烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 23056


21#
發表於 12-7-26 10:08 |只看該作者
南豐個3間有咩"必買"呀? hehe~ 我今個星期6會去呀~ thx


男爵府

積分: 8523


22#
發表於 12-7-26 10:48 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

請問風xxx個間係邊層?




別墅

積分: 515


23#
發表於 12-7-26 11:00 |只看該作者
南豐 7, 8, 9/F,每次都要去勻三間先安落,老公話我去巡舖咁


大宅

積分: 3940


24#
發表於 12-7-26 11:09 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我都會三間去check下!





大宅

積分: 4316


25#
發表於 12-7-26 12:59 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

我都要去逛一下




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


26#
發表於 12-7-26 13:07 |只看該作者
porker1220 發表於 12-7-26 10:48
請問風xxx個間係邊層?
9樓


瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 12-7-26 19:01 |只看該作者
本帖最後由 dasy 於 12-7-26 19:02 編輯

我去開南豐,,橘子買,,因為買開儲印花,,,就做了會員~


複式洋房

積分: 318


28#
發表於 12-7-27 00:33 |只看該作者
灣仔間 i ioxe cake 地址係边呢


男爵府

積分: 5027


29#
發表於 12-7-27 23:18 |只看該作者

請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

睇下想買咩啦,不過銅鑼灣心甜我唔會去,冇禮貌



點評

eternalflame  同意!  發表於 12-7-28 00:52


水晶宮

積分: 56409


30#
發表於 12-7-27 23:42 |只看該作者

引用:灣仔間+i+ioxe+cake+地址係边呢

原帖由 carol723 於 12-07-27 發表
灣仔間 i ioxe cake 地址係边呢
係188 隔離,粵華樂器分左半間舖出來俾佢。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


大宅

積分: 1159


31#
發表於 12-7-28 12:09 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我都係去荃灣南豐入貨,7、8、9樓三層買嘢超爽一定買到心頭好




別墅

積分: 916


32#
發表於 12-7-28 21:34 |只看該作者
二德惠


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-28 21:41 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我通常去橘子,但收錢 串到死,二德惠在幾多樓,謝謝



點評

曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:28
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:28
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:27
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:27


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


34#
發表於 12-7-28 21:43 |只看該作者


大宅

積分: 4659


35#
發表於 12-7-28 22:05 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢

請問官塘邊度有????




子爵府

積分: 12641

減齡達人勳章


36#
發表於 12-7-28 22:44 |只看該作者
每次去南豐, 3間我都會去勻, 因各有各平


男爵府

積分: 5261


37#
發表於 12-7-28 23:14 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
hi有無詳細地址?many thanks




子爵府

積分: 11702


38#
發表於 12-7-28 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+callymum+於+12-07-24+發表荃

原帖由 SummerHa 於 12-07-28 發表
我都係去荃灣南豐入貨,7、8、9樓三層買嘢超爽一定買到心頭好
我都係,次次送左阿仔去南豐學野,我就會閃去呢幾間掃貨




大宅

積分: 4513


39#
發表於 12-7-29 04:05 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

係幾樓架??




子爵府

積分: 11702


40#
發表於 12-8-3 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SummerHa+於+12-07-28+發表我

原帖由 bbmuimui 於 12-07-28 發表
我都係,次次送左阿仔去南豐學野,我就會閃去呢幾間掃貨
本來去得最多係橘X,但應該唔會再去,最近去三次,回家check單次次收多錢,eg金桶牛油買細罐收大罐錢,$18的貨又打$28,如各位去這間,最好即場check吓張單




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo