立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7051
大宅
積分: 1472
原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表 我 15/06 引產,22/07 第一次嚟 m
珍珠宮
積分: 48613
別墅
積分: 956
原帖由 qqlun 於 12-07-25 發表 我六月尾自然排出。今日第三十一日。m快d黎啦
原帖由 karmankama 於 12-07-25 發表 每個人體質唔同,咁叫好? 我22週4引產㗎,唯有努力,寄望下次啦。 唔好因為少少野就失望,好多野無得比,M ...
原帖由 Vivmama 於 12-07-26 發表 我每曰都食車厘子希望快D嚟!
原帖由 winshishi 於 12-07-25 發表 回覆 Chukiting 的帖子 正常ga,我黎之前都多分泌,應該好快會黎ga la~ 聽聞食車厘子有幫助架 ...
原帖由 Chukiting 於 12-07-26 發表 但我keep住有分泌。食車荔子真係有用?
積分: 812
原帖由 Vivmama 於 12-07-24 發表 唔知關唔關年紀事,我問過醫生佢就睇咗我几歲就話正常4-6個星期後會嚟。希望快D啦! ...
原帖由 ManManTse 於 12-07-26 發表 有有睇下中E,我排胎後十零日到去睇,調理好. 排胎後剛一個月就M喇
ManManTse 發表於 12-7-26 22:43 我6月17排胎,7月20第一日M
Chukiting 發表於 12-7-26 22:44 有呀,但佢話要清左我體內既毒先,因為爆瘡~
karmankama 發表於 12-7-26 23:06 咁大家咪差唔多, 多個戰友一齊努力加油!
原帖由 ManManTse 於 12-07-27 發表 係呀~~同你差不多時間~~加油 你會M後開工ma~~我見有jm小X後2個月就有~~好羨慕
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy