想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-7-25 09:53 |只看該作者
回覆 vitong 的帖子

我結婚5年了,近兩年我地計劃生b,
但我唔明老公,好唔積極好唔合作,
我已經好婉轉想....... (因我排卵期到)
佢都唔著跟,個心去左其他野到,
EC都要我唔好動氣,但咁攪法係女人都火滾啦~

難道同床就會生B,我36歲!



◕順其自然啦~♥ ◕


別墅

積分: 857


22#
發表於 12-7-25 19:06 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 我結婚5年了,近兩年我

原帖由 kekka 於 12-07-25 發表
回覆 vitong 的帖子

我結婚5年了,近兩年我地計劃生b,
你c6好唔合作喎



我愛大自然


別墅

積分: 857


23#
發表於 12-7-25 19:07 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 其實好多男人都好似大

原帖由 nightingale 於 12-07-25 發表
回覆 vitong 的帖子

其實好多男人都好似大細路咁, 唔想生B困身!
這幾點我可以試下同c6講,thx



我愛大自然


別墅

積分: 857


24#
發表於 12-7-25 19:09 |只看該作者

責任

都唔明,內地人就博命來香港生,香港人就愈来愈唔想生! 都唔知係咩社會




我愛大自然


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-7-25 20:05 |只看該作者
vitong 發表於 12-7-25 19:09
都唔明,內地人就博命來香港生,香港人就愈来愈唔想生! 都唔知係咩社會



...

內地人喺香港生, 喺白攞香港人既福利

香港人喺香港生, 養唔掂自己之餘仲要拎錢出黎幫政府豪比班內地人.. 自己仲點生? 生左出黎又要養又要地方等等等等好多問題衍生.. 有時真係唔怪得香港人.. 唔係唔想生, 係唔敢生咋


別墅

積分: 857


26#
發表於 12-7-25 20:53 |只看該作者

回覆 回覆:puilam714的帖子

我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地人



我愛大自然


子爵府

積分: 12575


27#
發表於 12-7-25 21:01 |只看該作者

引用:我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地

原帖由 vitong 於 12-07-25 發表
我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地人
Agree




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo