都覺得自己可以湊掂阿B,到阿B出院果日佢都好乖,夜晚唔洗飲夜奶,一覺訓到天光,點知第二日開始就晚晚唔肯訓,好彩果時奶奶幫手湊夜晚,不過就係因為奶奶湊,所以被迫要放棄餵人奶....
阿B滿月果時又係出奶廯出到塊面好紅....仲比阿媽話我唔好好照顧佢,其實我已經成日幫佢抹面同抹潤膚膏,又帶佢睇左幾次醫生,係D 醫生話BB係咁,唔需要抹藥膏,但係D親戚一見到佢塊面咁就覺得係我照顧得佢唔好。我返工前阿B塊面已經好返晒,但返工之後奶奶成日唔幫佢抹潤膚膏,搞到佢成日翻發,果一刻真係好想唔洗做自己照顧佢。
因為我間房冇位放BB床,所以BB一路都係同


伯爵府

積分: 18893

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 06-2-20 21:39 |只看該作者

Re: 做

就係唔想身為媽咪但自己個仔唔跟我, 再加上返工做足十一個鐘, 日日對腳同條腰痛到死, 所以跎住阿b六個月時決定辭工做全職媽咪. 雖然有時湊到好忟憎, 但見到阿b對住你笑到咭咭聲就抵番晒喇! 前幾日阿b打針後夜晚發燒, 佢好唔舒服咁依依er er, 真係心痛, 差唔多成晚無瞓, 第二日佢退咗燒又笑番先至安心啲. 可能初為人母啩, 我覺得能夠經歷阿b寶貴的第一次都唔錯呀! 錯過咗就追唔番喇!


大宅

積分: 3274


23#
發表於 06-2-21 22:33 |只看該作者

Re: 做

睇左大家咁多感想之後,我唔想再多講喇,只係想響呢度同我個仔講聲對唔住(雖然佢唔會睇到),因為我有時會為左佢唔肯飲奶仲發憫憎大喊時掌佢個嘴(人人都話我衰,個仔得三幾個月都打佢,不過響當時我真係控制唔到自己)。


侯爵府

積分: 22842


24#
發表於 06-2-22 09:01 |只看該作者

Re: 做

gardenwoods,

唔好掌佢咀仔啦, 好慘呀~ :-( :-( 我都會因為個女咁而令到我發哂忟憎, 即時黑面, 不過我都唔會打佢, 事實佢真係唔識/唔知.

gardenwoods, 我哋一齊努力吖, 我都remind緊我自己一定要改善自己d eq.
gardenwoods 寫道:
睇左大家咁多感想之後,我唔想再多講喇,只係想響呢度同我個仔講聲對唔住(雖然佢唔會睇到),因為我有時會為左佢唔肯飲奶仲發憫憎大喊時掌佢個嘴(人人都話我衰,個仔得三幾個月都打佢,不過響當時我真係控制唔到自己)。


大宅

積分: 3274


25#
發表於 06-2-22 10:57 |只看該作者

Re: 做

最衰係我個仔好似係知lor,因為每次打完佢,佢一定會停喊,定一定神先,之後再喊得仲大聲過未打之前....
anyway, 我會努力喇,大家一齊俾心機湊大個bb喇!

minimon 寫道:
gardenwoods,

唔好掌佢咀仔啦, 好慘呀~ :-( :-( 我都會因為個女咁而令到我發哂忟憎, 即時黑面, 不過我都唔會打佢, 事實佢真係唔識/唔知.

gardenwoods, 我哋一齊努力吖, 我都remind緊我自己一定要改善自己d eq. [quote]
gardenwoods 寫道:
睇左大家咁多感想之後,我唔想再多講喇,只係想響呢度同我個仔講聲對唔住(雖然佢唔會睇到),因為我有時會為左佢唔肯飲奶仲發憫憎大喊時掌佢個嘴(人人都話我衰,個仔得三幾個月都打佢,不過響當時我真係控制唔到自己)。
[/quote]


複式洋房

積分: 392


26#
發表於 06-2-22 15:00 |只看該作者

Re: 做

我老公幾日巳經打個女, 比我"lou" c. ..


伯爵府

積分: 19578

醒目開學勳章


27#
發表於 06-2-23 00:34 |只看該作者

Re: 做

我生了bb後, 先知道我對媽咪唔好, 不過已經無機會再孝順她(媽咪在01年去了), 未生bb前好掛住媽咪仲差d有情緒病, 生左後照顧bb用哂我所有精神無時間諗其他野
我覺得自己耐性好d, 同埋會諗下將來計劃and儲$$
反而係我真係好嬲打囡囡, 老公見到我咁鬧c我
Luyimama 寫道:
我老公幾日巳經打個女, 比我"lou" c. ..
:tongue:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo