潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 26645


21#
發表於 12-7-23 18:38 |只看該作者

回覆:theresaleelk 的帖子

雖然我最近瘋癲地買咗唔少H袋,但我又唔會賣C袋喎,可能我唔算買得太多C各有各靚呀!




大宅

積分: 2922


22#
發表於 12-7-23 18:43 |只看該作者

引用:雖然我最近瘋癲地買咗唔少H袋,但我又唔會

原帖由 Sasalam2012 於 12-07-23 發表
雖然我最近瘋癲地買咗唔少H袋,但我又唔會賣C袋喎,可能我唔算買得太多C各有各靚呀!



...
我覺得我的collection有d duplicate囉,應該一早就轉投h,可能我當時剛結婚未計劃生b, 未睇呢版,而且未認識h的product,只識b同k,所以一直認為h比較成熟




大宅

積分: 4460


23#
發表於 12-7-23 18:46 |只看該作者
各有各好, 冇得比較, 何況你當初之所以會買都係因為鍾意先買姐, 買野最緊要自己鍾意, 唔係愈貴就愈好


大宅

積分: 4354


24#
發表於 12-7-23 18:47 |只看該作者

回覆:打風個個執哂d橙盒攪到我想賣哂d C

我都有c 同 lv 嫁。。。得閒可以多啲款換下黎用ma.





珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-7-23 18:48 |只看該作者
買到 H 先放 C,唔係咪賣咗啲 C 又買唔到 H 就頭痕


公爵府

積分: 26645


26#
發表於 12-7-23 18:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+12-07-23+發

原帖由 theresaleelk 於 12-07-23 發表
我覺得我的collection有d duplicate囉,應該一早就轉投h,可能我當時剛結婚未計劃生b, 未睇呢版,而且未認 ...
我都係一樣,以前只識b and k, 但又未鍾意又唔捨得,今年先正式中毒,可惜依家要買b and k就超難




珍珠宮

積分: 38492

減齡達人勳章


27#
發表於 12-7-23 18:51 |只看該作者

回覆:打風個個執哂d橙盒攪到我想賣哂d C

當年我見個同事攞住個k好靚,我都覺得會好成熟,點知老公話呢啲叫貴氣,鐘意就買咗先,等十年八載我老咗又肥咗咪用得點知真係做買做享受。




大宅

積分: 2922


28#
發表於 12-7-23 18:52 |只看該作者

回覆:Sasalam2012 的帖子

我而家勁like lindy casual同返工都得,仲夠低調,正




公爵府

積分: 27278


29#
發表於 12-7-23 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+12-07-23+發

原帖由 theresaleelk 於 12-07-23 發表
我覺得我的collection有d duplicate囉,應該一早就轉投h,可能我當時剛結婚未計劃生b, 未睇呢版,而且未認 ...
哈哈~~睇嚟我地好多人都係俾呢版淘毒! 我本身嚟呢度睇Chanel, 睇睇下就轉咗睇Hermes, 由5月到而家已經喺H投資唔少 :p




公爵府

積分: 26645


30#
發表於 12-7-23 18:59 |只看該作者

引用:我而家勁like+lindy+casual同返工都得,仲

原帖由 theresaleelk 於 12-07-23 發表
我而家勁like lindy casual同返工都得,仲夠低調,正
Lindy佢個型咁unique,我覺得用GP,Victoria更低調




大宅

積分: 2922


31#
發表於 12-7-23 19:09 |只看該作者

回覆:FennieMan 的帖子

早d識睇呢版我就唔使做左肥師奶都拎住個細的woc啦




大宅

積分: 2922


32#
發表於 12-7-23 19:10 |只看該作者

回覆:starz~ 的帖子

同意我呢個月都投資左唔少




子爵府

積分: 11178


33#
發表於 12-7-23 19:17 |只看該作者
ansasam 發表於 12-7-23 18:38
女人要有個C classic!! 同意!所以我係有一個架
SO死都要LUM住老公買好似小朋友扭買TOY!!


男爵府

積分: 5676


34#
發表於 12-7-23 19:41 |只看該作者

回覆:打風個個執哂d橙盒攪到我想賣哂d C

而家凈想留下幾個C算!留位放H




大宅

積分: 2922


35#
發表於 12-7-23 21:32 |只看該作者

引用:Quote:ansasam+發表於+12-7-23+18:38+女人

原帖由 candy.c 於 12-07-23 發表
SO死都要LUM住老公買好似小朋友扭買TOY!!
yes老公的十卜是好重要的




大宅

積分: 2922


36#
發表於 12-7-23 21:33 |只看該作者

引用:而家凈想留下幾個C算!留位放H +

原帖由 peepee 於 12-07-23 發表
而家凈想留下幾個C算!留位放H
我都有想過但有d連classic都唔收呀




大宅

積分: 1195


37#
發表於 12-7-23 21:35 |只看該作者

回覆:打風個個執哂d橙盒攪到我想賣哂d C

加加埋埋太多C 但不捨得放




伯爵府

積分: 17719

BK Milk勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-7-23 21:42 |只看該作者

回覆:打風個個執哂d橙盒攪到我想賣哂d C

我都停左手唔買C,儲多啲彈藥買H




子爵府

積分: 11178


39#
發表於 12-7-23 21:47 |只看該作者
theresaleelk 發表於 12-7-23 21:32
yes老公的十卜是好重要的

買住C 既ACCESSORIES 先


大宅

積分: 2922


40#
發表於 12-7-23 21:54 |只看該作者

引用:Quote:theresaleelk+發表於+12-7-23+21:32+

原帖由 candy.c 於 12-07-23 發表
買住C 既ACCESSORIES 先
而家我等緊h lindy...買左小小H, 未買袋已經買左twillies, earrings 同cardcase




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo