想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7051


21#
發表於 12-7-25 19:42 |只看該作者

回覆:小產後經期

我 15/06 引產,22/07 第一次嚟 m




大宅

積分: 1472


22#
發表於 12-7-25 21:57 |只看該作者

引用:我+15/06+引產,22/07+第一次嚟+m +

原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表
我 15/06 引產,22/07 第一次嚟 m
你就好啦!




珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


23#
發表於 12-7-25 22:03 |只看該作者

回覆:小產後經期

我六月尾自然排出。今日第三十一日。m快d黎啦




男爵府

積分: 7051


24#
發表於 12-7-25 22:30 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

每個人體質唔同,咁叫好? 我22週4引產㗎,唯有努力,寄望下次啦。
唔好因為少少野就失望,好多野無得比,M小姐好快嚟揾你,放心,做好準備,機會隨時會嚟。





別墅

積分: 956


25#
發表於 12-7-26 16:14 |只看該作者

回覆:winshishi 的帖子

我每曰都食車厘子希望快D嚟!




大宅

積分: 1472


26#
發表於 12-7-26 16:47 |只看該作者

引用:我六月尾自然排出。今日第三十一日。m快d黎

原帖由 qqlun 於 12-07-25 發表
我六月尾自然排出。今日第三十一日。m快d黎啦
大家一齊日日等待啦!




大宅

積分: 1472


27#
發表於 12-7-26 16:47 |只看該作者

引用:每個人體質唔同,咁叫好?+我22週4引產㗎,

原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表
每個人體質唔同,咁叫好? 我22週4引產㗎,唯有努力,寄望下次啦。
唔好因為少少野就失望,好多野無得比,M ...
多謝你^ ^,我會努力等待。




大宅

積分: 1472


28#
發表於 12-7-26 16:48 |只看該作者

引用:我每曰都食車厘子希望快D嚟! +

原帖由 Vivmama 於 12-07-26 發表
我每曰都食車厘子希望快D嚟!
真係有用?




大宅

積分: 1472


29#
發表於 12-7-26 16:50 |只看該作者

引用:回覆+Chukiting+的帖子 正常ga,我黎之前

原帖由 winshishi 於 12-07-25 發表
回覆 Chukiting 的帖子

正常ga,我黎之前都多分泌,應該好快會黎ga la~ 聽聞食車厘子有幫助架 ...
但我keep住有分泌。食車荔子真係有用?




珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


30#
發表於 12-7-26 19:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winshishi+於+12-07-25+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-26 發表
但我keep住有分泌。食車荔子真係有用?
我都keep住有透明分泌




別墅

積分: 812


31#
發表於 12-7-26 22:40 |只看該作者

引用:唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几

原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表
唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几歲就話正常4-6個星期後會嚟。希望快D啦!



...
有有睇下中E,我排胎後十零日到去睇,調理好. 排胎後剛一個月就M喇




別墅

積分: 812


32#
發表於 12-7-26 22:40 |只看該作者

引用:唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几

原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表
唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几歲就話正常4-6個星期後會嚟。希望快D啦!



...
有有睇下中E,我排胎後十零日到去睇,調理好. 排胎後剛一個月就M喇




別墅

積分: 812


33#
發表於 12-7-26 22:42 |只看該作者

引用:我+15/06+引產,22/07+第一次嚟+m +

原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表
我 15/06 引產,22/07 第一次嚟 m
我6月17排胎,7月20第一日M




別墅

積分: 812


34#
發表於 12-7-26 22:43 |只看該作者

引用:我+15/06+引產,22/07+第一次嚟+m +

原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表
我 15/06 引產,22/07 第一次嚟 m
我6月17排胎,7月20第一日M




大宅

積分: 1472


35#
發表於 12-7-26 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vivmama+於+12-07-24+發表唔

原帖由 ManManTse 於 12-07-26 發表
有有睇下中E,我排胎後十零日到去睇,調理好. 排胎後剛一個月就M喇
有呀,但佢話要清左我體內既毒先,因為爆瘡~




男爵府

積分: 7051


36#
發表於 12-7-26 23:06 |只看該作者
ManManTse 發表於 12-7-26 22:43
我6月17排胎,7月20第一日M

咁大家咪差唔多, 多個戰友一齊努力加油!


別墅

積分: 956


37#
發表於 12-7-27 00:09 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

我都有睇中醫調理,希望快D come! 大家加油!




別墅

積分: 812


38#
發表於 12-7-27 09:46 |只看該作者
Chukiting 發表於 12-7-26 22:44
有呀,但佢話要清左我體內既毒先,因為爆瘡~

得之前額頭都勁爆瘡~~超樣衰
但中E冇話係幫我清毒~~原來因為咁~


別墅

積分: 812


39#
發表於 12-7-27 09:49 |只看該作者
karmankama 發表於 12-7-26 23:06
咁大家咪差唔多, 多個戰友一齊努力加油!

係呀~~同你差不多時間~~加油
你會M後開工ma~~我見有jm小X後2個月就有~~好羨慕


男爵府

積分: 7051


40#
發表於 12-7-27 09:56 |只看該作者

引用:Quote:karmankama+發表於+12-7-26+23:06+咁

原帖由 ManManTse 於 12-07-27 發表
係呀~~同你差不多時間~~加油
你會M後開工ma~~我見有jm小X後2個月就有~~好羨慕
我今日到廣華覆診,檢查左先,唔使羨慕人,好快你同我都會有好消息。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo